יופי או אופי וטיפול פסיכולוגי עם עדי הלמן - podcast episode cover

יופי או אופי וטיפול פסיכולוגי עם עדי הלמן

Jun 30, 20241 hr 1 minSeason 3Ep. 20
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

אם את לא רוצה ללכת לטיפול אז תפתחי פודקאסט אומרים. אבל בואו למה לא לחפור על עצמנו עוד שעה בשבוע?

והרי כולם אומרים שזו המתנה הכי טובה שנתנו לעצמנו- הטיפול.

אז הזמנתי את עדי הלמן (מהמופע חומרים לטיפול) לדבר על הדברים שלא מספרים- על הקושי למצוא פסיכולוגית, על פרידה פסיכולוגית ולמה בוחרים אישה או גבר?

דיברנו גם על דימוי עצמי ולמה עדיף אופי על יופי.

למופע הקרוב של עדי לחצו כאן.


רוצות לתמוך בפודקאסט ולהצטרף למועדון החסות- הבאד הביצ׳ז?

 קנו לי כוס קפה וקבלו הטבות אקלוסיביות כמו כניסה לקלוז פרנדז ופרקים לא מצונזרים.

לתרומה חד פעמית לחצו על Support ולתרומה חודשית בעבור הטבות שוות לחצו על Membership

לעוד פרטים כנסו לאינסטה של בנות או הצטרפו הצטרפי לקבוצת הוואטסאפ של הפודקאסט! 

האינסטגרם האישי שלי 



Transcript

מרגישה שיש כזה דיבור מאוד מאוד כזה פרו טיפול ומאוד כזה כולם. ראיתם את האור? וגם כאילו איזה כיף ואיזה כיף זה איזה כיף זה קשה. גם את יודעת. אבל מה תמיד אומרים זה המתנה הכי גדולה שיכולתי לתת לעצמי. אחרי אחרי 3 שנים מתחילים נראה לי להגיד סתם יש יהש. שלום בנות מה קורה? איך אני שמחה להגיד לכם את האינטרו הזה עכשיו. יש לי קול אחרי כל הסופש חגיגות הזה שהיה לי פה בבנקור בולגריה אבל למי שחדשה או חדש ומצטרפים אז נעים מאוד אני רעות, אני המנחה של הפודקאסט המשוגע הזה.

שימו לב הוא גם מגיע עם אזהרת חפירות ובו בעת עם אזהרת התמכרות. אוקיי, ואולי באופן אירוני אני אציג קצת את הפורמט של הפודקאסט. אז בעצם פרקים יוצאים כל יום ראשון או אמורים לצאת כל יום ראשון, אבל בגלל שאני בתקופה כזאת של טיסות אז באמת.

יש עיכובים אז אני ממש מתנצלת. וואו כמה הודעות קיבלתי מכם שאתן רוצות פרק עכשיו והמאזינה הזואי סיפרה שהיא ממש מחכה לפרקים כי הם מלווים אותם בריצת בוקר שזה ממש ככה גרם לי להרגיש כזה טוב אזואי אם את מאזינה עכשיו בריצה אז היא עוגת דיסקור יאללה תמשיכי בכל הכוח והאמת שעניין אותי לדעת מה אתם באמת עושות כשאתן מאזינות ורובכן כתבתם שאתם בנסיעות? וממש התחלתי כזה לדמיין אתכן שומעות אותי מדברת על איזה גרמני ועל איך הוא גנח בהיטלרית בסקס ואז פתאום האיש של הוויז נכנסת לכן בכיכר פני שמאלה ואתם כזה

תמיד הפה. אנחנו באמצע הסיפור, אבל יכול להיות שזה רק אני. רוב הסיכויים שזה ממש לא קורה ככה. כי מי שמו? וויז על עם סאונד רון והשאר? כתבתם שאתם מאזינות לפודקאסט בזמן שאתם מתארגנות לעבודה או ליציאה, עושות כלים כושר. והכי אהבתי את התשובה של אגם שהיא מאזינה לפודקאסט בזמן שהיא בוהה

בחלל. זה היה גדול, טוב, אבל בואו נודה באמת, לא התכנסנו פה כדי לדבר עליכן, אלא כדי לדבר עליי כאילו ואני לא רוצה שתחשבו שאני מבזבזת לכם את הזמן עם דיבור לא רלוונטי אחרי כל הטיזרים שעשיתי לכם באינסטגרם על מה שהולך פה בבנקו, אז אל תדאגו, אני אחפור לכם. עכשיו זה הולך להיות פיצוי על כל האינטרנט הקצרים שהיו בשלב בהם הרבה עדכונים. האמת שהחברות שלי יגידו שיש יותר מידי עדכונים. כן, והם כבר מאבדות את הקשב עם כל הדמויות. העלילה התחילה כאילו להסתבך ומלא שמות קוד חדשים.

קיצר זה באמת יצטרך להתפרס על כמה אינטרוז ואני רק אגיד ואני אתזכר כשקוראים דברים כאילו, ממש בזמן שהם קורים אני לא אוהבת לשתף ישר רגע לא, זה שקר. אני מאוד אוהבת לשתף אם הייתי יכולה הייתי מקליטה לכם גם תוך כדי כן.

אבל בגלל שאני צריכה זמן לאבד את הדברים ואני לא רוצה כזה לבוא וישר לתת לכם התרשמויות ראשונות שיכול להיות שאחרי שעובר זמן הם משתנות ובלי קשר אני מזכירה לכן שאין לי שליטה על מי מאזין לפודקאסט או מי צופה בסטורי אז אני לא משתפת בדברים היותר עסיסיים בסטורי הרגילים אוקיי, או באינטרו, אבל בשביל זה בדיוק נוצר המועדון חסוד של הבד בי צ כי שם אני יכולה לשים תמונות של בנים התכתבויות. לספר הכל כאילו תוך כדי שזה קורה.

וכמובן מי שמצטרף את זה בעיקר כדי לתמוך בפודקאסט ובי אז אני מודה לכם בטירוף ואפילו יש קבוצה באינסטגרם שאני ממש מתייעצת איתם, כאילו איך להגיד לאיטלקי שלא בא לי עליו. אוקיי אז מי שרוצה כמובן מוזמנת להצטרף. יש לכן לינק בתיאור של הפרק של הפודקאסט שלה באינסטגרם איפה שלא יהיה, אבל בינתיים כמובן שאני אשתף יותר ויותר. אני רק מזכירה על הטיול עצמו, על החוויה. פה לעבוד מרחוק בבנקו, בולגריה אני משתפת באינסטגרם האישי שלי רעות שוגר שוגר כמו סוכר ועל בנים חמודים.

אני משתפת באינסטגרם של הפודקאסט אז פשוט חפשו בנות הפודקאסט אוקיי אז זה היה האינטרו אבל בואו נתחיל אז רק אני מזכירה אני טסתי לבולגריה למעין כנס לנוודים דיגיטליים, והחלטתי להישאר פה בערך חודש. זו חוויה מדהימה, עד עכשיו זה עיירה שיש בה הרבה נוודים דיגיטליים.

יש הרבה תשתיות ואירועים ומלא קבוצות בוואטסאפ לאיך אומרים נו כל פלאנג'ס כאילו בריכות קרח, אבל בלי בריכת קרח פשוט הולכים פה לאגם שיש להם פה. לא יודעת מה זה והמים הקרים שיורדים מהערים כי הרי בנסקו, עיירת סקי בכלל בחורף אז הם עושים שמה טבילות ויש פה יוגה ויש פה מלא מסיבות והרבה משחקים וכדורגל ערבי יין וציור והכי חשוב הכל פה בממש. זול עשיתי את זה בעבר. הייתי גם בגן קנריה אחרי שעבדתי בסטארטאפ שהוא נכשל בחרתי את כל מטלטלה טסתי לאירופה ושם בגראן. כנראה התוודעתי לדבר הזה שנקרא קו ליבנג אוקיי.

כל אלה שאומרות כזה אני לא ישן במה שאתה ימות העולם אז קודם כל כאילו תירגעו זה זה חוויה כל דבר בחיים זה חוויה גם אם זה רע גם אם זה טוב אבל בסדר אני מבינה אנחנו מעל גיל 30 והרבה מאיתנו עובדות מחול אז האופציה היותר טובה שעכשיו מה זה עכשיו? כאילו בחמש השנים האחרונות. הופכת להיות יותר נפוצה זה קו לייבינג אוקיי קו כאילו כמו ביחד. ובעצם מה שזה אומר זה שאם אתם בחול לחודש או אפילו עד חצי שנה שנה, אתם לא באמת צריכות דירה

ענקית עם מלא דברים. אז בקו לייבינג אתן גרות בדירת סטודיו כזאת שנה וחמודה אני האמת שדרתי עכשיו לדירת חדר של חדר שינה וסלון. ובדירות הקטנות האלה יש לכם מטבחון וארון ועמדת עבודה ומה לא, כאילו כל האסנשיה כל הנסיעה שלכם. אחד קטן עכשיו יש פה ליבינג שיש לכם את המטבחון בתוך החדר? יש כאלה שיש לכם אותו בחוץ. יש כאלה שיש לכם חדרים שאתם כן חולקות ויש כאלה שלא וזה כאילו אתם חיים במעין בניין כזה נחמד.

וכמובן יש לכם מעין קור וורקינג כאילו מעין משרד גדול עם מלא כיסאות כאלה שטובעים לגב עם עוד מסכים אם צריך הנה אני מקליטה לכם את האינטרו במעין חדר קטן כזה, מעין בוסט כזה שאיזה פודקאסט שחי פה השאיר את הציוד שלו פה אז הוא נותן לי להשתמש בו. אוקיי, מה זה ממש נחמד ונראה לי אני פשוט אאלס סטורי לאינסטגרם האישי שלי כדי שתבינו איך זה בדיוק נראה. ואגב כאילו מבחינת המחירים אני מדברת איתכם על דירה לחודש בסביבות השלוש מאות עד 500 יורו לחודש.

אוקיי? בגראן כנראה שילמתי בסביבות השלושים יורו ללילה אז שם זה קצת יותר יקר. אבל פה זה באמת פצצה ויש כאלה בכל העולם ומי שרוצה לשאול עוד או להתייעץ אז כמובן תרגישו חופשי לכתוב לי אבל הנה טוב טוב הנה. אני מגיעה לג'וז תירגעו אוקיי? שמרית. די לצעוק עליי בסדר? אז כמובן שבגלל שהגעתי ישר לכנס אז יש פה גם מלא מסיבות ומלא אנשים מכל העולם. וכבר בנסיעה של שעתיים מהשדה לבנקרו כבר אז הכרתי איזה צרפתי בולגרי שוויצרי אנחנו רבע שליש מהכל וממש כאילו התחברנו.

