Ik vond dat trouwens. Beter mocht je toevallig een klein stukje kabouterschaatsen gemist hebben, wees niet bezorgd. Ik zeg, het wordt nog 27 keer uitgezonden met het bekende komt daar. Ja zo gaat dat halen. Dit is een wereld tijd dames en heren. Dit is nog nooit nog nooit voorgekomen In de wereld geschiedenis. Dit is zo complex o, dat komt zo het.
Volwassen, kunt u mij horen? En, We hadden het gisteren nog eventjes over de taxichauffeurs die allemaal elektrisch moeten gaan rijden en één van die taxichauffeurs. Die begon ook nog over dat de bus drama hier in Utrecht en die wist men nog te vertellen, want je hebt al uitgebreid over bericht dat dat dus ook buitenlandse chauffeurs zijn aangetrokken die de weg hier niet kennen en die dan met zo'n elektrische bus, een woonwijk inrijden, maar dan verdwalen en
dan niet meer uitkomen. Ja je zult mijn zoon. Hoe heet het ook alweer zo een bloemkoolwijk dat je. Dan kom je nooit meer uit Als je niet weet hoe het in elkaar zit. Ja, ja nee, Het was hier echt dramatisch, want het de bussen vertoonden enige tijd een heel merkwaardige afwijking. Ze waren dus niet te laat. Bezwaar te vroeg. Maar Als je Natuurlijk kijkt, de behaald is hier om de hoek, dus mijn dochter, die ging altijd precies op tijd weg en dan haalde ze de bus hier om de hoek.
Maar meerdere malen liep ze dus hier de straat uit en zag ze de bus met fors tempo voorbij rijden. Ja. Waar ook allemaal allemaal een busje die ja met hele verschillende kleuren en utiage enzo. Nou ja, dan sta je toch? Ik bedoel, is het dan noodzakelijk dat dat opnieuw aanbesteed wordt? Is Dat is dat wettelijk geregeld. Ik zou zeggen, Als het goed functioneert, klooi je er dan toch niet aan, hè?
Dat is even de grote problemen ook in Nederland, dus ze zijn kijk, Wij zijn In de afgelopen 25 jaar waarloze bestuurders geworden, alles waar de overheid zijn vingers naar uitstrekt, werkt voor geen meter. Tijd en dat geldt hier ook weer hè? Enorm veel Mensen zijn er. Ik bedoel, Ik heb er zelf nog heel last van. Ik zit niet meer in het OB kijk wel linken uit, maar ontzettend veel Mensen hebben daar enorm veel last van.
Oudjes die bij de bij de bij de bij de halte staan te wachten en de bus komt niet of Hij is al een kwartier eerder vertrokken. Dat is het ergste Als het maar door. Dus ja, Dat is een geweldig probleem. Toen bleek over, want ze hadden dan de claim gelopen dat alle bussen zouden elektrisch gaan rijden. Maar toen deed hij op plaats plek, deed het niet. Ja, dan houdt het ook een beetje op Natuurlijk.
Maar dat wordt echt toch wel een groot probleem In de komende jaren, want die bussen die zijn dus nu allemaal elektrisch. Die taxi's moeten allemaal elektrisch. Worden, je weet dat er net gewoon hersie is en en nee, in Nederland en allerlei opzichten en op allerlei plekken. Probleem nummer één, ja ja. En dan hebben we ook nog die. Datacenter. Weet, moeten we net als al die arme Amerikanen in zijn burbia onze eigen generatortje.
De gekende kelders hebt? Ja. En, Dat was ook nog een artikel wat ik ergens las over Nederlanders die dus wel allemaal gebruik willen maken van een chat g pity en van de sociale media, waarvoor dus die datacenters nodig zijn. Maar zo'n blokkendoos wil Niemand In de buurt hebben, dus schreef die persoon ook van, ja, Dit is wel heel hip. Je wil dus wel de lusten ervan hebben, Maar de lasten die mogen dan ergens anders neergezet.
Worden, Dit is wel een vrij algemeen menselijk verschijnsel Natuurlijk. Dat is duidelijk kijkt, de hond zit luxueus achterin. Het is de buurman, hè? Ja, Het is de buurman. Hier deze buurman. Dan moet je een rode auto? Volkswagen. Een POLO Als ik het wel heb, Maar dat weet ik niet helemaal zeker. Daarvoor moet ik de onze stad hier voor ons. Ja, Ik heb een tijdje een POLO geleend Omdat mijn auto In de reparatie was. Ik vond het een beetje een kloteautootje.
