למה אין בישראל תחנת כוח גרעינית?
Dec 20, 2022•25 min
Episode description
בתחילת שנות ה-70 סימנה חברת החשמל שטח קרקע מדברי בנגב כמקום הכי מתאים במדינה להקמת תחנת כוח גרעינית. אפילו החלטת ממשלה לקדם אותה עברה, אבל התוכנית נשארה במגירה.. לאחרונה, עם משבר האקלים, היא מטפטפת לחיינו שוב: דו"ח של בנק ישראל המליץ "לבחון בזהירות" ייצור חשמל גרעיני. ישי שנרב יצא לבדוק האם הפתרון הכי ירוק לייצור חשמל הוא כור כוח ישראלי? ולמה זה לא קרה עד עכשיו?
Support the show: https://www.ynet.co.il/radio
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