היינו ווינגמן אחד של השנייה יש כאלה שיגידו אני אגיד שאני יותר הייתי הוונג שלה שלו, אבל באמת כל פעם שאני רואים אחד את השני היה חיוך על הפנים. וכבר בנסיעה הוא התחיל לדבר איתי על דייטינג בגלל זה התחברנו כמובן, והוא סיפר לי כזה שבצרפת

לפעמים לטענתו, גברים לא משלמים. הוא אמר לי שהם כאלה סטינג'י כאלה שזה לא קמצן, אבל זה כזה לא לארג'י סבבה והוא אמר הם לא משלמים כי הם לפעמים מרגישים מנוצלים ופעם גם הוא לא היה משלם ואז איזה חבר על גיראאי צרפתי אתם יודעים, עם תרבות כזאת של מזרחים אמר לו בצורה הכי פשוטה כאילו אל תתייחס לקטע הזה של לשלם על בחורה בצורה שלילית, כאילו תשלם, ואתה תראה איך.

היא נרגעת, או איך היא מרגישה יותר בנוח מורידה כזה מגננות וכאילו איך שהוא לא מדבר על הקטע הזה שבואו אם אני רווקה אני כל היום מטפלת בהכל, מטפלת בעצמי, מטפלת באחרים כל היום מחליטה החלטות ווואלה פתאום יש איזה דייט שאני מרגישה שסוף סוף מישהו מטפל בי גם אם זה בדבר הכי קטן של לשלם על הלימונדה בשתים 10 ש"ח שלי או קיי יש בזה משהו מקסים ובאמת הנה הבחור הזה הקשיב לעצה של האלג'יראי ועשה את זה והוא אמר שזה ממש שינה לו את כל הצורת

חשיבה. אחרי שככה הכרנו יותר לעומק, הוא אמר שגם הוא נתן לאלגיראי עצה ואנחנו כזה במסיבת בריכה והוא מספר לי שהוא מאוד אוהב ליקינג ואני כזה מה זה ליקינג כאילו נשיקות אז הוא עושה לי לו. נוקינג עובדה פיס. כאילו מה לרדת לבלות את לא יכולה או הרג אותי הוא אמר את זה כולו כזה בצ'יק איט. אמרתי לו אוקיי, איזה תחביב נחמד. וכמובן האלג'יראי אמרנו תרבות של שייח' הוא לא יורד לבנות אז הוא אמר לו הנה, אני אשלם על בנות אתה תרד לבנות וכאילו תראה גם איך

תשתנה החשיבה. בקיצור סטפן הזה ממש עפתי עליו והוא רק גרם לי להבין שכאילו אם בנים היו מדברים בינם לבין עצמם כאילו דברים נפלאים יכולים לקרות כן, הם פשוט לא מדברים, אתם יודעים, אבל בהקשר הזה רציתי לספר למה אני מעלה את זה בעצם.

כי לפני הטיסה דיברתי עם איזה גרמני במשך 3 שבועות וכזה אמרתי לכם לא התראינו כי הוא היה בחול ואז אני הייתי בחול וממש כזה הייתה לנו חפיפה הפוכה של טיסות ומי שזוכ את אני לא אוהבת חוקים אבל כן אני לא יוצאת לדייטים ורוב הסיכויים גם אני לא נפגשת עם חברים אחרי 9 או קי זה נדיר כאילו פעם אבל לרוב לא אבל בגלל שאני והגרנית דיברנו כל כך הרבה זמן ולא התראינו אז שברתי את החוק שלי ויצאתי איתו בתשע וחצי כי לימדתי באותו ערב אז נפגשנו ליד הבית שלי והיה לי דייט בסדר כזה פלוס מינוס.

הוא ניסה כזה להיות כזה מצחיק וכל הזמן כזה לעבוד עליי כזה להגיד לי לא לא באמת. אוקיי אז אני רוצה לנהל שיחה. אין לי כוח כל פעם להגיד רגע רציני רגע רציני ואז הוא כזה לא לא באמת. אוקיי לא משנה בסוף הוא כזה אומר לי טוב איי וויל פיי וזה כזה חצי סימן שאלה בסוף אז אמרתי לו לא לא אל פה מיי פרט אוקיי, הוא פשוט נתן לי ובסדר גמור אין בעיה כאילו בואו אני לא יודעת עד כמה אני הייתי בקטע.

פשוט זרמתי, ואחרי זה שנפרדנו כזה נתן לי חיבוק למרות שהוא יודע שאני גרה ליד הבר והלך לו כאילו אפילו לא ליווה אותי הביתה. שום נשיקה, שום כלום. אז אני מבחינתי כל הסימנים אותתו שהוא לא בקטע וזה היה מעולה כי אני בעצמי לא הייתי כזה בקטע כאילו לא חשבתי על זה יותר מידי כי יום למחרת טסתי יומיים למחרת מהון להון אני טסה והוא ממשיך לסמס איתי אוקיי הוא ממשיך להיות המעונן מקלדת שכולנו מכירים ואוהבים ממשיך לשלוח לי כזה איך הדירה בבנקרו וזה וזה ואני כזה עונה לו בקצרה.

והוא ממשיך לשלוח ואז אמרתי די כאילו אני חייבת להיות ישירה. אני רוצה להקליט לו הודעה. אני חייבת להבין מה הקטע של הבנים האלה אז הקלטתי לו בטון כזה נחמד וזה תקשיב כאילו האמת אני קצת כאילו מופתעת כי במהלך הדייט לא ממש ראיתי עניין מהצד שלך. ועכשיו אתה ממשיך לסמס לי בכזה קשה לי לקרוא אותך ונחשו מה הייתה התגובה שלו הוא לא ענה, הוא פשוט לא ענה אוקיי כאילו אין מה לעשות שאתם קונפרנטינג דיום כאילו אתן אומרות להם יו טלט אז הם פשוט

כאילו אומרים טוב היא עלתה. והיא צודקת שאני דפר אז אין לי מה עוד להגיד לה כן, אז די אני החלטתי שאני ממשיכה עם עם ישירות הזאת גם בבנקו אני לא מחכה שהשיחות יתמסמסו לא עושה לו גוסטינג אי טי אוקיי, כאילו במיוחד כי כבר היינו בדייט. אני ברורה ותבין, גם אתה שאתה צריך להיות יותר ברור עם המעשים שלך, לא עם המילים, לא מילים, נשמה לסמס כולם יודעים אוקיי, ממש לא, אבל לא שילמת את החשבון, לא הייתה נשיקה בסוף ואפילו לא ליווית אותי הביתה. אני מבחינתי.

אתה לא מעוניין בדייט שני? ושוב, בוא נגיד את האמת אני לא אהבתי עליך בכלל. היא עוד לפני שיצאנו לדייט אבל אתם יודעות שיש תמיד את הקול הזה בראש כזה היאנות צ'אנס יאללה כוסמת של הקול הזה לא מקשיבה לו יותר אוקיי. וכמובן הכי כיף היה לשכוח מכל היצורים האלה בארץ, כשאני בבנקו מוקפת בגברים חמודים כבר לשלושה מהם יש שמות קוד הביצס כבר מכירות את השמות קוד והקטע האבסורד הוא שהם שלושתם דומים ואף אחד מהם לא באמת הטעם שלי. אבל בנתיים אני יכולה לדבר רק על אחד מהם האמריקאי שנקרא לו דארי או זארי.

אבל לא, לא נראה לי שלא, כי הוא לא. הוא לא זעדי הוא לא כזה סקסי. הוא קצת יאבש כזה. כן, אני יודעת, אני יודעת עכשיו שאםריד כזה יו איך היא אוהבת את היא יבשימה. נו מה אני אעשה? אבל לא, זה לא בגלל שהוא יאבש שאני אוהבת אותו. כאילו מעבר לזה שהוא כן חתיך בעיניי והוא מבוגר שזה השער כזה מתקשר לי לגמרי. כאילו כזה הוא גבר והוא פאקינג קורא ספרים אתם מבינות? כאילו די גבר אומר לי שהוא קורא ספרים, אני נרטבת אין מה לעשות ולא כאילו רק הספרים, ההתפתחות אישית או דברים כאלה קורה עכשיו ספר היסטורי כזה.

אני מתה. אבל להפתעתי הוא לא מתחיל איתי שזה ממש מעצבן למרות שאני יודעת כאילו למה זה מפתיע אותך? הרי אני יודעת איך זה עם היבשים האלה. אני צריכה לעשות הכל. בקיצור, אז אני אעדכן עליי. ההתפתחויות פה בבנקו שוב אני העליתי. באמת. מלא סטוריז ארוכים כי אורך הגלות מיני פודקאסט לביטצ'ד. אז אני שוב מתנצלת שאני לא יכולה לשתף את כולכן סורי סורי סורי. אבל אין לי ברירה. כאילו חלק מהם ישראלים הם גם עוקבים אחרי הפודקאסט אתם מבינות? אני לא יכולה לבוא ולהעלות תמונות או התכתבויות אוקיי.

ועוד בעיה היא שהוא נשאר פה רק לעוד שבוע כאילו זה באמת הבעיה בנוודות הרבה אנשים באים והולכים, אין פה הרבה חפיפות אז נראה מה יהיה, למרות שדי כאילו לא נראה לי שאני אתחיל אתו כי די בא לי

להרגיש מחוזרת. כאילו בא לי שמישהו יבוא יראה אותי מרחוק יגיד וואו איזה שווה ובואו אני דופקת פה הופעות בנות כן למרות שבאתי רק עם קריון של 8 ק"ג ואז הוא יבוא ויד כאילו היא גם חכמה איזה מערבפת בעצם עכשיו שאני חושבת על זה הגבר הזה נשמע קצת גיי אז יכול להיות שזה מה שאני צריכה אולי אני צריכה גיי אבל נגיד אחרי שהוא יראה אותי מרחוק עכשיו שאני קורסית ידבר איתי יגלה שאני גם מדהימה פרסונלי אוקיי ואז יתחיל איתי אז הכי

חשוב. שהוא לנשק טוב כאילו אני לא מבינה למה יש עדיין אנשים בעולם שלא מנשקים טוב וכאילו איך הם מוצאים זוגיות. ואני יודעת אני יודעת שזה עניין סובייקטיבי, אבל אני כן חושבת שזה איק אוקיי, עד גיביס מדי. אייק, שהוא די כללי כזה, האי כזה לרוב הבנות שגבר מנשק ואז תוך כדי הוא עושה רעשים כאלה של. לא הבנתי מה אני קרם ברולה, גם כל הנשיקה במסיבה זה לא שאנחנו בלי בגדים ועומד לך כן. כאילו לאן הלכת? שמעון לאן?

