Pandemi döneminde yemek! Neden?
Jun 07, 2020•26 min
Episode description
Pandemi döneminde en hızlı değişen ve en yaygın davranış yemek oldu, sohbetlerin ilk maddesine yemek yerleşti. Yemek yaptık, yedik, kaygılandık, yedik. Neden? Judith Liberman #Covid19 nedeniyle evden yayına devam ediyor ve bugün bu konuyu Psikolog Pınar Şakiroğlu Yılmaz'la konuşuyor. İyi dinlemeler.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
