Året, der gik i det danske forsvar (2/2)
Jan 01, 2026•31 min
Episode description
Ved Nato-topmødet i Haag besluttede alliancen, at medlemslandene skal bruge 5 pct. af BNP på forsvar fordelt med 3,5 pct. til hårde militære udgifter og 1,5 pct. til relaterede udgifter som cyber og logistik. Men hvordan bruger vi alle de penge, når Forsvaret ikke har nogen strategi eller nogen plan? Vi vender året, der gik i det danske forsvar med den pensionerede kontreadmiral Torben Ørting Jørgensen og pensioneret brigadegeneral Steen Ulrich.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