ושוב אני מזכירה אני מיאנסרה אז יש מצב שאני אתחיל אשכרה להגיד לאנשים בדיוק מה אני חושבת על הנשיקות שלהם ווישל סי? כאילו לכו תדעו יש איזה שהוא מצב שיהיה לי פה מישהו והוא יושב גרוע ואז אני אגיד לו מה אני חושבת על הנשיקות שלו והוא השתפר אני לא יודעת, כאילו זה פנטזיה או שזה יכול לקרות? לא יודעת, אבל אני אעדכן אתכם באינסטגרם. אני אגיד לכן אם מישהי פעם עשתה את זה, אם מישהי פעם היה לה איזה מישהו שהיא ממש עפה עליו אבל היה דבר אחד קטן שהיא לא אהבה, שהוא

משהו שהוא פיזי שאפשר. כאילו לתקן כאילו נשיקה אפשר איך שהוא לא יודעת ללמד אני יודעת מה אז אני אשמח תספרו לי אני אשמח שתפרו לי על סיפורים טובים וסיפורים לא טובים. שנגיד נתתם איזה צאנס ואמרתם לו כזה תפתח טיפה קפה תפסיק לדחוף את הלשון כמו איזה לטעה ואיך שהוא משהו השתנה שם אני אשמח לדעת אבל לסיכום אני רק רציתי לשתף איתכן הודעה שקיבלתי משיר המקסימה שכתבה ככה להיות כנה אני שומעת את הפודקאסט בעיקר בשביל האינטרו אני

מבינה ומעריכה. הרבה זמן לערוך וזה מתיש וזה שואב בעיקר שואב אנרגיה, אבל זה מה שמעניין אותי כל כך. מה היה לך השבוע? מי היה מי התחיל איתך לאיזו הרפתקה הבאה? את יוצאת בראיונות? זה נחמד ומעשיר, אבל זה 20 80 לאינטרו שבשביל זה כל כך כיף להאזין ואת מצחיקה שם ואמיתית ואותנטית אז קודם כל תודה לשיר אני חולה עלייך ובאמת שוב אני אגיד וזה הכי כאילו לא כדי לעשות לכם פורום ממש לא כאילו אני לא אוהבת להעלות לכם כזה צילומי מסך

שאני מעלה. ולהסתיר את התמונה של הבן אדם או להסתיר את מה שאני אומרת ואז להגיד לכם אם אתם באמת רוצות לדעת מה הולך שם תצטרפו לביצ'לס אבל אבל אני כן אגיד שהן כן מקבלות מיני פודקאסט אז אני אשמח אם תצטרפו וגם נותנות את חוות הדעת שלהם בקבוצה. אוקיי, אז שוב, מי שרוצה מוזמנות להצטרף. ובאמת כאילו כמו שאתם רואות פודקאסט זה עבודה במשרה מלאה, תאמינו לי, אבל אין על ההודעות האלה אין אני מקבל את זה, זה מרגש אותי ובאמת אני עכשיו.

תקופה שאני מנסה להבין וגם בכנס היה כמה הצעות על פודקאסטים ואני מתייעצת עם כמה מומחים פה ואני מנסה להבין לאן הפודקאסט יתפתח ואיך אני אשים את עצמי יותר בפרונט שאני יודעת זה המטרה הכי נרכיזיסטית או קי. איך אני עושה שבפודקאסט שממילא הנוכחות שלי בוא היא מאוד גדולה? בואו אני לא מראיינת קונבנציונלית שבה ושואלת שאלה ונותנת למרואיין לענות עליה בשקט ולא קוטעת אותו ולא משלבת את הסיפורים האישיים שלי. לא, אני יודעת, אבל אני כן מנסה להבין איך אני מביאה אותי אפילו עוד יותר לפרונט אם זה אפשרי, מה אז?

אין מה לעשות, אתם ביקשתם, אני מצייתת. אבל אם יש לכם רעיונות על מה אתן הייתם מוצאות בעונה הבאה עוד רעיונות, אולי רעיונות בנושאים יותר פתוחים, שלאו דווקא קשורים רק למיניות ויחסים, כמו שהוכחתי בפרק עם עמית. במה הקטע? אני יכולה לדבר על פיפי וקקי פרקים שלמים עכשיו אני יודעת. זה נשמע לכם מגעיל, אבל זה אלה הפרקים שקיבלתי עליהם הכי הרבה. תגובות על פרקים של פיפי, קקי צחצוח שיניים אוקיי אז באמת מה שבא לכם תגידו לי אני שמה לכם למטה אם אתם מאזינות בספוטיפיי, אני שמה לכם למטה סקר של מה הייתם

מעדיפות? את האינטרוז את הרעיונות? שניהם אתן יכולות לבחור גם כמה תשובות באמת מעניין אותי ואני אשים שם שאלה פתוחה של מה אתם הייתם רוצות בעונה הבאה? ולסיום, אני רק אגיד שחסרים לי עוד 40 נרשמים לערוץ היוטיוב כדי להתחיל להרוויח כסף. אז. פלייס בלי. יש לי הדשא. ותרשו. אז קבלו אותה כי סטנדאפיסטית כותבת והיוצרת של הערב חומרים לטיפול סטנדאפ שנובר פנימה עדיין הלמן ברוך הבא לפודקאסט בנות. שלום איזה כיף שאת פה בהלם אני אף פעם לא התרחתי בפודקאסט. אומרת לך שכאילו תמיכי ציפיות כי

מפה אין. לי שום ציפייה. אני יש לי ציפיות מאוד מאוד נמוכות ממך. לא לא רגע אני אתיק מהפודקאסט הפרק הזה הולך להיות לך פנטסטי השעה הקרובה שנעבור ביחד הולכת להיות אבל כל פודקאסט אחר שיזמין אותך זה לא אותה חוויה לא זה לא אני באמת שום. דבר לא ישתווה למה שאנחנו הולכות לעבור. אבל אנחנו הולכות להיכנס פה למסע. אז בעצם חברה שלי הייתה בסטנדאפ שלך חומרים לטיפול שזה ואני אמרתי יואו זה כזה אני אני עדיין לא הלכתי אבל אני חייבת. הכי מוזמנת. כן, אני לא מטופלת, אבל. קודם כל כואב לי לשמוע.

כואב. כואב לי להרגיש את זה לחיות. למה לא? איזה סיבה. בעולם אז אני תמיד אומרת מי שלא אין לו כוח ללכת לטיפול פותח פודקאסט. כאילו זה נכון, אבל למה או כשאפשר גם וגם. גם וגם. כן, רק תדמייני לך את הכמות חומרים. הנה מופע סטנד אפ שקראמה מופעים. נגיד שאני לא התחלתי את המופע הזה מהיעדר מרחב לטפל. זה לא שהרגשתי שהקול שלי לא נשמע, אני לא. דומות. כן כן, אבל עד שיש טיפול אז זה כאילו זה באמת איזה שהיא נבירה

פנימה, התעסקות. אבל הנה את רואה, אני מתעסקת כל היום בעצמי, עכשיו גם להביא את זה גם לטיפול כאילו כמה בן אדם יכול להיות נרקיסיסט? קודם כל. באמת שואלת כאילו. יותר. גבול. אין גבול לכמה שהוא יכול להיות, אבל גם. את אומרת אני יכולה לדבר על עצמי גם בשעה שבועית של טיפול. גם בסטנד אפ הנה גם עכשיו פה בפודקאסט. איזה כיף עוד ועוד מרחבים. מתעסק בעצמך מה יותר טוב מזה? את כאילו בעצם אומרת רעות את לא מתחת את הגבולות כמו שצריך? לכמה את יכולה לחפור על עצמך?

פשוט עוד עוד יש. לא בקטע שלא עשית משהו כמו שצריך פשוט עוד יש עוד לאן. לא מספיק לא מספיק שאשית. צופן לך נפלאות ברגע שתגלה את עולם הטיפול את עוד אני. אשמח להעמיס את הבעיות שלי על עוד בן אדם מהממת מעבר לכל החברות והקבוצות השונות, את יודעת גם תמיד מה אומרים לך אנשים שהולכים טיפול, מה אני צריכה טיפול? יש לי את החברה הכי טובה שלי. לה. זה בולשיט ואני חושבת שאנשים שיש כן את החברות אבל שבתכלס בתכלס, בתכלס הם הולכות לטיפול אבל הם לא צריכות וזה מעצבן. ואז, כאילו סתמי את הפה.

כן או להגיד משהו כמו כזה? כאילו הייתי בטוחה שאני שיש לי בעיות ממש עם אמא שלי כי זה בהתחלה היו לי ממש בעיות עם אמא שלי ואז כאילו פשוט כזה דיברנו על זה. מין כזה פשוט לפתור את זה, לפתור את זה ברגע ואת כזה טוב מאמי את לא צריכה דיברו. על עושקים אותך אבל בואי נגיד זה המיעוט, נכון? הרוב בהחלט זקוקים לזה וגם אבל אני כן מרגישה צורך להגיד. אני מרגישה שיש כזה דיבור מאוד מאוד כזה פרו טיפול ומאוד כזה כולם.

ראיתם את האור? וגם כאילו איזה כיף זה ואיזה כיף זה איזה כיף זה קשה גם. את יודעת, אבל מה תמיד אומרים זה המתנה הכי גדולה שיכולתי לתת לעצמי טיפול זו המתנה. אחרי 3 שנים מתחילים נראה לי להגיד סתם. אולי אני אומרת מתנה גם יכולה להיות כאילו לא יודעת טיסה לחול? צמיד יהלומים. יש המון סוגים של. מטעים הבחור ההוא שירד לי איזה ערב אחד זו הייתה המטרה. זה שפתחתי את הרגליים זו הייתה המתנה הכי גדולה. שאנחנו נתת לעצמך. לעצמי ברור כי אם אני לא הייתי פותחת את הרגליים זה מה קורה. חד.

