Celtics-Lakers, Cp3 i l'AllStar - podcast episode cover

Celtics-Lakers, Cp3 i l'AllStar

Feb 24, 20201 hr 14 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

0'54" Ens agraden els Celtics, Sir Gordon Hayward és bo? 5'33" Gent que porta texans blancs, no ho podem tolerar. La gent que va esquiar -des del respecte, sempre- també moltíssima ràbia, excepte modalitat esquí de fons + escopeta. 9'03" Una meitat dels comentaristes del pod es fica amb la penya que va amb camisa i bambes sense adonar-se que l'altra meitat dels comentaristes porta camisa i bambes habitualment. 13'25" rajar dels Knicks, saludar a la Marta, dir que farem coses i després, spoiler, si eso ya lo vamos viendo. 15'55" La clàssica estoneta repassant el culebrón Sixers, perdoneu-nos. 19'51" Kyrie Irving ha sigut nomenat -no és El Mundo Today- sots-president de l'associació de jugadors. 24'40" Parlem de Chris Paul en termes més aviat positius (va nèixer per ser veterano mentor) 36'00" L'All Star game d'aquest any va estar bé, parlem de diferents coses que ens van cridar l'atenció: * per què Giannis escull els jugadors que escull? * Embiid jugador més determinant de team Giannis? * Tema beneficiència Oliver Twist una mica complicat. * Barret conspiranoic: Masai és de Nigèria com els pares de cert MVP... * Alpha dogs protestant tant als àrbitres potser no caldria? * * Trae Young és bo?
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android