#22 Vi ønsker dere et godt liberalt nytt år! - podcast episode cover

#22 Vi ønsker dere et godt liberalt nytt år!

Dec 31, 201929 minEp. 22
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Hei igjen liberale venner!


Her kommer en liten nyttårs spesial fra oss i Liberal Aften Podcast!


Vi er jo likevel innom politiske temaer.


Vi går litt gjennom hvor mange som har lyttet på oss, og hvor i verden man lytter på oss.


I tillegg er vi innom Sløseriombudsmannens oppslag på økonomisk kunstsløseri i staten.


Vi er igjen innom NAV. Stemmer det at de som får tilbakebetalt penger nå må betale ekstra skatt? I tillegg har en av våre lyttere bedt oss snakke om digitaliseringen av NAV, og de dårlige løsningene de har og har hatt opp gjennom årene.


I tillegg har en av våre lyttere tipset oss om bilbranner i Sandefjord, hvilket vi ikke tror vil bli en stor greie, men vi er meget negative til at politiet velger å ikke etterforske sakene.


I tillegg snakker vi om det nye året, hva tenker vi vil skje for oss og verden forøvrig?


Støtt også opp om Liberaleren på VIPPS: 579172

www.liberaleren.no


Kontakt oss:

liberalaften@gmail.com

www.facebook.com/liberalaften

Instagram: liberalaften

Abonner på podcasten i din egen app!


Da ønsker Ole og Klaus alle våre lyttere og andre liberale sjeler der ute et riktig godt nytt år!




See acast.com/privacy for privacy and opt-out information.

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android