Predator: Killer of Killers (2025) arvostelu - podcast episode cover

Predator: Killer of Killers (2025) arvostelu

Jun 06, 202512 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Tällä kertaa arvostelussa uusin Predator leffa Predator: Killer of Killers, joka tuli juuri Disney+


Olen iso Predator fani. Eka osa, jota Arska tähditti oli mahtava elokuva. Toinen ei aivan niin hyvä olekaan. Kolmas taas varsin toimiva ja neljäs melko kaameaa. Sekä sitten pari AVP leffaa, jotka toimivat no jotenkuten. 


Kun Disney sai franchisen oikeudet ostettuaan Foxin niin oli selvää, että näitä alkaa tulemaan. Muutama vuotta sitten tullut Prey oli yksi parhaista Predator leffoista ja nyt sen ohjaaja Dan Trachtenberg ohjasi tämän uuden animaation, sekä loppuvuonna tulevan Predator: Badlands leffan. 


Mutta miten toimi ensimmäinen animaatio Predator? Entä haluaisinko nähdä näitä lisää? Tai miten tämä leffa muuten toimi? Näihin palataan arvostelussa. 


Odotatko tätä? Joko olet nähnyt? Entä mitä mieltä? Miten muuten Predator leffat toimii? 


For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android