פרק 20: הביולוגיה של הרוע
Sep 17, 2024•1 hr 7 min
Episode description
האם האדם טוב או רע מיסודו?
אנו חוזרים להיסטוריה של הרוע ובוחנים כיצד אנשים רגילים הגיעו למצב שהם עושים פעולות של רוע טהור.
האם כל אחד מסוגל לזה?
מה התנאים שמביאים קבוצת אנשים "מהישוב" להקצין יותר ויותר את ההתנהגות שלהם עד למצב של אלימות, הרס ומוות וכל זה בתקופה מאוד קצרה?
המוח שלנו, איבר מופלא עם יכולות מטורפות הוא מכונת פאר.
אך בפרק נגלה שכמו כל מכונה-
ניתן לעשות עליו מניפולציה והמניפולציה הזו עלולה להסתיים רע מאוד.
לעוד תכנים בנושא ופרקים נוספים, מוזמנים לקבוצת הפייסבוק שלנו-Brain Story
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
