Män del 1 - Har feminismen gått för långt?
Mar 18, 2017•1 hr 10 min
Episode description
Ja nu börjar vi haverera om att män också kan vara politiska subjekt... hur ska detta gå? I första delen som jag, i provokativt klickhorssyfe, döpt till "Har feminismen gått för långt" pratar vi om att män har problem just i egenskap av att vara män, det behövs någonting mer än bara den sortens feminism vi känner till idag för att ta sig an dessa problem. Det här avsnittet är tänkt att fungera som en introduktion till kommande avsnitt på temat.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
