Afsnit 238: Ja, vi har spillet Diablo 4!
Jul 08, 2023•1 hr 9 min
Episode description
Julle huskede os på at vi jo også havde spillet Diablo 4 sidst, og det har vi også denne uge, så det snakker vi en masse om! Det er hverken weed eller work, det er crack! Casper har kastet sig ud i at spille et frostpunk in space: IXION. Christian spiller japansk for tiden, og... Læs mere
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
