Door het midden of toch centrumrechts? (4 november 2025)
Nov 04, 2025•16 min
Episode description
De Tweede Kamer benoemde vandaag Wouter Koolmees als verkenner. Maar welke kant moet hij op? Een brede coalitie door het midden, zoals Ed Nijpels bepleit? Of juist een centrum-rechtse samenwerking, waar Tanja Hoogwerf voor pleit?
Dat bespreekt Jan Willem Wesselink met:
- Ed Nijpels, voormalig VVD-leider
- Tanja Hoogwerf, raadslid Leefbaar Rotterdam
📱Iets toevoegen? De redactie tippen? WhatsApp ons!
Het beste van DIT in je mailbox:
✉️ Nieuwsbrief
LINKS:
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
