Det med dealbreakers, reggae och näthat
Oct 02, 2015•1 hr 3 min
Episode description
Robin, Mårten och Micke pratar om olika perioder, eller eror om man så vill, som de gått igenom i sitt liv. Kan du gissa vem som haft en reggae-period? Dealbreakers är ett annat ämne som kommer upp. Vad skulle få dig att göra slut med någon? Bögministrarna tar också upp ett lyssnarbrev som handlar om näthat på dejtingappar.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
