20. "Ik ben geen buy the dip belegger"
Aug 09, 2024•47 min
Episode description
Het is ongelofelijk hoe snel de beurs herstelt van de klappen van maandag. Koerstijgingen lijken sinds de coronapandemie harder te gaan dan dalingen. Is het "this time is different?"
Deze uitzending bespreken we de het sentiment op de financiële markten, Ahold, ABN Amro, ForFarmers, Super Micro Computer, ForFarmers en waarom ik geen liefhebber ben van buy the dip.
Fan van de podcast en wilt u ons steunen? Word lid van StockWatch.nl en krijg toegang tot al onze Premium analyses, podcasts en privé beleggingsportefeuilles.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
