Met een beetje respect, maar NAC is gewoon heel slecht - podcast episode cover

Met een beetje respect, maar NAC is gewoon heel slecht

Aug 19, 202456 minEp. 174
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Vandaag in de studio: Frank van der Lende, Thomas Heerma van Voss, Pieter Os en Martijn Simons. De Ajacieden aan tafel proberen het onderwerp zo lang mogelijk uit te stellen, terwijl de loftrompet wordt geblazen voor Feyenoord en Groningen.

Bekijk de podcast ook op ons YouTube-kanaal

Probeer het zelf of geef Hard gras cadeau! https://www.hardgras.nl/#ABONNEMENT

Deze podcast wordt mogelijk gemaakt door Staatsloterij

🌏 Profiteer nu van de exclusieve NordVPN-deal op → https://nordvpn.com/hardgras. Probeer zonder risico met de 30 dagen geld-terug-garantie! 


Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android