משמעית אז יכול להיות שזה מונע את זה ממני. דרך אגב בטיפול, כי כבר נתתי לעצמי את המתנה הזאת. כמה מתנות. בנצרות נשים אנחנו לא נותנות הרבה מתנות. בואי נותנת. מתנה אחת בשבוע גג אז היא יוצאת. הטיפול בדיוק חבל כי. זה יכל להיות מישהו שיבואדים. בסדר אבל את אומרת מי שאומרת את זה זה אחרי כמה שנים אבל בהתחלה את כזה את מרגישה את הכסף. אני אמרתי על זה התחלה, לא בהכרח. זה תהליך ליניארי כמו שזה פשוט כאילו יש. לפעמים זה ממש ממש קשה וגם נגיד קצת כאילו זה למצוא את למצוא את הפסיכולוגית.

גם היה אף. אחד לא מדבר על זה לא מדברים. את זה אני לא בטיפול, לא כי אני לא רוצה טיפול. והיה שיחות היו ניסיונות, היו דיבורים. כל פעם זה היה כזה, אבל אני טס תמיד ככה. אני תמיד כזה מדברת איתם ואז. אבל אני עוד חודש טסה. את עוד חודש טסה. אבל גם הם עושים אני חייבת להגיד. קודם כל זה מקרה קלאסי של כזה גברים בחתונה זה נשמע שיש לך. קשה. לך להתחייב. קשה לך להתחייב לפסיכולוגית. את מבינה איך שזה חייב לך פסיכולוגית? איך אני אתחייב לגברית. בדיוק כזה. חומרים לתיווך.

עדי בתנא למה אני צריכה? בכל דיברתי פה עם עדי לא אבל זה באמת נראה לי תמיד בצירופי מקרים. מה זה צירוף מקרים? יש פה איזה קורלציה קורה משבר לכל החיים? בעצם? זה כזה כל ריבעון משבר קטן ואז את אומרת טוב, אני אלך לטיפול ואז את כזה בדרך אגב, נותנת לעצמך את המתנה של חול, ואז עד שאני מקבלת מספרים של פסיכולוגיות עד שאני מדברת איתם אני גם עושה הכל בנוד כי אני כותבת את זה מסודר. את השמות של הפסיכולוגיות. כן ואיפה הם גרות ומה אתה תעריף? הן מוכנות לעשות ואיך הן? עושה את זה גם עם דייטים. תראי. מי זה היה?

מכירה איזה מישהי שהתעבדה בהייטק בקריפטו אני לא אשכח איזה שוודית אחת והיא הראתה לי את הנודס שלה אצלה זה היה ממש זה היה הדבר יפה תואר לכל הפרוגקט מנגרס אאוטדר וכל האנשים האלה שנדלקים מפישנסי כזה אחת כמוני שאוהבת כזה אורגניזיישן על פון את מכירה את זה לא ל סינפלט טיקטוק שמסדרים לך את הבית? ואת וואו ברמות. כן, כי אני לא אעשה את זה, אבל יש לי אפילו ספר מישהי שקנתה לי ליום הולדת אני לא אשכח לי ליום הולדת.

הכול בסדר על סידור וואו, הפמיניזם החדש חדש חדש כן, לא, אבל זה כאילו בסדר בקטע של סדר וניקיון. כן, וקרעתי אותו. קראתי ספר על סדר. זה ממש מעיד על חרדה מאוד מאוד גבוהה. שוב הבית הוא בבלגן כן, אני תמיד אמא שלי עכשיו הייתה פה אתמול פעם ראשונה שהייתה אצלי בדירה מזה שנים. כן, והיא אמרה לי אבל הבעיה שלך כל כך קטן תני לי לסדר אותו ואמרתי לה לא כי זה החופש שלי, ממך לחיות בבלאגן שהפיג'מה זרוקה על הזה. אוקי אבל עדיין זה מדליק אותי לפעמים. לא זה. יש מצב שאת לא צריכה טיפול אני שומעת פה.

אשטוף מה אני שומעת יש פה איזה יש פה איזה? כי החקירה העצמית שלי היא מאוד. גבוהה לא, אני אומרת את זה בגלל שהצלחת להגיד את המשפט הזה לאמא שלך. כן אה? לא בעיקרון יש לנו היו צעקות. כל המפגש פה לא ימנית זה. בקיצור לא, לא באתי שהיא ימנית, היא פשוט נורא נורא ביביסטית נורא נורא נורא ואני הדבר היחיד שיש לי להגיד עליו טוב בלי לפגוע במזון זה שהוא מאוד חתיך לגיל. את חושבת, כן? בן כמה הוא ב-60? לא. הוא בטוח בגיל של אבא שלי.

הוא נראה יותר טוב משרה לפעמים. כן מהבחינה הזאת, אבל גם אהבתי שמצאה דווקא משהו טוב להגיד את רואה? אני חושבת שזה באמת יפה. בקיצור אז בקיצור. זה קשה למצוא פסיכולוגית. אני חושבת הרבה פסיכולוגיות. הלכתי אליהם לפני שמצאתי את האחת שלי. אה, את כבר אלה את כבר הגעת לאיזשהו מצב כאילו בהתחלה הם עושות לך בואי נדבר בטלפון 10 דקות. ואז תמיד אני מופתעת. זה כמו לעבור מהטינדר לוואטסאפ, זה מקביל לזה. שאני לוקחת להם את הזמן ולא נעים לי כי הם לא מקבלות על זה כסף. אני ממש אני מדברת מהר אני את.

מבינה כמה את הולכת לשלם לאישה הזאת בכלל. את מבינה מה זה לא נעים? יו תקשיבי. את תחנכי אותי, לא? לא, אין לנו מה זה שיחת. טלפון עושה. ואת את אומרת כבר עברתי לדייט ראשון אני לא הגעתי לדייט ראשון. לא מה זה דייט ראשון? היו לי כבר מערכות יחסים עם פסיכולוגיות כבר כמה חודשים, ונפרדתי זה להיפרד מפסיכולוגיות. אני ממש טובה ולהפרד מזוגיות.

שזה אחד הדברים כי החברות שלה עברו את זה ההתייעצות לפני על איך להגיד לה. נכון זה לא קל וגם זה הקטע בטיפול שאת כל פעם את אומרת אני רוצה לעזוב אבל זה הדפוס שלי שרוצה לעזוב אז אני אשאר. לעצמך גזל. וגם לפעמים פסיכולוגיות זה דבר ממש ידוע שאת כזה אני רוצה להפסיק. נשמע לי שזה עוד פעם הרצון הזה שהולך לעצור דברים. אני ממש פה חושבת אבל דברים באמת כי נמאס לי כל ה זה המתנה זה המתנה זה המתנה בואו אני גם חוויתי את הדברים הרעים, הייתי מטופלת בצבא והייתי בטיפול זוגי

עם האקסים עם שארמה, עם ימח שמו. ועשתה לי טראומה עשתה לי פאקינג טראומה הבחורה הזאת שרתה אותי כן. לא יש. יש דברים ממש ממש ממש קשים. הפסיכולוגיות שהיו לי הן לא היו גרועות. הן לא עשו לי טראומה או שום דבר. זה לא שהם היו כאילו לא קבילות לטפל אבל יש ממש ממש עניין של כימיה. הוא מתאים. בדיוק ומבחינתי זה הרבה. חברות שלי לא מסכימות איתי. אבל אני בטיפול. מחפשת לאהוב כאילו אני רוצה להרגיש אהבה למטפלת שלי וזה לקח לי הרבה זמן.

אבל איך הגעת בכלל? נגיד עשיתי שיחות עם שתיים נגיד ואז בחרת באחת ואז קבעתי את הבאמת פגישות פגישה יצאתי לדייט הזה. והיה פעמים שכבר על הטיפול הראשון הבנת שזה לא זה. כן. אז זה ממש כמו. לפעמים לא. לפעמים זה היה כזה אוקיי רגע, בוא ניתן לזה רגע וכזה. יש דברים מעניינים ובכל טיפול יש גם כזה. אז מה עם נעלי אצבע בג'ינס ארוך? בסדר, נעבוד על זה, הוא ישתפר או מין כזה, אולי זה משקף לי משהו. אולי זה בעצם משהו בי לא בסדר. וכל אני משתדלת. אני האמת שאין לי את הקטע הזה. אני אפס, אשמע את רואה הנרקיסיסט,

אבל כאילו אפס. העיקר 10 דקות שיחת טלפון. את לא, אבל כן בזה יש לי לא כי כאילו לא ידעתי איך זה עובד. אף אחד לא הסביר לי אני לא הבנתי למה היא מתקשרת, לא רציתי שאת יודעת את מתחייבת אליה פתאום. אה. היא עשתה איתי רבע שעה בטלפון עכשיו, אז אני מחויבת לבוא אליה. אף אחד לא הסביר לי, לא שזה מקובל. כאילו את יודעת מה זה בסוף זה מערכת יחסים עם בן אדם וזה הקטע גם זה מה שמדהים כאילו את מביאה את זה לטיפול זה כל דבר כזה כל אי נמות כזאת את מביאה אותה והופכת להיות כאילו מתהפכת.

עלייך זה מגניב את לקחת רק פסיכולוגיות רק. חד משמעית, וזה משהו שבדיוק הייתה איזה שיחה במשפחה שלי. ב. ארוחת שישי שאני אמרתי שאני בחיים לא אלך לפסיכולוגיה למרות שיש לי חברות שמטפלות אצלנו. סבבה, כבודי. אין. מצב מבחינתי. מה אתה יכול לומר לי? אתה תסביר לי איך אני מרגישה את תציבי את כל הפמינציות אני קצת. עכשיו היה קטע מצחיק שאני אמרתי כזה בארוחת שישי גם המשפחה שלי אני הכול בווליום עוד יותר. כאילו כל מה שאני חושבת אז מוקצם

הייתי כזה. בחיים אני לא הייתי הולכת לגבר מה הוא יבין מה ואז דוד שלי שהיה שם איתנו בארוחה מן עמל כזה תשמעי אני מבין גם אני בחיים לא אלך לפסיכולוגית אישה. אז אמרתי לו את שוביניסט. אני מתה זה. סטנדרט החפולה אני מתה עליו אבל הוא מוצדק. אחותי כן הוא לא באמת כפול לא תלך לאישה. בדרך אישה יכולה לעזור את זה. גם אני חושבת שזה לא אני מרגישה שיש הרבה יותר גברים ועכשיו פה אני זורקת את הנתון השקרי הזה לגמרי הרבה יותר גברים שהולכים לנשים פסיכולוגיות מאשר שנשים שהולכות לפסיכולוג. אין שמץ של מושג אני.

