#611 - Zo voelt het drie maanden na een coronabesmetting - podcast episode cover

#611 - Zo voelt het drie maanden na een coronabesmetting

Jun 23, 202020 minEp. 611
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Drie mensen die corona in een vroeg stadium van de pandemie kregen, vertellen in De Dag over hun herstel. Hun leeftijden, ziekteverloop en herstel zijn heel verschillend, maar allemaal merken ze nog dagelijks de gevolgen.  Of je nu oud bent, jong, fit of met onderliggende problemen en of je nou heftige klachten hebt gehad of milde symptomen - iedereen kan er maandenlang zoet mee zijn. De vraag is of er ook permanente schade kan optreden of dat patiënten op den duur wel weer helemaal herstellen. Remco Djamin van de nazorg-polikliniek van het Amphia-ziekenhuis, waar dit onderzocht wordt, vertelt over wat er nu voorzichtig aan duidelijk begint te worden.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android