Godhetskampen kräfva statister!
Jan 14, 2016•57 min
Episode description
I en värld där kampen står om vilka som har godast moral kan det ibland vara nödvändigt för antingen den ena eller andra sidan att relativisera och vinkla verkligheten på det sätt som bäst lämpar sig för att man ska kunna säga "VAD VAR DET VI SA?!?". I den kampen är det givetvis alltid en själv som representerar godheten. Alla andra är statister.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
