ברכות טז
Jan 19, 2020•35 min
Episode description
באיזה סדר עושים תפילין וקריאת שמע? האם צריך להשמיע לאזנו דברי קריאת שמע או האם מספיק שיחשוב בלב? האם הדין אותו דבר בברכות/קריאות אחרות? מהן הדעות השונות בנושא וכמה דעות שונות יש? האם צריכים לכתוב את כל פרשת קריאת שמע במזוזות ובתפילין או האם לא כותבים את הציווים לקשור תפילין ולכתוב מזוזות? מה דורשים מהמילה "וכתבתם"? באיזה מילים בקריאת שמע צריכים מאוד להיזהר להגיד אותם בצורה הנכונה?
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
