42: کی بازنشسته بشیم؟ - podcast episode cover

42: کی بازنشسته بشیم؟

Dec 13, 202126 minSeason 2Ep. 42
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

معمولا مدیرها احساس عجیبی نسبت به اینکه مدیریت رو رها کنن دارن. اکثر مدیرهای بالارده ای که دور و برمون میبینیم، انقدر به کار کردن ادامه میدن، تا همه چیز رو نابود میکنن و بعد به اجبار از سمتشون کنار میرن. خیلی خیلی کمیابه که یه مدیری رو ببینیم که خودش سر وقت مناسب رها کنه کار رو و بره سراغ یه فضای دیگه. معمولا مدیرها توسط هیئت مدیره ها اخراج میشن. دور و بر خودمون رو که نگاه کنیم، پره از این آدما.کسایی که چسبیدن به شغلی که دارن و حتی با وجود اینکه دارن کار رو خراب میکنن، رها نمیکنن و برن. توی این اپیزود میخوایم در مورد این حرف بزنیم که چه موقعی و چطور به عنوان یک مدیر بازنشسته بشیم یا از سازمان بریم بیرون.




منبع این اپیزود:


https://hbr.org/2019/11/the-ceos-guide-to-retirement


For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android