3 nedslag i Aalborg
Sep 08, 2023•28 min
Episode description
Fotografiske Signaler er taget til Aalborg for at gå tur og tale - som sædvanlig. Denne gang om at tid, selvopfattelse og lidt om Fuji's X-app. Og om at blive gammel. Eller føle at man ikke kan komme videre med B før man er færdig med A.
Der er et par vigtige links til denne episode. For det første er der linket til Fotografiske Signalers Slack-workspace ... alle er velkomne til at være med. Du finder det her: https://join.slack.com/t/fotografiskesignaler/shared_invite/zt-1xaphbxhs-fduwyIs_wH5o2EWx4q2CiA
Og så er der den der WorldWidePhotoWalk som jeg taler om. Den finder du her: https://worldwidephotowalk.com/walk/randers-street-og-havn-i-den-gyldne-time/ hvor det er gratis at tilmelde sig.
Vi tales ved ... alt godt
Adam
---
Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/fotografiskesignaler/message
This is a public episode. If you would like to discuss this with other subscribers or get access to bonus episodes, visit fotografiskesignaler.substack.com
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
