#29 Er vi ude af krisen efter sejr i Århus? - podcast episode cover

#29 Er vi ude af krisen efter sejr i Århus?

Oct 26, 202059 minSeason 3Ep. 29
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

I denne udgave af mandagstrænerne er der forsigtig optimisme at spore.  

Vi vandt i AGF - med alt det held vi havde brug for... men er vi for alvor tilbage? 

Vi vender dagens fem påstande:  

1. Der skulle ikke have været dømt straffe? 

2. Man kan ikke både have Zeca og Zanka som anførere? 

3. Forsvaret har endelig vist sit værd og holdt nullet 

4.Viktor Fischer laver en Neymar 

5. Det var godt, at William Kvist ikke sad på bænken  

Og så snakker vi tre scenarier frem mod julepausen ligesom vi naturligvis vender AGF's hardhitter Nicolai Poulsen's udtalelse om Fischer:  "'Fischer skaber sig som en lille pige - han er ikke mand nok til at indrømme!"  Vi ved godt, hvem vi synes skaber sig, som en lille - piger har vi ikke noget imod, men vi kunne jo sige - snothvalp...  

FORZA FC!

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android