Bør jeg selge aksjer for å benytte meg av skatteletten på BSU?
Nov 23, 2021•5 min
Episode description
Ole Martin er student og sparer i BSU og aksjer. Han har ikke tjent over frikortgrensen og har derfor ingen skattbar inntekt. Er det lurt å selge noen aksjer for å kunne benytte seg av skatteletten på BSU? Hallgeir Kvadsheim kommer med gode råd. Med Andreas W. Fredriksen. Produsent Guro Mjeltevik Halvorsen.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