Hij is wel heel. Over het algemeen ben ik heel positief over Volkswagen, Maar de POLO, want daar zat een automaat in die die waarschijnlijk bestuurd werd door een dementerende dwerg. Want dan. Je trok op, zodat hij moet schakelen, maar dan is het duidelijk dat die dwerg zat te pieten. Of zo weet ik veel en dan duurt het een eeuw voor dat dat mechaniekje In de volgende versnelling inschakelt. En dan deed hij zo? Echt waardeloos.
Verschijnsel wat ik kende van de Citroën C 5 ook niet zo'n ook een hele slechte automaat. Je had het over. De datacenterscentra ja, dat hebben we zelf allemaal ook toe toegestaan. Je hebt dat programma toch wel gelezen over dat datacentrum in Amsterdam. In Amsterdam was je dus kun je als particulier heen stroom krijgen, maar voor het datacentrum van Microsoft Black stroom genoeg te zijn. En, hoe hadden ze dat gedaan? Dat is een een vergunning voor het hele ding.
Dat kon niet. En toen hebben ze 20 hier geknipt, terwijl het gewoon hetzelfde bedrijf bleef. En toen kon het wel, dan ben je toch ook als bestuurder? Wat zijn dit nou toch wel voor voor rendebielen, hè? Die dikke zulke dingen Laten gebeuren, ja, We hadden een iets zo In de gaten dat je denkt, Jezus nog een toe. Dat is Natuurlijk ook een probleem bij het bestuur van steden dat je Natuurlijk aan de lopende band met nieuwe wethouders zit, die weer een enkele ervaring hebben om iets
dan ook maar te besturen. Nou ja, We hebben weer binnenkort. We hadden gemeenteraadsverkiezingen. Stembiljetten kwamen vandaag binnen. Ik heb hem ook. Gekregen, ja, wij hadden in 2002, nee, 2022 was het dat Microsoft toch in Zeewolde ook met zo'n zo'n datacenter allemaal plannen had met dat burgers zeiden, ja, dat willen we niet. Hoor dat. Vergeet Alleen van polder heeft het afgeblazen, maar die staan nu allemaal in Noord Holland. Als je gewoon langs de a 9 of
hoe heet dat ding? De A 7 naar naar hoe heet het? Rijdt naar Den Helder rijdt, dan is dan kom je de ene datacenter naar het andere tegen. Want deze cijfers werden nog gedeeld. Amerikaanse tech bedrijven, zoals dus Microsoft, die besteedde dit jaar 600 miljard dollar. Dat is dus nou zo een 500 miljard euro aan chips en aan datacenters. Ja, dan moet je weten dat je zet dezelfde in Europa ook neer. Toen wij daar in zijn araghossa waren, was de grote expansie
daar, dat waren datacentra. Ja, maar moet je je voorstellen Wij hebben. Volgens mij droge streek. We hebben als overheidsuitgaven 456 miljard en Amerikaanse tech bedrijven geven dus omgerekend 500 miljard euro uit aan Alleen maar data zenders. Ja nou is daar ook wel zorgen of deze immense bestedingen of die ook uiteindelijk rendement gaan opleveren, want Dat is niet helemaal duidelijk. Nou, het maakt mij zeg maar zo een over, dacht ik maar. Goed ze hebben. Nu dus ook wel een beetje meer
een bubbel geworden geloof. Ik, maar ze hebben nu Natuurlijk gezegd, die tech wereld van Dit is het nieuwe goud. Deze kant gaat het op, dus remt Iedereen die kant. Op en dat komt dat ook In de techwereld Natuurlijk. Het aantal pragmatische verstandige Mensen vrij beperkt is. Ja, sowieso lijkt mij de hele AI een nogal bubbelachtig fenomeen. Ik bedoel, ik zal het niet ontkennen dat het heel nuttig kan zijn op een aantal
terreinen. Maar. Wat ik ervan gezien heb, is het of kinderachtig of overbodig, of. Nou ja, je hebt er niet veel. Helaas gaat niet Alleen over. Het feit dat je met het opzoeken met een bij dat stomme Google, niet waar dat je tegenwoordig zo een hele zo een hele bovenkant van de webpage krijgt. Met allemaal overbodige foto's en dat je dan pas dat je eenmaal naar beneden moet om te Wikipedia stuk te gaan zitten lezen. Ja, sorry, ik word even gebeld.
