Hvor mye mindre vil jeg tjene ved å gå ned til 90% stilling?
Feb 08, 2022•7 min
Episode description
Oddvar har en fulltids kontorstilling og tjener 550 000 i årslønn. Han vurderer å gå ned til 90% stilling, men hva vil månedslønnen og årslønnen hans bli ved å jobbe redusert? Hallgeir Kvadsheim svarer. Med Andreas W. Fredriksen. Produsent Guro Mjeltevik Halvorsen.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
