חו״לניקים או ישראלים? עם לי סובר - podcast episode cover

חו״לניקים או ישראלים? עם לי סובר

May 02, 202457 minSeason 1Ep. 13
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

ברוכות הבאות לפרק משותף עם לי מהפודקאסט ״דייט עם לי סובר״!

סוף סוף הגיע הזמן לחקור את הנושא האהוב עליי- חו״לניקים מול אלו שאני פחות עפה עליהם- ישראלים!

אז מה החסרונות והיתרונות של לצאת עם חו״לניק או עם ישראלי? מה יותר כיף? סקס בעברית או באשפה אקזוטית? ואיך זה שאביב אלוש הוא קונצזנוס?

כמובן שהיינו חייבות לגעת בלמה דיוויד אוראלי עשה ברית מילה בגיל 28!

לאינסטגרם של לי לחצו כאן.

רוצות לתמוך בפודקאסט ולהצטרף למועדון החסות- הבאד הביצ׳ז?

קנו לי כוס קפה

לתרומה חד פעמית לחצו על Support ולתרומה חודשית בעבור הטבות שוות לחצו על Membership

לעוד פרטים כנסו לאינסטה של בנות

או לאינסטגרם האישי שלי 


Transcript

נורא נמשכתי לעברית, כי זאת שפת האם שלי. זו לא שפה סקסית. את מבינה, את צודקת? סקסית היא לא. אבל האם היא באה טוב, בלשון? איך יותר כיף לך לקלל באנגלית הרבה. עברית? באנגלית או בעברית? אני לא חייבת לדבר יותר מדי מלל לא צריך הרבה מלל. אבל אני פודקאסטרית גם במיטה, וואו. סתם לא יש יאש וויאד שקש. סייז. יש איזה דפ איי ריצקס. שלום. שלום בנות, איזה כיף, מה זה? אנחנו שומעות אתכולה של רעות ביום חמישי הייתוך כן, כן כן, למה לא? איזה דרך כיפית לפתוח את הסופש?

כן שמרית יוצא פרק ביום חמישי ועוד, בדיוק אחרי ששבוע שעבר אמרתי ועוד בדיוק אחרי ששבוע שעבר אמרתי שפרקים יוצאים כל יום ראשון, אבל מדובר בפרק משותף ולכן קצת השתנה. הלוז אבל יותר חשוב אני רציתי להוציא את הפרק הזה מוקדם בגלל שאני שנשארו 5. כרטיסים אחרונים לאירוע לייב של השנה ולא לא לא. אל תבואו אליי אחר כך בבקשות אחרי שאנחנו סולד אאוט כי אין אין. יש כאילו מקומות מוגבלים בעולם אין איפה לשים את חן ועכשיו שאנחנו קרובות יותר לאירוע. רק רציתי להזכיר שפתיחת דלתות היא בשבע וחצי.

בואו מוקדם כדי שתוכלו לשתות איזה קוקטייל ככה עם השקיעה של תל אביב ברקע על הגג שם בסלינה ביץ, ואז תוכלו גם לתפוס את המקומות שלכם ברוגע. ותחזיקו חזק יש ערב פרוע לפני. אז אני רק מזכירה שהולך להיות סטנד אפ, הולכות להיות תחרויות שונות עם הבסיס עם הבני זוג ומה לא, ואם אתם חלק מהביטס שמי שלא יודעת מדובר במועדון החסות של הפודקאסט להצטרפות כנסו ללינק בתיאור של הפרק. אז אם אתם בעד ביטלס, אתן מקבלות מקומות שמורים לכם ולחברות שלכם תשלחו לי הודעה בד.

די אם באינסטגרם ודניאלה העוזרת הפקה וויל הוא קיו, ובנוסף הביצ'ס גם מקבלות גודי באג. שווה כזה עם מלא סווג שלפ של הפודקאסט. וכמובן האירוע הוא גם לבנים, גם לבנות, גם למי שלא מאזינה לפודקאסט והולכות. להיות מלא מתנות מלא מתנות. כל הערב הזה זה הגרלות, ומתנות וכיף וכיף וכיף, ואם הייתי אוכולה כזה כמו אופרה, היא עוגת בייבר, יהיו גלב בייבר. ככה זה בחלום או קי לעונות הבאות, והאמת, אמרתי, אולי אני אעזר בכן כי הדבר הסופי שנשאר לנו לסגור הוא איזה שהוא רווק, זורם שיהיה ככה מוכן לזרום איתנו לדייט על

הבמה, סטייל אביס בליינד. אז אם יש לכן את הידיד הזה שאתן אומרות איך הוא עדיין רווק והוא לא ביישן והוא באמת יזרום לעלות על הבמה. ונכיר לו שתי רווקות נחשקות אז תכתבו לי באינסטגרם, מי שלא יודעת היוזר הזה בנות הפודקאסט טוב. בסוף סוף סוף הגיע הפרק המיוחל, שבו אני מדברת על הנושא האהוב עליי, הלא הוא הפטיש לחולניקים. כן, כן. אז מי שלא זוכרת. אני לאחרונה פתחתי אפליקציות, והאמת את הפרק? אם לי הקלטנו לפני הדייט שהיה לי עם מיסטר פולייט ואני חייבת להגיד שאולי אני ככה הפלקתי בארקיהם של

