פרשת NSO: הקו האדום שנחצה
Jul 21, 2021•24 min
Episode description
טכנולוגיות סייבר ישראליות מסייעות למשטרים רודניים לעקוב אחרי מתנגדי משטר, עיתונאים ופוליטיקאים – זו לא תופעה חדשה. אבל השבוע חזר הנושא לכותרות, בעקבות תחקיר רחב היקף שעסק בתוכנת "פגסוס" של NSO. האם החברה הישראלית חצתה את הקווים האדומים? האם מדינת ישראל נמצאת בבעיה חוקית ומוסרית כשהיא מאשרת מכירת טכנולוגיות מסוג זה למשטרים חונקים? מה אפשר לעשות, אם בכלל, על מנת לעצור את השוק הפרוע של חברות הריגול הישראליות? ד"ר רונן ברגמן וד"ר מתן גוטמן על עולם הצללים של הריגול הטכנולוגי במאה ה-21.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Support the show: https://www.ynet.co.il/radio
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
