20. "Ik ben geen buy the dip belegger" - podcast episode cover

20. "Ik ben geen buy the dip belegger"

Aug 09, 202447 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Het is ongelofelijk hoe snel de beurs herstelt van de klappen van maandag. Koerstijgingen lijken sinds de coronapandemie harder te gaan dan dalingen. Is het "this time is different?"


Deze uitzending bespreken we de het sentiment op de financiële markten, Ahold, ABN Amro, ForFarmers, Super Micro Computer, ForFarmers en waarom ik geen liefhebber ben van buy the dip.


Fan van de podcast en wilt u ons steunen? Word lid van StockWatch.nl en krijg toegang tot al onze Premium analyses, podcasts en privé beleggingsportefeuilles.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android