Ik moet eigenlijk nog zo'n functie bijzitten van stuur me even een bericht of app me even. Je Natuurlijk standaard instellen, Maar het gaat Natuurlijk niet Alleen over AI, Het gaat ook over. Chips enzo zeker die In de apparaten nodig zijn In de zorg, bij overheden bij kennisinstellingen. En, Laten we ook daar. Voorzichtig zijn, doe eens een experimentje kijk eens of het werkt. Ik begin niet op grote schaal aan iets waarvan je niet zeker weet of het werkt.
Dus Ik ben daar. Maar ik geef toe dat mijn kleinkinderen waren zeer enthousiast. Over je hoefde nooit meer een stukje te schrijven. Je drukt te beknoppen en dan was er een stukje. Of bij JET. Ja. OK, Maar dat is. Dus niet, dus niet zelf een stukje. Oh, Jezus. Daar wordt jij? Gebeld over die zit telefoon te zeuren. De spitsuur dat komt Natuurlijk. We nemen nu In de middag op en dan denk je al veel, heel veel Mensen Natuurlijk. We gaan. Ja, neem maar even op joh, neem maar.
Even op, kijk eens even wie mij? Heeft. Ja OK. Nou, ik zit podcast te maken In de auto. Maar ik dacht, ik neem toch maar even op. Podcast wordt altijd in een auto gemaakt. Ja, echt waar? Over welk onderwerp? Van alles en nog wat mijn specialiteit eigenlijk. Ja. Ja, maar goed, Dat is dat konden ze zelf zien aankomen, zou ik zeggen maar. Iedereen In de kuip, daar moet
je me even helpen. Ja. Ja. Dat je dat je onfatsoenlijke regeringsleiders niet de hand zult schudden, dat heeft wel het voordeel dat je vrijwel Niemand de hand hoeft te schudden. Ik, ik snap het, Maar ik ben wel even geneigd om te zeggen als jullie op het punt van Israël een beter iemand kunnen vinden. Een typische Israël man dan. OK dan. Ja. En de Olympische Spelen?
Ja, sorry, ben ik. Nou ja, laat ik dan maar in principe toezeggen, maar als jullie Als je ineens denkt van goh piet piet Paaltjes, dat zou een ideale kracht zijn, dan moet je dat doen. Is dat goed? OK. Ja. OK, Dat is goed. Ja. Ja Dit is ja komt ook In de podcast. Ja. Nou dat, hoe laat is het nu? Dat weet ik niet precies. Twee uur. Het is nu twee uur, Dat is, dat wordt zeker 4 uur. Doe maar 04.15u ofzo. Ja. Yo dag. Het is wonderbaarlijk.
Mijn populariteit bij de pauw en de Witte Body Belfa wil elke dag, maar kan nooit. En nu hebben ze weer zo'n onderwerp dat je denkt, ja. Dat is Israël ja. Ja. Ik denk dat power In de wit een beetje terug aan het grijpen is op dat programma. Power Witteman zit Natuurlijk ook een beetje In de naam. En dan zat jij Natuurlijk ook regelmatig, dus Ik denk dat ze denken en je bent Natuurlijk iemand die uitgesproken is de tegenstemmen. Vaak ja dus ik.
Denk dat Mensen het wel lekker vinden om je aan. Tafel Ik vind Iedereen is wel een klote land, toch? Ik bedoel, vroeger was ik de enige, daar werd ik ook altijd in het nieuw Israëlitisch weekblad ook altijd beledigd en zo, maar gaat het over? Hij loopt nu toen nu nog. Gaat dat over de de plannen op de Westelijke Jordaanoever. Ja, want daar, daar zijn ze dus van plan om die onwettige aanwezigheid uit te breiden. Zeker. Ja. Maar goed, Dat is al een hele.
Tijd precies wat zij daar van plan zijn, namelijk voor of laat. Zullen ze die Palestijnen eruit gooien? En nu zijn er dus 80 VN landen die hebben gezegd van dit moet stoppen. Nederland zit daarbij. Ik las dat Rusland ook en. Zeggen van allemaal al, ik geloof tientallen jaren dat tuk, die die eindeloze expansie van Israël dat daar 1 keer 1 eind aan wordt, aan moet worden gemaakt.
En kijk wat ze in, want je begrijpt toch wel het volledig weg bombarderen van Gaza. Dat dat ook in feite de opmaat is. Naar het liefst zouden ze allemaal Laten vertrekken. Dat hebben ze ook met enige regelmaat letterlijk gezegd. Ja, Het is landje pik op hoog niveau en met en een Mensen gewelddadigheid, wat ook die Palestijnse bevolking op die westbrengt. Die wordt meer dan schandalig behandeld. Ja, Dat is dus ook kritiek in Israël zelf.
