ד"ר יעוז סבר מראיין את אלוף (מיל') יאיר גולן
האלוף יאיר גולן רץ לראשות מפלגת העבודה אבל לא מאבד את לשונו החדה בשיחה עם ד"ר סבר. על בנט: למעשה הוא אדם מסוכן, בוודאות היה כזה. ממשלתו לא היתה באמת טובה, היו בה גורמים קיצוניים. על נתניהו: מנהיג מושחת, כל דקה שלו בשלטון מסוכנת. על גנץ ואייזנקוט שהיה סגנם: אמרתי להם אישית שהם חייבים ללכת, הגיע הקו האדום מזמן! על בן גביר: הוא עבריין, הורשע 8 פעמים, זה ביזיון שהוא שולט במשטרה. אני פונה לשוטרים תזכרו שאתם לא משרתים את בן גביר, אתם משרתים את הממשלה ושמרו על בטיחות המפגינים. ולמפגינים הוא אומר: חייבי...
