Sommarbonus: Sånt vi gör mer eller mindre i pandemitider
Jul 31, 2020•13 min
Episode description
Sommar-bonus-babbel nummer fem - Anna, Lina och Karin babblar om vad sånt vi börjat göra mer eller mindre i pandemitider. Mest handlar det om smink och bakning.Vi släpper korta bonusavsnitt varje fredag hela sommaren, och återkommer med ett nytt fullängdsavsnitt den 21 augusti.
Vill du veta mer eller kommentera det vi har pratat om? Vi finns på facebook, twitter och instagram. Eller så kan du mejla till nyasvarta@gmail.com
Gillar du det vi gör? Skriv gärna en recension på facebook eller i din poddspelare. Du kan också stötta oss via Paypal eller ko-fi.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