Dat is dus die vredesbeweging. Vrede moet je zeggen, ook in Israel een stuk een interne oppositie. Maar ja, je weet hoe Israel in elkaar zit daar Als je Netanyahu Natuurlijk al eeuwenlang de baas. Ja, maar die vrede nu, want zo heet die organisatie die zegt, Dit is gewoon een megalandroof die hier. Plaats zeker. Een groot deel van Israel is een megalandroof en zo. Hebben we ook al een punt, ze zeggen van ja, Israël en Netanyahu. Ze hebben beloofd om Hamas uit te schakelen.
Nou, het lijkt erop dat dat gelukt is, maar nu kiezen er eigenlijk in praktijk voor om de Palestijnse Autoriteit eruit te knikkeren. Maar ze hebben ze ook niet uitgeschakeld. Kijk, uiteindelijk krijg je dit weer terug op de boterham dat. Het is niet zo dat het dan ophoudt Als je alle Palestijnen en wie zijn dat ook alweer één van die ultra rechtse Israëlische politici en nog eens eigenlijk die die Palestijnen mogen blij zijn dat we ze niet allemaal inpakken en naar IJsland stuur?
Ja, dan heb je een beetje een idee hoe daarover gedacht wordt daar. Ja, ze hebben dus besloten nu is? Zij menen dat ze een soort wonderlijke oud testament is recht hebben op op beraad Israël. Ja, dan houdt het een beetje op Als je dat denkt. Zou nog meespelen dat ze denken. Trump zit er nu in de Verenigde Staten en daar kunnen we Misschien. Een rol spelen Zonder meer zeker die rare plannen, want We hebben voor gaan ze aan Natuurlijk.
Je hebt toch zeker wel gezien hoe dat gaat op worden gedeeld tot Gaza. Hoe staat het er eigenlijk nu mee? Nou slecht van de bombarderen ze nog elke dag. Er vallen elke dag tientallen doden. En die vreetersraad die moet dat geld op gaan halen om dat te. Bouwen die al die casino's en die superdeluxe hotels aan zee te gaan bouwen daar. Dat is toch lachen, dat gaat toch? Dat gaat toch nooit gebeuren. Daar gaan onze. Vrienden weer, nee, dan gaan we dat controleren.
Die rijden ook veel te hard. Ja en, die hebben de prijzen verhoogd, hè? Zou me niet verbazen? Ja? Je hebt elk jaar een nieuw autootje, dit zijn dames en heren. Wordt langzamerhand een beetje chaotisch deze podcast, maar dit was het autootje van de Van de parkeercontroleurs. Dat is overigens door de gemeente Verpacht aan een bedrijf. Wat hier wat elk jaar een nieuwe Kia koopt en dat wordt met per computer wordt dat
gecontroleerd. En ook Als je dus gecontroleerd als die klopt, dan kun je ze wel opbellen. Maar dat bedrijf neemt de telefoon niet op. Dus Dat is weer een een weer je maakt. Je maakt bezwaar bij de gemeente zelf en dan moet de gemeente dit nemen. De gemeente ja, sorry, Maar dat hebben wij verwacht, dus dat kunnen wij niets over zeggen. Ik heb gewoon een keer bij de gemeente zelf. Bezig. Ja zeker via internet, kun je dat gewoon doen dat Als je zo'n brief krijgt, staat er een
dingetje bij. Dan moet je dat scannen zo een QR code en dan kun je ook zeggen, nou, dat klopt niet, want Ik had Toen ik had toen bewijs van hé, Ik heb gewoon dat dat ding aangezet en zij zeiden, nee, u heeft niet betaald, nou, toen heb ik dat gewoon opgestuurd en toen was het prima, duurt dan wel 12 weken voordat ze eindelijk een keer reageren. Maar uiteindelijk zegt nou, het klopt prima klaar en dat deed de gemeente. Nou ja, bij, Ik heb plaats geprobeerd om zo'n vergunning
voor bezoekers te krijgen. Maar er staan ben nog geholpen door de overbuurman. Die is veel intelligenter dan ik. Ja is heel ingewikkeld. Nou ja, Dat is. Ik weet niet wie dat bedenken, Maar dat zijn, Dat is het wordt waarschijnlijk in een speciale afdeling van een psychiatrische kliniek wordt dat bedacht volledig gehalvegaren. Ja, dat kan, dat kan niet anders, dus volkomen onbegrijpelijk ja, gemeenten trek het u maar aan. Dit is allemaal volkomen Mensen
onvriendelijk, Dat is het. Heb je die focusflitsers ook nog gezien die ze dus dat zijn er 30? Hebben ze er nu? Die zetten ze overal in Nederland langs de weg en die kunnen dus kijken of jij op je mobiel zit tijdens het rijden. Daar moet ik streng in zijn. Ik vind Mensen die In de auto bellen. Dat is totaal onverantwoordelijk. Ook Als je handsfree belt, niet bellen In de auto of app u wordt afgeleid, dat kan, Dat is onvermijdelijk.
