Hvorfor skatter man ulikt på ulike aksjer?
Sep 21, 2021•7 min
Episode description
Peter lurer på om det stemmer at man formuebeskattes forskjellig på aksjer registrert på hovedindeksen og på Euronext Growth, og hvorfor er det slik? Hallgeir Kvadsheim forklarer. Med Andreas W. Fredriksen. Produsent Guro Mjeltevik Halvorsen.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
