#201 Ska vi kalla det 200 del 2?
May 06, 2021
Episode description
Fortsättningen följer och vi betar av listan med konsoler som ska betygsättas. Den här gången kör vi på PS1, Nes, PS3 och Xbox 360. Det blir kul!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