Moet je dus wel mag doen, is wat die taxichauffeurs ook hebben. Zo'n houdertje waar die in staat, dan mag je dus. Wel Dat is route hè, want je hebt een kaart dat mag ja maar niet niet. Hoeveel Mensen ik ook al niet waar ik In de auto heb gezeten. Eindeloos met die telefoon zitten tapielen in plaats van normaal te chaufferen. Dat is heel vervelend, gevaarlijk.
Mensen die jou rijden ook ja. Ik was er nou verder geen namen noemen, Maar de meeste van mijn chauffeurs doen dat niet, maar een enkele maal denk je, Hallo, Dit is niet de bedoeling. Nee, Het is Natuurlijk heel aantrekkelijk Als je binnenkomt dat je denkt, ja, Het gaat toch allemaal rechtdoor? Ik kijk even. Of dat ding veel taxichauffeurs, die zitten eindeloos op dat ding te kijken en in doen of zo ja. Maar je hebt wel allemaal een houdertje volgens mij die
taxichauffeurs. Dat ja, maar hoela er wordt gewoon niet getelefoneerd op welke wijze dan ook, terwijl je het mag een sale. Je mag er wel op je schoot, mag je hem neerleggen, maar je mag. Hem nog op je schoot? Hè je zit naar beneden te kijken naar je schoot. Nee, niet. Dit gaat meer om dat ie. Daar ligt en Als je dan, Als je dan geflitst wordt en je houdt hem niet vast, krijg je dus geen. Boete, hij moet gewoon uitstaan. Ik ben met je eens, Het is
gewoon. Even voor de routeplanning, daar kunnen we aan zetten, ja. Ja, want kijk bijvoorbeeld, in deze auto zijn een hele oude zo een hele oude kaart, dus Als je de route volgt van die de oude jaar geeft, kom je in een weiland terecht. Oh ja. Ik ben ook doekoe, want je zit toch al te reageren. Regelmatig de weilanden heen en. Hele nieuw tech gigantische nieuwbouwwijken die bestonden helemaal niet. Klopt, dus ik pak altijd Google of of wase het. Was Frans kaartmateriaal volgens mij?
Was het de Volkswagen Polo? Ja. Dan gaat het polootje? Ja. Maar het is dus € 440 boete en Dat is dus discussie over. Is dat nou wel de juiste prikkel die Je moet uitdelen voor gedragsverandering? Want in België hebben ze de regel dat Als je dus gepakt wordt dat je dus volgens mij twee weken niet mag rijden Omdat je rijbewijs afgepakt. Wordt. Niet zo simpel. Nee, want ja, wanneer word je nou gecontroleerd op je rijbewijs? Ja precies nooit.
Je weet toch later wanneer was dat twee jaar geleden of zo? Die man die had 42 jaar gereden Zonder rijbewijs. En, Je moet het Laten zien Als je een keer wordt aangehouden door De politie. Maar dat komt Natuurlijk ook bijna nooit voor. Hoe vaak is mijn rijbewijs gecontroleerd? De beleving heeft twee keer. Nee denkt 3 keer. Thop was verteld dat je dan moest blazen om 3 uur 02.30u s middags klopt. En dan ga je, jij ging de discussie aan met die man.
Gewoon zonde van het geld, zij hebben wij. Wij hadden betalen voor dit rare besluit van mij hier, terwijl u kunt zo ruiken of ik alcoholgebouwd heb. Ja of nee, u het niet kunt raken. Heeft u zelf alcohol gebruikt? Die ouwe, die liet het zitten, maar die jongen die was heel assertief, hè? Die wilde. De oude wilde volgens mij indruk maken op die jongen. Oh. Dat was het OK. Hé Israel Israël heeft nu besloten om de controle op de Westelijke Jordaanoever uit te
breiden. Het wordt makkelijker voor Israëlische daardoor onder de grond te kopen en inderdaad. Het is 1 grote stap op weg naar definitieve annexatie van de westouvadoo Israël. Weet je wat we van plan zijn? Definitieve annexatie zijn ze altijd van plan geweest. Alleen is het Natuurlijk wel gefaseerd uitgevoerd, wat heel handig is. Dat heet de salami techniek, hè? Dat je steeds een plastje afsnijden en tenslotte verdomd is de hele worst verdwenen. Ja.
