Is het terecht dat mensen 'Tesla-schaamte' voelen? (13 januari 2025) - podcast episode cover

Is het terecht dat mensen 'Tesla-schaamte' voelen? (13 januari 2025)

Jan 13, 202513 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Was een Tesla voorheen misschien nog een auto om trots op te zijn, voor een deel van de eigenaren van het elektrische vervoersmiddel is dat inmiddels niet meer zo. En dat komt dan vooral door de acties van voorman Elon Musk die een innige band lijkt te hebben met Donald Trump en radicale dingen zegt op zijn platform X. Is het terecht dat mensen 'Tesla-schaamte' voelen? 

Daarover gaat presentator Tijs van den Brink in gesprek met:

  • Nancy Kabalt, zij heeft een consultancybedrijf in de groene-energiesector
  • Cornelis Kit, journalist bij Autoweek
  • Auke Hoekstra, onderzoeker TU Eindhoven

🟣 Lees ook: Mul­ti­mil­jar­dair Elon Musk haalt uit naar Europese politiek: ‘Hij heeft te veel macht’

📱Iets toevoegen? De redactie tippen? WhatsApp ons! 

Het beste van DIT in je mailbox:

✉️ Nieuwsbrief

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android