Is Den Haag echt zo giftig? (dinsdag 13 mei 2025)
May 13, 2025•14 min
Episode description
Op zijn laatste dag in de Tweede Kamer sprak Pieter Omtzigt harde woorden over het werkklimaat in Den Haag: giftig, belastend, en mede de reden voor zijn vertrek. Is zijn ervaring uniek, of wijst dit op een breder probleem in de politiek?
Jan-Willem Wesselink bespreekt het met:
- Pieter Grinwis, Kamerlid voor de ChristenUnie
- Leonie Vestering, voormalig Kamerlid voor de Partij voor de Dieren
- Elodie Verweij, politiek journalist bij het AD
📱Iets toevoegen? De redactie tippen? WhatsApp ons!
Het beste van DIT in je mailbox:
✉️ Nieuwsbrief
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