En die twee staan dat weten? We allemaal Als je het een mes, Maar het was gewoon niet In de mode om Israël te bekritiseren. En dat die brief? Kan er iemand van Van alles van 8 1 bejaarde feitelijk vrij conservatieve katholiek die toen hij zijn neus erin gestoken had in in deze problemen diep verontwaardigd was over de wijze waarop Israël zich gedroeg.
En toen vervolgens was weer Iedereen in Nederland diep verontwaardigd over het feit dat vannacht zijn gezonde verstand gebruikte en zei wat hier gebeurt, dat kan niet door de beugel. Overigens is opvallend dat dus. Rusland heeft het dus wel getekend, hè dat? De die actie is ook veroordeeld door al die VN lidstaten, waaronder Rusland, Verenigde Staten. Uiteraard niet. Die hebben een handtekening niet gezet. Nee, Verenigde Staten moet je niet al te serieus meer nemen, zou ik zeggen.
Maar de twee statenoplossingen. Die kunnen wel op onze buik schuiven, want dat dat gaat nooit meer gebeuren. Nee. Dat was ook wat Netanyahu heeft gezegd. Ik hoop dat Als ik goeleid dat ik dan herinnerd zou worden, als degene die definitief de tweestatenoplossing dat openerd heeft, Dat was zijn intentie. Dat is ook te vragen of of de twee statenoplossing uberhaupt ooit een kans gehad heeft zelfs hè?
Want Dat was Natuurlijk. in Oslo was een dergelijke suggestie gedaan en er was besloten dan die kant moest het op Als ik het me allemaal goed herinner. Je kunt Misschien ook zeggen, sinds de rabbine vermoord is, was het sowieso Misschien allemaal kansloos. Nou ja, toen kwam Netanyahu Natuurlijk, die heeft srabische politiek, al weet ik hoe lang gedomineerd hè? Nou ja, Dat is je weet hoe die
erover denkt. Nee Israël is 1 is 1 hopeloos geval in allerlei opzichten, want het blijft Natuurlijk een een etterende wond in het Midden Oosten. Want dat al die landen In de naaste omgeving altijd zullen denken. Ah, wacht even Israël. Ja die arme Palestijnen, die worden steeds verder ja ingeperkt in het dagelijks leven overal controleposten. Maar niet Alleen dat checken en minder water het woord het leven
wordt ze feitelijk onmogelijk. Maar Er is een hele dubbele infrastructuur aangelegd, niet waar zij dus een gedwongen zijn normaal oude rommel te gebruiken. Zoveel fraai geflapheide wegenrol kunnen om. Nou ja, het, Het is een drama. En dat komt Omdat Israël een etoise zelf wijs heeft gemaakt, is dat ze een soort bijbels recht hebben op dat hele grondgebied. Ja. En hier moet jij dus vanavond over gaan vertellen bij Paul de zeker. Dat moet ik dan zeggen, ja, daar moet ik dan.
Natuurlijk weten wat mogend daar nu zit, hè roos mogeee. Ik moet me. Ja was, ja, ik zag daar een jonge vrouw zitten. Ja, klopt. Roos moet die doet twee weken het programma Omdat de Olympische Spelen zijn en ik volgens mij zit pauw op Curaçao en de Wit heeft vakantie of zo. Zij vervangt twee weken ja. Oh, kijk aan. Dus zij is nieuw? Nou ja, ik werd gewaarschuwd dat het programma zou wat korter duren in verband met de aansluiting met de Olympische Spelen. Maar je zegt dus toch, want het.
Is niet zo dat eigenlijk zou het allerbeste zijn als heel Nederland zo lang de Olympische S Winterspelen duren. Gewoon dat we ook allemaal vakantie krijgen. Gewoon de alle bedrijven dicht mag niet meer in je auto rijden. Je zit de hele dag voor de voor de TV olymp, het kabouter schaatsen hè nou. Ik denk toch op sommige punten zijn we toch behoorlijk afgedroogd. Met het schaatsen dachten we toch dat we heer en meester waren, dan waren er toch andere. Beter.
Kwaliteitskrantje had eerst een enorme artikel, we waren niet te kloppen in het kabouters schaatsen en de volgende dag werden wat pijnlijke wijze weggezet bij het kabouterschaatsen ja. Dat zijn toch heel veel Mensen? Kijk, wij horen daar niet bij, maar Er zijn heel veel Mensen die dit heel leuk vinden en die daar gewoon heel veel plezier aan beleven. Dat vind ik prima, maar Waarom ze dan de Mensen lastig vallen die er geen plezier aan beleven?
