Isolde Lasoen: "Doe mij maar een symfonisch orkest." - podcast episode cover

Isolde Lasoen: "Doe mij maar een symfonisch orkest."

Oct 20, 202435 minSeason 2Ep. 2
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Dat haar goeie vriend en collega Daan erbij zal zijn op het afscheid van Isolde Lasoen, is duidelijk. Hij mag zingen en het woord nemen. En misschien brengt hij dan wel een liedje uit hun gezamenlijke ‘huillijst’. Maar als het van Isolde afhangt, wordt haar afscheid één groot symfonisch orkest. En waarom ook niet gedirigeerd door Ennio Morricone, al wordt dat in de praktijk nogal moeilijk, natuurlijk...
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android