אני מרגישה את זה בליבי שהנתון הזה הוא אמיתי. מעניין גם מבחינה סטטיסטית אם יש יותר פסיכולוגיות מסוכנות. מה זאת אומרת? אין הרבה. בשוק רואים שאת עכשיו עושה תואר ראשון. את רואה זה כבר. למרות שאנחנו שתינו ממדעי הרוח. בואי אחותי, איזה אנחנו לא יודעות מה זה להוכיח את ההנאה. אבל יש לי חברה גם שהיא הלכה לפסיכולוגיה וההצדקה שלה שאמרתי היא באמת צודקת שהיא אמרה לה אין מערכת יחסים עם אבא שלה הם ההורים שלהם התגרשו בגיל צעיר ובאמת חסר לה. פאדרפיגר ואז היא בעצם הלכה והולכת.

אני חושבת שזה כן חיובי באיזה שהוא מקום שהפסיכולוגים מעלה את המקום הזה ולאו דווקא. התחיל לצאת עם מישהו בן 50. תראי גם לי אין פדר תני לספר לך וזה דווקא אני מרגישה הפוך אבל אני ממש מבינה את זה. אני יכולה להבין איך למישהי זה מתאים. פשוט. כאילו בהצדקה הזאת אני לגמרי רואה איך שהוא ממלא מקום. אבל אני אומרת עד כמה פתוחה אני באמת אוכל להיות. אני גם נורא כזה. אני לא יודעת אם את עושה את עושה סטנד אפ בטיפול. לא ממש לא.

לא אני בכלל זה שאני גם אני לספר לה שאני עושה סטנד אפ שהוא על טיפול של הערב שקור עם חומרים לטיפול. במטה של המתחה כן. כל דבר שהיא אומרת לי בעיקרון היא יודעת שהוא כזה ישמש כנגדה בערב שלי, אבל יחסית היא לא פעם אחת. רק היא שאלה אותי כזה מה את הולכת להגיד על חברים? ואז אמרתי אני הולכת להגיד משהו שאמרת לי היא הייתה כזה מה? אז הן צריכות לדעת שטיפול זה נושא באמת שהוא כאילו הוא בוער בדיוק זה גם חומר. כאילו גם את הטיפול צריך לאבד גם את מה שקורה בטיפול. אני צריכה לאבד אותו במקום אחר

ואת מה שקורה במקום אחר. אני צריכה לאבד בטיפול כאילו זה. ואת מרגישה אחרי שאת יוצאת מטיפול תמיד אנשים כזה אומרים. הרגשתי כאילו. הוויי אוף משהו כאילו אני מרגישה לייטר דה מהר. אני מרגישה שלקח לי הרבה זמן להסיר את מה שתפסתי שאמור להיות טיפול כאילו להפסיק. אני באתי לטיפול. הייתי כזה טוב, אז ההורים שלי פה פה, בא פה פה טוב אז החרדות שלי פה. הייתי צריכה שם אי הפסיכולוגיה תגיד לי כזה שומעת את לא חייבת

לומר לי את כל הדברים האלה. כאילו מין את יכולה להגיד לי רק מה שאת רוצה וכזה ממש ממש ל לנקות את התדמית שיש לי לגבי טיפול. אז כאילו גם הקטע של כזה לצאת מטיפול ולהיות כזה. וואו מה עברתי? וגם נפשית אני מתה על אורגזמה חברה אני כאילו לא חווה אורגזמה רגילה אתם רוצים שאני הכי אורגזמה נפשית? מבחינה זאת דווקא אורגזמה נפשית זה יותר. יותר קל להגיע פשוט להגיע אבל יותר לי מאוד קל להגיע לנקודה. בדיוק. ברגע שהיא אומרת לי שהוא עושה. לטיפה. מספיק. את יצאת, את הגעת לתובנות זהו.

הנה הגעתי לשם כן לא, היא לא אומרת לי דברים כאלה יו, אבל יש רגעים ממש ממש נעימים. אני עכשיו אני הרבה מרגישה שאנשים מבחוץ מתעקשים שאני אלך לטיפול. אני לא חושבת שזה מיטיב ההתעקשות הזאת. אני לא מוצאת את עצמי ועכשיו חברות שיגידו לי כן, אמרת את זה, אני לא מצאתי את עצמי בחיים, אומרת לבן אדם יותר מפעם פעמיים את חייבת טיפול, את חייבת טיפול, את צריכה ללכת לטיפול, את יואו אולי טיפול בחיים? אני לא אבוא ואת לא מבינה כמה אנשים אומרים לי את זה בצורה כבר מתחילה לעצבנות. מה זה בעצמנו?

אולי את צריכה אולי זה מעלה שאלות. הנה אולי את צריכה לדבר על זה בתפעול, כאילו מה? כאילו אולי יש איזה. בעיה זה תמיד איכשהו אנשים זה באמת אני מרגישה אם זה בא מאיזה שהוא מקום באמת של תראי דאגה כמובן אם יש סבבה שאני חווה את המשברים שלי. סבבה, עכשיו היה לי משבר סביב השיניים מאוד מאוד מאוד גדול. לא, גם את מדברת כאילו על משהו שהוא נורא במציאות והטיפול הוא יותר כאילו בהתנגדות שלך עם זה כאילו טוב זה עושה זה מעלה לי גם שראיתי הכל בראש אבל אולי זה לא. את שתיים עדיין לא ראיתי.

אימא אני מושלמת למה זה יוצא על 20 שנה אחרי כאילו אני לא מבינה. כי היא גדלה וגם אנחנו גדלנו וזה יפה היא גדלה, היא מתבגרת, יש לה חרדות זה וואי סרט מהמם אבל אני מתה לראות אז אבל זה באמת וזה דווקא יחסית כאילו זה סרט בסוף אמריקאי לילדים זה לא כאילו בעומק של הדבר לגמרי אבל כאילו זה תהליכים שהם לא לגמרי ברורים לך. מבינה כאילו זה להסכים לקבל את זה שאת לא באמת מבינה מה את עוברת. כרגע לא, אבל אני כל הזמן כאילו רוצה את זה.

את מבינה שוב אני אמרתי לך אני קניתי את החצובה הזאת, עשיתי לה מחקר אני בן אדם שעושה מחקר אני שמה בנות. אוקיי, אה שאלת אותי על ההיט. אז ההיא השוודית, מה היא הייתה עושה? היא הייתה כל דייט שיש תקשיבו לי יש רשימה של הבנים שאי פעם שכבתי איתם ולפי נשנה על התס גם וואו אני מאוד את יודעת חשוב לי הדר הקונסקסט שלי כן. עד החותמות. כן, בכניסה לפה, התחתנת דרכון. כן, וואו, מקסים. או עם זה? כן, אני מאוד מעודדת לך. יש את מוסיפה בצבא.

באיזה אופן נכנס דרך? איזה שמות ולשונה לתז היא הייתה עושה טבלה הבחורה הזאת והיה רשום כל בחור שהייתה איתו על ידי והיה לה אימוג'יז שכזה בום. יעני אז איון היה לי אימוג'י של גוסט שהיא עשתה לו גוסטי גאולה דברים כאלה. וואו תקשיבי זה משהו שאם היינו עכשיו שני גברים והייתי רואה הייתי שומעת את זה זה מכות. אבל היא עשתה את. זה לא יכולה לתמוך בזה שהיא אוהבת פישנסי כזה והיא אוהבת להסתכל על הטבלה יפה אבל אחותי על כל דייט לאן הלכת? וגם היא רמנה שאנחנו. לא בטוב, אנחנו לא בטוב כחברה.

לאן הלכת? איפה תגמרי עם זה? איפה תגמרי עם זה באמת? אולי את יודעת מה אם זה מאיזשהו מבט נקרא לזה מדעי החברה שהיא רוצה אחר כך לרשום על זה איזה שהוא סמינריונית? זה נשמע נפלא. לא יודעת. אם זה נשמע נפלא, לא כי כאילו יש לך. נספח את מבינה? עם כל ההוכחות זה הביבלוגרפיה שלך. הנה המחקר שעשיתי, את מבינה? כן. זה באמת מחקר אמפירי. זה ממש אמפי וממש. שם ניתוח את יכולה לשים את זה באקסל לעשות פייצרט אחר כך של

כמה. שנים זה עושה לי מספר כזה עושה לי. לא באמת אם הופכים אבל בגלל זה אני אומרת אני בעד משר כפול אני בעד שכאילו סבבה אם גבר יעשה את זה באמת יהיה מדהים ויצא. זה ממש מקסים זה טוב או קיי אני איתך סבבה לגמרי. בקיצור, אבל חלק מהחומרים שלך לטיפול גם עוסקים בזה שאת ריסנט ליסינגר נקרא. לזה ריסנדלי ממש לפני כזה, שנייה וחצי שנה וחצי. אבל האם אי פעם היית סינגל? לא. זהו. האמת שנולדתי בקעתי כי אני למעשה בקעתי. מזל טוב קודם כל מזל טוב למי שלא יודעת אני עושה גם אני מופיעה במסיבות רווקות אני גם מופיעה

במסיבות גירושים רק שתדעו. אני בעד לחגוג את זה. חברה מגורשת, מגורשת, מגורשת ויאללה לבר. כן אז כן אז אני זה נכון. אני באמת עברתי פרידה לפני שנה וחצי אחרי המון המון המון שנים שאני 13 שנים. איזה משהו פארק שלא נגמר. גימור לא עשיתי שום דבר בחיים שלי. 13 שנה אפילו התסרוקת אין לי כלום בגוף שלי שהוא 13. אין שום דבר בחיים שלי שהוא קבוע 13 אפילו האחים שלי ככה כי היה אחד שנולד אחרי כמה זמן. כן, כאילו היה אח שליטה על זה כן

זה נכון. זה באמת המון המון זמן זה כמעט זה בעצם כל החיים וגם זה הרגיש שזה לכל החיים זה היה לכל החיים. אני מבינה אני יותר כזה מרגישה את עצמי כמו מישהי שכזה יצאה מהדת. כאילו אני בחוויה שכזה הייתי דתייה. ועכשיו לא פקפקתי בחיים בנרטיב. כן ממש והייתי כזה באמונה שלמה ואז כזה החלטתי לקפור אומרים לי כבר. לכפור. לא יודעת כן, בחרת בחיים של כפירה וטוב שכך ויצא לך קצת אפליקציות לגעת.