Dan begrijp ik weer niet. Want ik sprak dit weekend. Waarom? Hebben we geen sportzender? Daarom wordt heel Nederland één verziekt met het kaboute schaats volgens mij. Heeft John de Mol dat ooit geprobeerd zo'n sportscanner, Maar dat liep niet. Dat heeft met. Dat je uitgelegd laatst? Maar ik sprak een man die was in Italië daar in dat in dat Holland huis ja, die was lyrisch, ja, fantastische sfeer
uniek om mee te maken. Rob Kemps, die staat daar iedere avond op het podium te gillen en te schreeuwen voor de huldiging niet aan ons besteed, maar heel veel Nederlanders vinden het fantastisch en besteden er heel veel. Plezier aan, maar goed verder voor de hesjes nederlande één wat niet die speciale volgens mij staat niet In de wet dat Nederland Alleen alleen in Nederland één. Alleen langdurig kabouters alles, Je moet uit, kan ik jou schelen. Want je kijkt toch nooit TV?
Ik kijk in ieder geval naar het nieuws, ik kijk altijd naar het 6 uur nieuws en Dat is nu tegenwoordig zoeken. Op twee zet dat nu, ja. Ja. Nee, Ik vind het allemaal belachelijk. En één vandaag kijk je ook, dat zit waarschijnlijk ook op twee dan. Ja kijk precies tot één vandaag en dan komt eerst nog stukje sport, want Dat is Natuurlijk een ander aspect van de Olympische Spelen en de sport dat alles eindeloos herhaald wordt eindeloos.
Klopt, ik vond het trouwens. Beter mocht je toevallig een klein stukje kabouters schaatsen gemist hebben? Bewijs niet bezorgd is. Het wordt nog 27 keer uitgezonden. Met het bekende komt. Daar, ja, zo gaat dat halen, Dit is een. Wereld tijd dames en heren, Dat is nog nooit nog nooit voorgekomen In de wereld geschiedenis. Dit is zo complex ook. Daar komt zo. What the Fuck dit. Is niet, Het is geen neutraal verslag, wat dat gedaan wordt bij de NOS.
Die man die zei de hele wereld staat om naar te kijken bij u te. Leerdam. Hè ja ja maar wat een onzin ja. Wat vind je eigenlijk van jutan Leerdam? Want daar is met die vriend van nou nog wel een linkje met Trump, hè? Want die die zat opeens naast fans. Ja, die jake Paul. Ik beschouw er verder Alleen een schaatser, dat schijnt zo goed te kunnen doen. Wat ze verder voor eigenaren en gewoontes heeft, moesten vooral
zelf weten. Ja, ze heeft Natuurlijk door die j Paul heel veel volgers op sociale media. Ja, die wat is die man? Hier is ook een sportband toch of? Niet, ja, die is begonnen als influencer, maar die heeft ontdekt dat ook wel een beetje zoals Trump Hij heeft ontdekt. Dat show trekt aandacht en Als je de show kunt maken op sociale media krijg je veel volgers. En toen is hij. Op een gegeven moment heeft hij gedacht, weet je wat ik nu moet doen?
Ik ga mezelf omscholen of Ik ga mezelf op Laten leiden tot bokser. Want daar krijg ik echt veel, echt veel volgers. Mee te merken voetbal spelen daar was. Nee, nee, nee. Bokser heeft toen tegen tizen heeft hij toch zo'n op Netflix zo'n zo'n toernooi gedaan. Wat live uitgezocht. Op een oude idee? Podcast heb ik daarover gemaakt. Die is wel leuk om te luisteren. Ja, nou ja, nee, laat ik in die telefoon zeggen wat Ik weet, je hebt groot gelijk.
Je hoeft niet te kijken. Televisie is een massamedium, dus is het ook een gekalibericht? Ja, massa. Maar Er is dus wel een linkje met de politiek in de Verenigde Staten nu via die die pol, want die woont zelf in Puerto Rico betaalt dus geen belasting. In de Verenigde Staten massa strump aanhangers in welk veel Mensen die Trump een enorme, geweldige manier. Speelt deze man ook op in dat zijn dus vooral onzekere mannen.
