Gravøl: Hvorfor skal Norge sitte i FNs sikkerhetsråd?
Snart skal det avgjøres om Norge får et sete i FNs sikkerhetsråd fra 2021 til 2022. Hva vil vi der? Er det i det norske folks interesse? Hvordan skal vi forholde oss til de store globale konfliktene? Tør vi stemme mot Kinas kjerneinteresser? Og hva kan vi gjøre for verden som Canada og Irland ikke kan gjøre like godt eller bedre? På Du verden!-gravøl 21. oktober samlet vi et fantastisk panel til debatt om nettopp dette: JENS FRØLICH HOLTE - statssekretær i Utenriksdepartementet OLE JACOB SENDING...
