#221 Blir fesken den nye olja? - podcast episode cover

#221 Blir fesken den nye olja?

Oct 14, 202123 minEp. 221
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Hei igjen liberale venner!


Som vanlig har Ole og Klaus mye å snakke om:

-70.000 mennesker har vært arbeidsledige over ett år nå, dobbelt så mange som under finanskrisa.

-Redaktøren i Teknisk Ukeblad mener nye hus må være bygd etter nye strømstandarder.

-Er øl virkelig dyrest i Norge?

-Norge er det landet i verden som stopper flest oppkjøp.

-Norsk sjøeksport bare øker og øker, burde vi tilrettelagt for at fisken kan bli vår nye olje?

-OPEC sier behovet for olje vil øke frem til 2045.

-AP og SP vil gjøre det vanskeligere å starte private skoler.

-Mental helse bør prates mer åpent om.


Vennligst abonner på podcasten i din egen app, så blir du varslet når nye episoder kommer ut.


Følg/kontakt oss her:

liberalaften@gmail.com

https://www.facebook.com/liberalerenpodcast/

https://www.instagram.com/liberalerenpodcast/

https://twitter.com/LiberalerenP

Rate oss gjerne også i de apper som tilbyr dette!

Skriv også positive kommentarer i de podcast apper hvor det er mulig.

Her er en link til å skrive reviews:

https://ratethispodcast.com/rateliberalerenpodcast

Les dine daglige nyheter på Liberaleren:

https://www.liberaleren.no/

Støtt Liberaleren gjennom diverse bidrag her:

https://www.liberaleren.no/donasjoner/

Finn mer:

https://www.podpage.com/liberaleren-podcast

VIPPS valgfrie kroner til Liberaleren: 579172

Liberaleren TV:

https://www.youtube.com/channel/UCHChWhwyiNrhDlfmvgJRbrA


Liberal hilsning fra Klaus og Ole! 

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android