פסחים קטו - ג' בניסן, 16 במרץ
Mar 16, 2021•42 min
Episode description
אם אוכלים אותו ירק לכרפס ומרור, מתי מברכים את הברכה על אכילת מרור? האם אפשר או רצוי לכרוך מצה ומרור ביחד לאוכלם ככה כמו שעשו במקדש? האם באמת במקדש עשו ככה? זה קשור למחלוקת בנושא האם מצוות מבטלות זו את זו. איך הגענו לנוהג שעושים בימינו? למה נוטלים ידיים לפני כרפס? האם צריך ליטול ידיים גם לפני מרור? האם אפשר לצאת ידי חובת מצה ומרור אם בולעים ולא לועסים? לפי מי היו שמים קערת הסדר? למה עוקרים את השולחן בליל הסדר? למה קוראים למצה לחם עוני?
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
