מעניין לנו את ת'גרנדמייזר
Apr 03, 2023•19 min
Episode description
נאום האנגלית המביך של שר האוצר בכנס הבונדס כבר הפך לקאלט. אבל סמוטריץ' לא לבד, שורה של פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית ניסו לנאום בלעז, אך נכשלו. ישי שנרב בדק למה חשוב לנו שהפוליטיקאים שלנו ידברו אנגלית שוטפת? והאם מבטא ישראלי הוא מכשול של כל מנהיג אחר שיקום מול נתניהו?
Support the show: https://www.ynet.co.il/radio
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