לגעת כן סתם לא כן אני כזה. אני כזה יותר יוצאת נגיד בחוויה של הדייטים זה הרבה מפגש גם עם כזה פתאום חוויית איך זה איך אני נראית כאילו חי את כי כי כי כשאת בזוגיות כל כך הרבה זמן אז את כבר. הבן אדם הזה כבר אין לי כבר את החוויה של כזה להיות כוסית כזה בשבילו או בשביל מישהו. אחר. אני יכולה להגיד טוב, אני לא יכולה להגיד שהגעתי לזה כבר, אבל אני מתה להגיע באמת לחופש אבל אני באמת חנג'ה אני בבית אני חנגא אני כאילו באמת ואני אבל עם הבני זוג שאני כן יוצאת אז אני מאוד כאילו מתייפייפת.

ואני גם מאוד מצפה להערכה והערצה יפה של המייקאובר יפה כן, כי אם אתם רואות אותי עם גולגול על השיער בלי איפור בבית יושבת עם הפיג'מות המסריחות שלי ואז אתן רואות אותי שאני יוצאת. אז תגידו מי כאילו. כן, אבל יש לי קושי עם ה אוקיי, זה בכלל סרט אחר שיש לי אבל כאילו של כזה. נשים כאילו להחמיא למישהי על איך שהיא נראה. יש לי את זה. וואי אני מתפלאת.

הקטע שלי שעולה לי שאת אומרת לי תגידי לי אם זה אותו דבר אם כן או מיי גאד נולדה פה חברות אני לא אוהבת אני מתה על זה שאתה מחמיאות לי אתן תמשיכו תמשיכו אני לא אוהבת שאני פוגשת בחורה והיא מרעיפה עליי מחמאות וזה מרגיש שזה בקטע של למצוא חן ולרצות. זה מה שרציתי. זה כזה כאילו קצת נוגע לי במקום של ההתחנפות קצת סימפיות נשית אולי אפשר להגיד את מבינה אני. מבינה, אני מצטערת לומר שזה לא מה שקרה. אוקי אז או קיי אז לא נהיה חברות תנו. בסדר, אה, לא. בסדר. עכשיו, אבל. אין לי, אני לא צריכה עוד חברות

יש לי מלא שכל היום מתחנפות עליי. אבל אלה ממש אהבתי אותם סתם כאילו אבל מה היה לי נגיד עשיתי הופעתי השבוע. בסטנד-אפ ואני הרבה סטנדאפ מירכ מדברת על דימוי גוף. ולפעמים זה גבול דק. אם אני מדברת על זה ממקום טיפה חסר ביטחון זה יכול להיות קריאנט לצפות. זה יכול להיות קשה לראות מי שיורדת על עצמה כשאת מרגישה שהיא לא בטוחה בעצמה. אגב, קחו את האמירה הזאת זה לא רק במופע סטנד אפ, לי קשה לשמוע אתכן בכל סיטואציה, בין אם זה באינסטגרם ובין אם זה אני יוצאת איתכם לבר ולשמוע חברה שלך מדברת

רע על עצמה. אתם לא מבינות מה זה עושה לבן אדם שלך. גם צריך מרחב לזה אי אפשר כל הזמן כאילו להימנע מזה. ואני דווקא כי. בדיוק, כן, לא זה. אז אני רוצה, כאילו לתת לזה מקום פשוט לפגיעות הזאת ולמקום הזה שאני מביאה אני זה אם זה לא מגיע ממקום כזה שהוא קצת עם מבט מעל זה אז קשה לצפות בזה. ואיך אני יודעת אם אני מצליחה בזה או לא? אם אני מרגישה שהקהל מרחם עליי אז אני יודעת שכזה. והשבוע השבוע הופעתי באמת לא היה להיט לא הייתה ההופעה הכי טובה שלי. חיים וגם היה רק גברים וזה כבר

כאילו מן הייתי כזה וואו. לא יכולים טורילייטס לא הזדהות. זה כמו שפעם אחת ראיתי סטנד, אפשר בירנבוים? והוא דיבר על זה שהם מנגבים את התחת, מנגבים. הוא דיבר משהו על קקי ושערות בתחת ואני כאילו הייתי עדיין צעירה וכאילו לא באמת הייתי בתחת של גבר אי פעם אי. פעם גם לא. נשאר לה כאילו מה, יש? לא באמת זה לא היה בר הזדהות. לא הבנתי על מה הוא מדבר הוא מדבר על קקי שנמה השערות על מה הוא מדבר. אני לא מכירה את החוויה הזאת אז כאילו. דברים כאילו. כשכולם גברים ואת כזה מין ההומור

הוא יותר כזה לא משנה. לא לפגוע בכבודם, אבל העניין הוא שכאילו אני עשיתי את הקטע שלי ובסוף באה אליי מישהי ואמרה כזה תקשיבי אני חייבת לומר לך לא לא, את דווקא ממש יפה. את סתם קשה עם עצמך והייתי כזה. בלב שלה רק רצתה. לה משהו מה זה טוב אז זה מין מחמאה את.

באמת יפה. כאילו אני לא רוצה יש פעם יש לי פעמים שאת לא רואה איך אנשים רואים אותך ואז אני כבר יודעת אני מודעת לאיך אנשים רואים אותי כי אני לפעמים נגיד פעם אחת באתי לחברה ואמרתי לה שחברה אחרת אמרה לה מה מה שמה היא ממש פתית והיא לא מחשבה את עצמה פתית היא מרשיבה את עצמה מאוד אגס איך אומרים אישה אגסית תוניסאית נקרא לזה. שיש ירכיים והיא לא רואה שאנשים רואים אותה מבחוץ בתור מישהי שהיא פטית את מבינה? אני מחקירים. רואים את זה זוכרת? פטית כן. ברור.

איזה מגיע באמת מהותו? למה קוראים לזה פטיט ואני פשוט רוצה להיות פטיט. כן אז לא יודעת. אז כאילו אני לפעמים אומרת אני יודעת איך אנשים רואים אותי. כן, לאו דווקא לשאלה לחיוביות אבל אני יודעת קצת. ואת כאילו את כן יודעת את יודעת. אני לא יודעת לומר. שאני יודעת בלונד ועגומות וזה. עגומות אני לפעמים שוכחת. אני בחיים לא אוכל לשכוח כי אני כל החיים חלמתי על זה והתאמנתי אז הייתי עושה ככה איזה מראה אימת שיהיה לי גרועות. וואי איזה כיף אז היית אומרת שאני מתרגרת אותך לפעמים אני כיף שזה

כזה וואו רגע אני לא יכולה. להסתכל שגבר מכוער עם גומות אני כאילו ערוץ אליו ערוץ לאברור גם וויד דה ווין שערים מתבדר ברוח ואני כאילו אתה מכוער אבל איזה גורות. אני אוהבת גם שאנשים נגיד הם בולעים או שהם או שהם לא הכי מחייכים עדיין יש להם את הגומה. וואט דה פאק אתה אפילו לא שמח להם מה אתה עושה את זה. מטורף כי אני באמת שוכחת שיש לי

את זה, אז הוא מות. חן כשמם כן אין שותפות חן נקודות חן וגומות חן הן מביאות חן תקשיבי אני אם אתם תראו את התמונות שלי יש מלא תמונות של תאורה עשתה שיש לי גומות ואני מעלה אותם האפליקציות אני באמת אני פייקרית אני בעצם קצפרי שאני מאמינה שיש תגומות. אין לי. בגללך נשים כמוני מפסידות. אותי אז זהו את. אני אמרה לך את זה ואת כזה מה ענית לה הייתי. כזה תודה הייתי. אבל גם הבנתי שזה גם קצת כישלון שלי. כן, אבל גם היום אמרתי. סיפרתי את זה לפסיכולוגית שלנו והיא הייתה מאוד חמודה.

אמרתי לה, היא אמרה משהו שכזה בשביל להבין את החוכמה, שזה צריך להיות קצת חכם. כאילו היא ירדה עליה אמרה שהיא סתומה. בקיצור הבנתי. אני לא יודעת אם הייתי יכולה להגיד את זה אי פעם לבן אדם אני משקר כי כאילו זה קצת מתנשא לבוא. אני צריכה להגיד לך שאתה. אני לא יודעת אם הייתי יכולה להגיד את זה כי זה. מחמאות שאני כזה שומעת סתמי. כן, אבל אני כן הייתי יכולה לזרוק לך וואי איזה בגד שם. בדיוק. זה אין לי בעיה אבל אני לא יכולה לבוא להגיד הבן אדם כאילו אני

יודעת שאת חושבת אהובה. בדיוק וואי את כזאת מהממת איזה טסה שאת לא קולטת את זה וואו. כן, אבל אני כן אגיד שאת מדברת באמת בסטנד אפ על הדימוי גוף. אני תמיד אומרת שאני כזה לא רילייטא בוא בקטע הזה כי אני באמת הייתי מכוערת כל החיים, אבל אני תמיד חשבתי שאני סבבה והכל אני באמת כי כאילו למה כולם צריכים להיות? יפים יו תקשיבי זה מושלם זה השראה. גדולה אם אני רוצה להיות בר רפאלי כאילו כן ברור בגלל עגומות. אבל לא ובגובה ולא יודעת. רציתי שתיים יחסית ממש עומד כאילו.

כן, אז אבל אני לא, אבל לא הייתי רוצה כי אני יותר אוהבת את שלי. אני מבינה תקשיבי זה מחזק אותי לא בקטע שכאילו זה לא בקטע כזה לא זה איזה אמיצה. כאילו זה אני אומרת כל עוד אתה סבבה והכול. אני לא חושבת, אבל שזה חוויה בהכרח אובייקטיבית של נתונים אני חושבת שכאילו זה משהו שאנחנו זה מסר שאנחנו מקבלות אותו מהעולם מהאמהות שלנו גם ומאיזה בית בא. אני באתי מבית שאני האחות החכמה ויש לי את האחות שהיא יפה עכשיו האחות היפה היא בכלל היא הייתה טום בוי, כל הילדות שלה הייתה. דעתנית. לא אני את דעתנית.

