#086 Onpa se pieni...
Mar 06, 2020•1 hr 20 min
Episode description
"Pieni on söpöä!" Konsta sanoi itsevarmana. "Ei kaikki halua sellaista jättimäistä mötköä!"
"Puhutaanhan me vielä peleistä?" kysyi Markus huolestuneena.
Osallistu keskusteluun discordissa: http://discord.gg/kGrHs2J
"Puhutaanhan me vielä peleistä?" kysyi Markus huolestuneena.
Osallistu keskusteluun discordissa: http://discord.gg/kGrHs2J
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
