203. Martin har haft inbrott!
Jan 02, 2018•1 hr 1 min
Episode description
STARK början på året där Hanna utgår från att ALLA kissar vatten och har dåliga liv. Och är "Sverigevänner" nytänkande när det kommer till fyverkerier? Och borde man fira Nyår den 29:e istället? Dessutom berättar Hanna allt om resan med en galen taxichaffis och Martin har haft inbrott(!!!).
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