כאילו היינו חובות מאוד בגיל, אז היינו מתלבשות אותו דבר ואני תמיד כזה עם חצאית ועם. המכנסיים נגיד היה לנו בת מצווה משותפת, ואני הייתי עם חצאית והיא הייתה עם מכנסיים היא הייתה טומבוי. מה גורלה של כל טומבוי? מתישהו היא הופכת להיות. היפהפייה כן, בחורה שכל היום המראה עכשיו היא הסטייליסטית אם אני לא קונה בגדים לאירועים אני לא צריכה. אני הולכת אליה נכון. אני שתי מידות מעל אבל הכל בסדר. יש לה גם מחטבים בשבילי, אבל את. מרגישה שקיבלתי שקיבלת את המסר הזה מהמשפחה שלה.

זה היה ידוע אני לא אשכח בר מצווה לאח שלי ואני תמיד הולכת עם שמלות כאלה בובתיות עם נעלי נעליים כאילו סגורות לבנות כאילו כן נעלי לא אבל נעלי ב נו נעליים כאילו סטנס כאלה כאילו אני תמיד כזה עם שמלות אילן והיא תמיד גם יש לה ציצית והיא תמיד עם שמלות סקסיות ואז אני באתי לבר מצווה של אח שלי ואמרתי היה לי שתי שמלות לבחירה והלכתי וקניתי את הסקסית כי אמרתי להם רשמתי להם בקבוצה של המשפחה למה תמיד אני צריכה להתלבש חמוד ושהם התלבשו סקס אני באה סקסי

אני. לא יכולה להגיד לך כמות החרטות שיש לי, הייתי צריכה ללבוש את השמלה החמודה הכוס, אין מה. וואו אבל אז איך את מסבירה את זה שיש לך כאילו תודעה? לא אכפת לי, אני באמת אני מאמינה גדולה בהדסה ארט אבנת גיבן חוכמת האדישות אני במקום. ספרים. זה הספר אני קראתי אותו כבר פעמיים אני במקום של לשים זין על העולם. כן, אבל את קוראת אותו הסיבה שאת כאילו זה זה כי את מראש מרגישה ככה ואת כזה נכון?

הרי כל החיים קראתי, את יודעת, 4 הסכמות וכאלה למרות שבחיים לא קראתי את הספר הזה ספציפית קראתי את כל הספרים של הפיתוח אישי והיה נמאס כבר. זה יוצא לך מכוח הורים ואז אמרו לי ואז הייתי בשדה אני לא אשכח, הייתי בשדה וראיתי את זה, אמרתי אה מעניין כאילו היה רשום פה זין, את מבינה, האומנות העדינה של לא לשים זין. אז ברגע שראיתי את המילה זין, אמרתי. מדבר אליי זה בשפה שלי, נשמע כמו בולבול שאני יכולתי לכתוב. לא, אבל אני מרגישה אבל שזה לא באמת שזה קשור לאיזושהי תפיסה שיש לך על עצמך בעולם ואיזה מסר שאת

מקבלת. ואני אני. תרחיבי הפסיכולוגית איתי נו. לא אני יכולה להגיד שכאילו לא דווקא אני רוצה דוגמא מעולם סתם לא. יש משהו שאני מספרת לפעמים בסטנד אפ שלי, זה שבאמת עבדתי. עבדתי בגן כשהייתי עבדתי בגן וזה היה גן של ילדים בני שנתיים. והייתה שם ילדה. נורא נורא יפה עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות כזה ענקיות. ואיך קראו להם לדבר? השם הכי טוב. כזה לא שיער, לא פילה, את העולם. נכון, אומגה אז היא הייתה ממש ממש מתוקה ומהממת ואם היא הייתה רוצה משהו אז מה שהיא הייתה עושה היא הייתה פשוט כזה עושה ככה.

הנותנת. מבט זהו בדיוק מספיק שהיתה מסתכלת עלינו וישר היינו כזה פשוט לוקחות את מה שזה לא יהיה עם הילדה מכוערת. והרגשתי כאילו אני הבנתי שהליבת שנתיים והיא כבר העולם כאילו מדבר אליה ואומר לה שכזה תקשיבי איך שאת נראית, פותח לך דלתות ונראה לי שזה היה לי חדש כי אני לא הרגשתי את זה. גם אני לא. אז זהו אני כאילו לא רוצה פה להביא איזה שהיא חיוביות רעילה להגיד אני הכי כוסית בעולם וכל זה. אבל אני כן אגיד לך שהגעתי לאיזה שהוא מקום.

שלפעמים אני אפילו רוצה להוריד מעצמי רק כדי להבהיר איזה מסר ואני לא מצליחה באמת זה מגעיל לעבודה העצמית שעשיתי שאני אפילו לא יכולה להגיד על עצמי דברים שליליים על המראה שלי. אני יכולה להגיד שאני לא הכי כושסית בעולם אבל וואלה כאילו בואנה אני בת 35 נכון? עליתי 8 ק"ג לאחרונה שאני אומרת לאחרונה בשנתיים האחרונות בשנתיים זה בסדר ובדיוק חברה שלי ילדה והיא אמרה לי שהיא עלתה 8 ק"ג בלידה אמרתי לה איזה קטע אני עליתי 8 ק"ג בלי להביא ילד לעולם. אבל. אבל בוא נסתכל על הדברים החיוביים.

אני לפני כן הייתי נראית ילד תימני קטן והיום יש לי ציצית. אוקיי אז את מביאה פה משהו. את מביאה פה את הודעת המהפך. המהפך. למה מהפכת חיה בתחושה? הזאת. אני לא את גדלתי יפה כן אני כן רואה אותך קצת מיה את אומרת את לא היית מייד. אז בואי, את רוצה אני אקח אותך זה אני לא רק שלא גדלתי מיד אני הייתי יש לי תמונה בלונה פארק בגיל 6 שהשמש מכה על פניי את חושבת? אני נראית פה גלואינג?

לא כל מה שאת רואה זאת השפם, השפם באור השמש בלוך זה ילדה עם שפם והנה אמרתי איזה בית יודעת אמא שלי תמיד אמרה לי שיצאתי לא הייתי מעלה טוב יואו את יודעת מה זה שורה אומר לך כי אני לא באה פה להתווכח. אל תלחמו עליי כן, זה באמת באיזה שהוא קטע הומוריסטי. את יודעת, כל הזמן אומרים הורים, הם תמיד חושבים שהילד שלהם הוא הכי יפה לאמא שלי. וואי מרוקאית. היא לא אוהבת תימנים. אמא שלך על עצמה היא חושבת שהיא יפה היא. חווה את זאת אומרת למה אתם לא משוויצים בי? איפה תראו את אמא שנראית כמוני בגילי?

מבינה, כן, זה גם כוח מטורף זה. הדברים שלא עם אמא מאוד של פעם. את זוכרת את הסבתות המרוקאיות של פעם? בטח שאני זוכרת במעברה שהיו לי בדיוק. אז ככה הסבתא שלי. לא מה עשה לך שבת? כולנו ראינו? תחשבי על הסבתות של פעם בגיל 63 סבתא שלי נפטרה נכון זכרונה לברכה סבתא שלי הייתה נראית סבתא עם חזה בפופיק עם כאילו הייתה נראית סבתא היום בנות 63 לא נראות ככה אז אמא שלי באה מאיזה שהוא מקום של תראו איך אני נראית לעולם.

ההורים שלי. כן אבל בכללי אבל כאילו אני יש לי איזה קושי פנימי עם המחשבה הזאתי שכזה שבכלל יש טוב ורע ואת מבינה כאילו זה מין כזה מין נראה טוב ומי נראה רע ואני מרגישה אותי זה דופק לי את המוח כי כאילו אני מין כזה אומרת רגע נגיד אם אני רוצה עכשיו כאילו אם אני לא מרוצה מאיך שאני נראית אז זה בגלל שאני. כן, מבינה שזה סובייקטיבי. כן, אבל כאילו זה דופק לי את המוח כל הקולות האלה של מה יפה ומה לא יפה אני כאילו מאבדת אני אין אותי אני מרגישה מותר להגיד את זה זה אסור להגיד את זה.

מחול כן עזר לי עם זה. אולי בגלל זה פיתחתי את זה את אומרת מה שפיתחתי לי את זה זה באמת היה ההבנה שבמדינות שונות היו מתחילים איתי נגיד יותר והיה לי איזה שהיא הבנה של בחול זה נחשב יפה נגיד בברזיל כל מי שרואה איתי לאביס ברזיל בקבוצה איתי חלק ממועדון הביטשה אז הם בקבוצה של הטרש טבעי את באמת יש לך איזה שהיא הבנה של בברזיל מה שנחשב יפה זה לא פה ויכול להיות להם שערות ברגליים ויכול להיות להפך הם הכי כאילו בנות שרק כמה שיותר חלק והם יכולות להיות בולי ליישס ואצלם זה לא עכשיו ביסס זה נחשב נורמלי.

מבינה את זה. כן כן. ובארץ אם אין לך רזון, אנורקסיה, את מבינה. ואז אני טסה בטסה ואז אני אומרת ואז אני באה לארץ אה, שכחתי פה זה בר רפאלי שכחתי סליחה. אומרים לך את זה כזה בשדה. התעופה אם את לא כמו בר רפאלי את לא נחשבת יפה אוקיי? אני כאילו שוכחת מזה את. נכון וגם כאילו זה באמת איזה כאילו עבודה פנימית שזה לפעמים אני מרגישה כזה. וואי איזה למה אני בעונש צריכה לעשות את העבודה הפנימית הזאת? למה דווקא אני צריכה לעשות את כל העבודה הפנימית הזאת?

למה? כאילו אני לא חושבת שאנשים עם גומות חן ועם נקודות חן. אני פריבילגית כי יש לי. גם אגומות חן ונקודות חן מבחינתי זה אנשים שהם בלסט אני באמת אומרת לך אני עשיתי סווייפים לאנשים מכוערים כי אין להם תמונה עם. יש רק אחת אז זה חצי מהיופי. כן, אז קחו אותי כאילו אתם לא רואים אתכן. אני חייבת להגיד שאולי מה שבאמת עשה את השינוי זה זה שאני הייתי באולפנה בחטיבה אז הייתי רק עם בנות, היו בנות יותר יפות, היו בנות פחות יפות. אבל לא היה לכם הבת של בנים עליכם לא? לקבל. זה זה הזה כאילו.

