1. maj: Efter Lizette
May 01, 2023•9 min
Episode description
Lizette Risgaard har trukket sig som formand for Fagbevægelsens Hovedorganisation. Nu står fagbevægelsen tilbage uden leder på et afgørende tidspunkt.
Vores gaslagre har ikke haft det bedre i fem år, og det er til trods for Nord Stream-lækagen. Men faktisk får vi stadig gas fra Rusland. Derfor ønsker flere EU-lande sanktioner.
Wagner-gruppen er utilregnelige, også i deres udtalelser. I et interview fortæller Wagner-lederen, at det står skidt til med gruppen i nøglebyen Bakhmut. Det er en pinlig strategi, mener ekspert.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
