"קיבלתי כדור ברגל, נכנסתי לטנק - ואיבדתי הכרה"
Dec 08, 2025•19 min
Episode description
אופק, לוחם שריון שנפצע באורח קשה בעזה, מספר על התקרית שבה נפצע בעיר עזה במהלך מרכבות גדעון ב', רגע לפני הפסקת האש. למרות הכאב והקושי, הוא מתאר את הכוח שהוא מקבל מהמשפחה, החברים והמתנדבים שמלווים אותו מדי יום: "רואים פה את עם ישראל היפה. מחכה לי עוד שיקום ארוך ויש עוד הרבה עבודה"
//מגישה: שרון כידון
//תחקיר, עריכה והפקה: נסטיה שוסטר, עדן דוידוב וגילעד רוסק
//תודה לחדשות 13 על השימוש בסינק
Support the show: https://www.ynet.co.il/radio
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