דמיניזם וואן א וואן כן את מבינה ללכת לאולפן אני נגיד בזוגיות אחד הדברים שהיה לי קשה וזה לא בגללו זה באמת כאילו בגלל האובססיה שלי יש מול אוכל ומול המשקל היה לי קשה שמישהו תמיד יודע מה אני אוכלת שיש תמיד בן אדם בחיים שלי שיודע מה אני אוכלת ונגיד אם אני החלטתי עכשיו שאני בתקופה שאני לא אוכלת גלוטן שזה דבר שקורה בערך כל 10 ימים אז. חלום חיי. אז אני אז פתאום אני כזה בא לי פיצה ואני אוכלת. הוא יודע שאני מפרה את האבטחה שלי לעצמי. אני לא יכולה לדמיין אפילו סיטואציה כזאת.

אבל הקטע של השמנה זה דבר מאוד מאוד מאוד. זה חוויה של כאילו וגם כאילו באמת לא קיבלתי את התחושה הזאתי שהמראה שלי הוא פותח לי משהו אני. כאילו מפחדת שאנשים יסתכלו עלייך ויכעסו עליך שכל יגידו את זה על כל אחד כאילו גם אני שאני אומרת ששמעתי כאילו אז אנשים כועסים עליי כן יגידו איזה חצופה את אבל את לא אוהבת. להגיד אין לי מה להגיד. אבל אל אתם אומרים את זה בנות זולות אלוהים תראו את התמונות בגד ים שהעליתי. תבינו כמה קשה ולא קשה להעלות אותה. אבל.

שוב פעם. זה גם קטע כזה שזה לא עכשיו קטע עובדתי שאני מתקן או לא שמנה ושאם את באמת שמנה אז באמת מותר לך להיות משכל ואם את לא באמת משנה זה לא בקטע כזה זה בקטע של תודעה מול עצמי. שהיא כאילו היא קשה והיא קשורה במקום שידעתי בו וביש. זרק. לא, אני כן אני מרגישה אבל שכן כאילו זה חשוב לומר כאילו לא יודעת בדיוק איך לנסח את זה, אבל שזה לא כולנו.

כאילו קורבנות של החרא הזה וזה. אומרת בעיקר אם זה מרגישה נשים מתקיפות לא. פרסומות כן נכון כאילו כי אבל גם הם קורבנות של זה בגלל זה זה כואב לי כי אני מין כזה אבל אנחנו

באותה חבורה. כן, אבל אני כן מרגישה שזה נכון מה שאת אומרת אנשים כי אני מרגישה שגבר בסוף נגיד עכשיו עשיתי תמונות לחברה ורצינו שהיא תשים את זה באפליקציות ואז היא אמרה לי כן אבל הבטן ככה והבטן ככה אמרתי לה את נשמה אני מצטערת להגיד לך אם מישהו עושה לך וואי פרייט זה בגלל איך שאת נראית כאילו אם יש משהו כאילו אני אני אומרת קחי את זה בהפוך באפליקציות אם את חושבת שאת שמנה ומישהו עשה לך וויי פרייט זה בגלל איך שאת נראית ובגלל המשקל שלך אף אחד לא יגיד. אבל אני מקווה שיותר עזה במציאות.

אז אם את תקראי לעצמך פודיליסט תקראי לעצמך ממודות גדולות. לא יודעת מה אני באמת מאמינה בזה שאם אני מראה את זה באפליקציות הם יוצאים איתה כי זה מה שהם רוצים. נכון לא נראה לי. אני תקועה קצת בראש על זה שאמרת שכאילו יכולים לחשוב שכזה. אני לא באמת שאלה כי זה משהו שמעסיק אותי על כאילו זה כי זה כן גם אותי. יכול הבנים. באמת מתקרס אבל בקטע של כזה זה מעסיק אותי הכזה לא יודעת מי צריך להגיד אם כזה למי מותר לדבר על זה ולמי לא.

אחותי, אני אומרת לך תראי באיזה משקל אני ואני מעזה לדבר על זה ואני אומרת לכם סבבה אני מבינה שבשבילכם זה לא אישיו בשבילי זה כן. עשיתי עם עצמי עבודה של לעקוב באינסטגרם אחרי כזה נשים שמנות שאוהבות את הגוף שלהן ושכזה מלמדות אותי דברים על זה ממש ואני מסתכלת עליהם ואני מרגישה שהם משפיעות עליי באמת ואני ממש אסירת תודה להם. תקשיבי, זה מה זה משפיע באמת. וכאילו מרגישה שכזה זה משנה את השיח ומשנה את המרחב ואני חווה את עצמי כחלק מהן. אני כאילו אני מרגישה שכזה סבבה. מישהי יכולה לראות אותי?

עד עכשיו. מה שאת, איך שאת תופסת את מבינה ולא איך אתן יכולות לתפוס את זה. אני כן אגיד שזה ממש עושה איזה שהוא שינוי תמיד אומרים לך אל תעקבי אחרי מלא בנות שמטיפות למשהו שאת לא רוצה להאמין בזה בסוף ואנשים לא מבינים עד כמה זה חשוב כמה שאתה מקיף את עצמך בייצוגים כאלה אני למשל לאחרונה אתמול התלוננתי על זה שאין לי מספיק שיער בקוסט. אין לך מספיק ואת לא. יכולה לתת לי יש קטע בסטנד אפ שאני אומרת שאני התחלתי לברר על טורקיה על השתלות.

למה בשביל. שיער פחות או יותר לפעמים אני מרגישה שבגלל שאני מקיפה את עצמי במלא כאלה, ייצוגים של פוט ורואה בקופלה וכאלה ורואה נגיד סתם סדרות ישנות, סרטים ישנים עם מלא כאילו בושי בוסי וזה ממש מתחיל כאילו לעשות לי את זה אמרתי את מבינה אז. כאילו את רואה איך זה משפיע עלייך כאילו. פתאום אני אומרת פאק הלוואי והיה לי כאילו היה לנו איזה שיחה על זה שמה שאני הייתי רוצה זה מין כזה משולש למעלה ואז אולי בלמטה כלום אבל עשיתי לייזר. לא נורא אבל זה כמו התחרת על קעקוע.

כזה וואי פתאום הבנתי איך הקעקוע היה צריך להיות אז. דברים שהם נצחיים כן, את מבינה, אחת המחויבות אמרנו. לא יודעת, אז אני באמת מאמינה שזה יכול לשנות אני אבל כן מרגישה שיש איזה יתרון בלגדול לא הכי יפה, לא הילדה הכי יפה בגן כי זה כן בונה אופי. כן אני גם חושבת שכאילו נגיד החוויה של להיות מצחיקה היא מאוד מאוד מאוד קשורה לזה. בתחושה שלי החוויה של היות כאילו. גם כאילו אנדרדוג זה דבר שאני אוהבת להיות. אני שמחה שאני לא כאילו אני אוהבת להזדהות עם אנשים במחנה הנמוך במחנה של העולב של כאילו במה

אנחנו גרועים? במה אנחנו חסרי ביטחון? אבל גם אני מתכוונת נמוך במקום של כאילו ממש כזה כאילו כואב וחשוף ופגיע וכזה. חסר ביטחון וחוסר ביטחון זה אחד הדברים שאני שהכי מעצימים אותי. אין לי איך להעביר. זה אחד הדברים שנותנים לי הכי הרבה ביטחון זה החוסר ביטחון. השני אני גם חושבת שיש איזה משהו שאת גדלה כמו מיה כמו רומי הילדה היפה אוקיי. וכמו שאת אומרת זה פותח לה דלתות, כן? וגם זה העולם אני אני לא. יש בי איזה שהוא כאילו כעס על זה גם. אבל זה גם כזה. מין זה הטבע.

זה בסדר גם אני נדפקתי וגם הם נדפקו כולנו. זקוקים הכל בדיוק אם את לא נדבקת בדיוק תדבקי מזה, הנה נגיד אני רואה עכשיו לאבי סלינד ואת אומרת הנה זה באמת איזה שהוא ניסוי מעניין של איך את עוברת מעבר לקיר ולא רואים אותך נכון. ואז יש שם מלא כוסיות מלא נכון ולמה הם בסוף לא מתחתנות נכון? את מבינה ואז את אומרת כי זה שאת יפה ואם אין לך שום דבר חוץ מזה יכול להיות שאת יפה ויש לך גם אבל כאילו אולי את מצפה שיבוא לך משהו יותר בקלות ואז בסוף. הוא מעבר לקיר, לא בוחר בך.

נכון אני כאילו בואי אני לא אני לא ליבי לא יוצא. היא תהיה בסדר, אני אומרת לכל אחד יש את היתרון שלו, ואם היתרון שלך זה שעל ההתחלה זה מה שפותח את הדלת. חווה את עצמי אולי אני טועה, אבל אני חווה את עצמי כרלייט, אבל כאילו זה חשוב לי שאני לא מאיימת ואני חושבת שזה קשור לעובדה שאני לא נראית כמו מישהי שחושבת שהיא הכי יפה בחדר וכאילו זה חוזקה שלי. אני מרגישה את זה כי כאילו. פעם אני עכשיו לא חשבתי על עצמי בצורה כזאת.

כאילו כן, חשבתי שאני תמיד הייתי משתמש במילה דיסארינג שאני כאילו אני באה לבן אדם ולבן אדם אין מגננות מולי כי הם תמיד כאילו מרגישים בנוח איתי כי שוב כי אני לא אתנסה תמיד גם נתתי את הקטע הזה של את הצבע שלי שאני כאילו גם יכולה מזרחים לא ישנאו אותי אחרי היכרות אולי כן כי יקראו לי אם את הכנסת עכשיו אני בחיים לא הייתי רוצה לבוא מהמקום הזה שבנות אומרות לך כן, אני פשוט נראית טוב אז תמיד חושבים שאני סנובה. אף אחד לא רוצה להיות ידיד שלי,

כולם רוצים להיות בן זוג שלי. כן, וכל הזמן כאילו רוצים אותי להביא למשפחה ואני פשוט לפעמים רק עושה סקס כאילו פשוט רק רציתי למצוץ לך עם הדואר, קארי ואתה רוצה להתחתן איתי? נמאס לה שמציעים נישואין. מהבן הזאת גם. כן טוב עדי תודה רבה שהגעת יש לך מסר סופי? וואו. אימא, נראה לי. בגדול לא פשוט כזה שנשים צריכות להיות נחמדות אחת לשנייה. כן לפרגן קצת להפרגן כאילו אבל לא בצורה מתנשאת בנות. לא בקטע של קצת יותר בקטע של כזה פשוט פשוט לא כזה אנחנו הכי הכי טובות פשוט בהכל אז בוא אני. כאילו מה שנכון נכון.

טוב אז תודה שהדען ביי בנות. ותודה. רבה.

Transcript source: Provided by creator in RSS feed: download file
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android