World Cup i Herning, næsebånd og Reddit-rygter - podcast episode cover

World Cup i Herning, næsebånd og Reddit-rygter

Oct 18, 20241 hr 7 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

I dette afsnit samler vi op på hesteverdenen efter en lille efterårsferie. Sielja har været i Tjekkiet og købt ny hest og Laura har været en tur til World Cup i Herning. Vi taler om de nye velfærdsinitiativer fra FEI. Er det tom luft eller en tiltrængt forandring?
Vi når også omkring Cassidy's rolle som præmiehest og om man overhovedet bør have præmie-ceremonier til hest, som det ellers står i reglementet.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android