Die dus. Als die JAY Paul en ook Trump die spreekt dus de onzekere man aan die eigenlijk man wil zijn, maar die erg onzeker wordt van, nou ja. Ik weet het, Dat is zo een hele beweging. Hè? Dat je dat ooit ook alweer dat je de hele ribbenkast kunt zien? Hoe heet dat nou? Op zijn term wordt toch? Naar de sportschool hè of zoiets? De sportschool hé, ben nu tijd ook op het janskerk of op de hoek zo'n sportschool, dus dan kun je naar binnen kijken en dan zie je al die Mensen op zo een
loopband. Nou, dan kan ik je allemaal om lachen en ook het hele gekke idee dat je dat je naar de sportschool gaat om te wandelen. Kom op, ga buiten eindje lopen kun je naar de krokussen kijken. Op zich is het niet. Het is weer Natuurlijk wel goed dat Mensen bewegen is gezond nou. Als het zo, moet dan maar liever niet. We bewegen Mensen In de leeftijd dat het eigenlijk niet nodig is. Zie je een park ook hè? Maar het lopen zijn allemaal graadmager en ik zijn maken een
enorm sportieve indruk. Nou ja, tegen de tijd is het twee keer zo dik zijn geworden en Hij is hier ook nog wel eens en ik kwalijk dan je. Ziet op zondagochtend ook nog wel eens zo'n man die dan. Eigenlijk mannen met zo een rood hoofd, weet je wel, Dat is niet in orde, ja, maar. Die denken van zo, nu moet ik toch een keer maar wat aan sport gaan doen en die gaan dan op zondag waarschijnlijk één keer rennen. Ja, maar die is die behoort tot die eerste categorieën het noemde gaat mager.
Hij doet het afscheidsinterview, hè? Bij Sven Kockelmann vrijdagavond. Ik vraag me af wat je de man moet vragen, ja. Nou ja, ik zou hem toch wel vragen, heeft u spijt? Nee, Maar dat heeft. Zelf antwoord op gegeven, dat lijkt me de start van het verhaal. Hij weet dat die vraag komt, dan gaat hij toch ontkennen. Nou Misschien als die een beetje intelligent is, zal die uitleggen dat hij in eerste instantie Natuurlijk ook niet kon vermoeden hoe erg het zou worden.
Dat dat kon hij niet vermoeden. Dat is wel naïef. Toch het lag lastig, Dat was zwaar en Het was een lange formatie geweest, Maar dat het van een zo hemeltervende incompetentie zou zijn. Dat had dat wist hij niet. En hij wist Natuurlijk ook niet, denk ik met zekerheid, anders had hij het waarschijnlijk niet gedaan. Nietwaar? Hoe boeren lullig Geert Wilders zich zou gedragen die hem pas op verrekening op de avond van de presentatie van het kabinet op gruwelijke wijze heeft
afgezeten. Met dat slappe aap verhaal? Ja toen was eigenlijk de toon gezet. Toen had schoot moeten zeggen, meneer Wilders, Als het zo moet, dan vertrekken we vanavond nog zo vindt ze die geest in ieder geval, Maar dat heeft hij niet gedaan helaas. Maar je gaat dus wel bij bij powned de Wit zitten. Ondanks dat je niet echt in israëldeskundige bent. Ja zeker ja je hoorde mijn aanvulling en ik zei nog van Chinese echte deskundigen heb of je hoeft, dan Laten we dan niet
meer bellen, maar. En ze drong aan dat jij kwam? Dat deed je op zijn maar. Ze denken Natuurlijk Als het goed is leuk voor, dan gebeurt waarschijnlijk wel wat. Ik denk dat ook dat ze dat denken, ja. Die gaat wel ergens tussen tussendoor zitten roepen. Hopen ze ja, ja, organisatie dingen die andere Mensen niet willen zeggen Omdat ze daar Natuurlijk vaak ook zo een clubje serieuze, oudere mannen hebben zitten. Alsof ik niet ouder ben man hoe? Zit je daar dan?
Nou, Ik weet niet wie er nu was, nu was het een mevrouw die iets van Israël over Israel heet. Doen waar ik nooit van hoort dat, Maar dat. OK, nou goed, We gaan het zien vanavond pauw en de Wit. In de wereld geschiedenis, Dit is zo complex, de gevaarlijkste. Adviseur van president Trump zat de afgelopen weken op de tribune in Milaan deze week In de Podcast Hyprofile Jake Paul. Hij groeit uit van Disney clown tot vertrouweling van het Witte Huis.
Hoe een youtuber via de boksring. de Amerikaanse politiek infiltreerde en nu zij aan zij zit met de machtigste mannen ter wereld. De schokkende link tussen utah Leerdam en de nieuwe wereldorde in Washington hoor je nu In de Podcast Hyprofile via de link In de shownotes mis het niet.
