Yazmak Şifalandırır Mı? - 31
Mar 09, 2021•27 min
Episode description
Yazmak belki de neden yaptığını bilmediğiz ve çok keyif aldığımız, belki de hiç sevmediğimiz ve üzerinde durmadığımız bir konu. Bu bölümde "Yazmak Şifalandırır Mı?" sorusunu hem kendime hem size yöneltiyorum ve yazarken nasıl bir yolculuğa çıktığımdan bahsediyorum.
Sizce, Yazmak Şifalandırır Mı? Aranızda yazmayı sevmeyenler varsa bile nedenini instagramdan @eeenolmusyanipodcast hesabından bana ulaştırırsa çok sevinirim!
Sizden de sorular bekliyorum o yüzden bu konuda da iletişime geçmekten çekinmeyin.
Sevgi, neşe ve coşkuyla kalın!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
