19. "Beleggers hebben te weinig belasting betaald"
Apr 15, 2025•38 min
Episode description
Het BeursCafé reist af naar Den Haag waar we met VVD-Kamerlid Wendy van Eijk in gesprek gaan over de lastenverzwaringen die beleggers voor hun kiezen krijgen en de nieuwe box 3. Waarom kiest de VVD voor een belasting op basis van werkelijke rendementen en wat is de inzet van de partij om het tarief in box 3 omlaag te brengen.
Wij danken onze sponsoren Saxo, Mogelijk Vastgoedfinancieringen en Lendahand.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
