#6 Hvordan løser vi problemet med rasisme? - podcast episode cover

#6 Hvordan løser vi problemet med rasisme?

Oct 24, 201920 minEp. 6
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Hei igjen liberale venner!


Nok en gang har Ole og Klaus mye å diskutere, blant annet rasismen i fotballen. En av gutta er fotballidiot, den andre så tidligere mye på Tottenham kun pga den gode ølen de har der borte, den heter vist Pint! Vi diskuterer også videre rundt innvandring under samme tema.


Vi diskuterer også statsstøtte til trossamfunn.


Vi snakker også litt om frivillighet, og spesifikt innen klimapolitikken.


Klaus er også trist og lei seg, fordi hans favorittband Toto har lagt opp.


Vi hadde satt veldig stor pris på om dere ville følge vår Facebook side, det kan du gjøre her:

https://www.facebook.com/Liberal-aften-podcast-117865932941836/


Send oss gjerne dine spørsmål eller tilbakemeldinger på mail: liberalaften@gmail.com


Liberal hilsning fra Ole og Klaus!





See acast.com/privacy for privacy and opt-out information.

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android