Leffahullu podcastissa puhutaan leffoista, sarjoista, keräilystä ja leffahulluudesta. Käyn läpi elokuva alan uutisia ja huhuja ja kerron mietteitä leffoista ja sarjoista joita olen nähnyt lähiaikoina.
Last refreshed: ⓘ
Follow this podcast in the Metacast mobile app to refresh it and see new episodes.
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more
Eli Star Wars: Episodi IX tuli vihdoin kotiteattereihin, joten nyt tein siihen keskittyvän jakson. Jaksossa käyn läpi elokuvaa ja siinä on paljon spoilereita, joten ainakin on varoitettu. Jaksossa mietteitäni leffasta ja hieman muutakin Star Wars hehkutusta.
Eli tällä kertaa aiheena on teatteri ja tarkemmin sanottuna National Theatren Frankenstein näytös, vuodelta 2011, joka on nyt nähtävissä YouTubessa. Pääosissa loistaa Benedict Cumberbatch ja Jonny Lee Miller ja tässä jaksossa puhun siis siitä ja kerron mietteitäni.
Eli tässä jaksossa käsittelyssä on Disneyn ja Pixarin animaatioita, sekä Disney uusia live action versioita omista animaatioistaan. Käsittelyssä mm. Aladdin ja Dumbo live action leffat, Pixarin Coco, Wall E ja Toy Story 4, sekä Disneyn Frozen, Vaiana ja Räyhä Ralf 2
Eli tämä on tällainen ”väli” jakso, jossa puhun elokuva alan uutisista ja huhuista. Joten yhden aiheen jaksot jatkuvat seuraavaksi, mutta elokuva alalla saatiin taas kunnolla huhua ja uutisia ja jotta podcast olisi ajankohtainen niin tein tällaisen väli jakson.
Eli tässä jaksossa puhun Star Trekistä, omasta fanituksestani Trek sarjoja ja leffoja kohtaan, sekä tietenkin uusimmasta Star Trek sarjasta Star Trek Picard, jonka ensimmäinen kausi loppui juuri. Picard osio on jätetty loppu puolelle, sillä siinä esiintyy spoilereita.
Eli nyt kun ihmiset viettävät paljon aikaa kotona, niin suosittelen elokuvia ja sarjoja mitä katsoa suoratoistopalveluista ja lopussa vielä muutama leffa aiheinen kirja suositus.