#KG161 - "We praten pas als Barça dat bod verdubbelt" - podcast episode cover

#KG161 - "We praten pas als Barça dat bod verdubbelt"

Jun 15, 202052 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Het is niet de vraag of, maar wanneer Mark Diemers als eerste zomeraanwinst van Feyenoord wordt gepresenteerd. In aflevering 161 van Kein Geloel vragen Freek, Johan en Wesley zich echter af of de 26-jarige Fries wel zo’n topper is en Dick Advocaat kan helpen aan z’n eerste prijs in De Kuip. Aan de andere kant heeft Orkun Kökçü de buitenlandse topclubs voor het uitkiezen. Na interesse van Arsenal en Sevilla, schijnt nu FC Barcelona op de stoep te staan met 35 miljoen euro. Is dat wel zo reëel? Of moet Feyenoord het spelletje in deze krankzinnige spelersmarkt niet wat harder spelen en het dubbele eisen?
Over geld gesproken: drie grote Amerikaanse bedrijven hebben interesse om geld in Feyenoord te pompen, zo meldde De Telegraaf afgelopen weekend. Goede zaak, of toch niet? Hoe zit het nu eigenlijk met die bedrijven, met wie gaat Feyenoord straks misschien in zee? Verder is er uiteraard weer ruimte voor de rubriekjes Bakens in de Verte en Insta Inspectah. Ook komt het vertrek van Renato Tapia aan bod, misschien wel de bestbetaalde teammanager uit de geschiedenis van Feyenoord.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android