GRØN - den sidste tur
Jul 27, 2019•1 hr 12 min•Season 1Ep. 123
Episode description
Dennis og Signe er på GRØN 2019. Dette er den sidste podcast på turen, hvor vi kører fra Odense til Næstved. Vi taler blandt andet om Dennis' legendestatus i Odense og så viser Signe sig som en særdeles bilkyndig radiovært.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