נימוסים וג'נטל מיניות. זה אומר כאילו, אל תבינו אותי לא נכון, מה אני מנסה להגיד אני לא יודעת, אבל אני אנסה בכל זאת מיסטר פולייט הוא היה ג'נטלמן וזה יפה וטוב, אבל לעיתים זה גם שולח מיקס מסג'. עכשיו אני לא אומרת שאם בחור מגיע לדייט והוא לא מעוניין, אז תתנהג כמו חרא לא, אבל תתנהג יפה אבל לא צריך להיות אקסטרה אקסטרה אקסטרה אקסטרה גנטלמן כאילו לא צריך להיות פייק. צריך להיות אמיתי. צריך להבהיר לשלוח את המסרים הנכונים ויכול להיות שהוא שלח ואני באמת עיוורת כמו. וכמו שאמרנו לא יצאתי להרבה הרבה

זמן. ובאמת, כמו שהזכרתי אני חשבתי על לשלוח לו הודעה כי מה לעשות צריך תוכן. הפודקאסט, אבל כמובן בחיים לא שולחים הודעות כשאתם חמומות מוח. ממש. לא לא חמומות מוח ולא חממות פוט גם כשאת חרמנית לא שולחים אותה הנשמה. יש לך את הויברטור בשידה בניינצטיין. קחי אותו איצור בס. פרנד. אוקיי, ואם אין לך אז תבואי לאירוע דחוף דחוף דחוף, אולי תזכי ב-1, אבל אחרי שקלטתי את זה באינטרנט. המאזינות שלחה לי הודעה שהייתה ממש מעניינת והיא אמרה שפעם אחת היא העזה לשאול את הבחור אחרי הדייט כי היא אמרה שהוא היה סופר

בעניין. היה מדובר בקשר של כמה שבועות והיא סוף סוף פתחה את הלב, ואז היא כותבת שבעצם היה איזה שהיא התנתקות, כאילו אתם יודעים פתאום דאון פולינג באק ואז ישר הראש הולך, למה אני עשיתי? זה קשור אליי כרגיל, כמובן, ואז היא יזמה איזה שהיא שיחה והיא גילתה ממנו שאקסית שלו מהעבר הגיע. לאיפה שהם גם גרים, והוא בעצם נתן לה. התשובה שהיא רצתה הייתה מאוד מעוניינת. הוא אמר שהוא התבלבל והוא לא רצה להיות איתה כשהוא מרגיש שצריך לו רגשות לא פטורים מהעבר. אוקיי, אז כן. היא קיבלה את התשובה וזה סיפור.

זה סיפור כי הוא אומר הנה, צץ האקסית וכל זה, זה דברים שבאמת שאנחנו לא יכולות לדמיין, אבל אני חושבת שהסיפור הזה בדיוק מצדיק את מה שאמרתי, שברוב המקרים זה לא קשור אלייך או זה לא משהו שאת יכולה לשנות. אוקיי, תחשבו על זה, תשימו את עצמכם בנעליים של הבנאדם האחר, כמה פעמים אני לא רציתי להמשיך לדייט שני וזה לא היה משהו שאני יכולה להגיד. אם הבן אדם היה עושה. איקס אז אולי כן זה פשוט לא היה זה רוב הפעמים. אוקיי, אמאלה, כמה אני בוגרת.

צריך פשוט מגעילה את עצמי. בקיצור, אז אני אשמח לשמוע את הסיפורים שלכם גם האם אתם אי פעם החלטתם לבקש פידבק או להבין כאילו וואט פרונג והאם אשכרה קיבלתם תשובה? מעניין אותי, אבל היה עוד איזה העברה שהייתי צריכה לעשות לגבי האינטרו הקודם, כי היה איזה שהוא בלבול שגיליתי. הרי אני קראתי לבחור שרציתי להיות רעיל איתו. ששלחתי לו הודעה למרות שיצרנו לאיזה שני דייטים לפני שנתיים אז

כאילו מה את שלחת לו הודעה? אחותי מובון כן, אבל שלחתי כי הייתי במוד כזה או קי וקראתי לו האפרוח ויש גם את האפרוח האמריקאי או קי ואז במימונה הבנתי אחרי שחברות ראו את התמונות. שכשאני קראתי לו אפרוח הם חשבו שמדובר באיזה גבר כזה רזון כזה לא יודעת. הם הגדירו את זה בצורות שונות שממש לא כמו התמונות שלו. אז לא אני רציתי להעביר לכן אוקיי תקשיבו, אני ילדת מושב. מביא לנו אפרוחים כאלה שמיועדים לגריסה, כי אני לא יודעת אם אתם יודעות מי שלא יודעת, אפרוחים שבוקעים והם כאילו זכרים הם הולכים לגריסה.

פשוט רוצחים אותם. כי לאפרוכים שמיועדים להתרת ביצים אז האפרוחיות זוכות לחיות והאפרוחים מתים, ועל יודעת עכשיו אתם, אמהות שבכן יגידו לי מה, על מה את מדברת? למה שלא יגדלו אותם ונאכל אותם כמו שאוכלים עוף אז לא בנות יקרות. באמת שלא יש שני סוגים של עופות, יש עופות שמגדלים לבשר. או קיי שמזריקים להם על אנטיביוטיקה ומה לא. ואז מוכרים לכם אותם כדי שתעשו שניצלים. ויש את העופות שמגדלים להטלת ביצים, ובמקרה הזה, לאפרוחים הזכרים, אין שום טעם לחיות. אז פשוט גורסים אותם. הם לא יגדלו להיות תרנגולים

ששווים למכור בשביל חזה עוף. כן, אז כן. אז הנה הרגע הזה שהמאזינות והמאזינים החדשים, מגלים שאני טבעונית, שזה אגב אני מזכירה לכם אחד האישיוז שלי בדייטינג, כאילו קודם אני תמיד יוצאת מהארון ואומרת שאני טבעונית, רק אחרי זה אני יוצאת מהארון. יותר גדול ועמוק ואומרת שאני לא שותה כי תאמינו הוא לא במדינת תל אביב. זה יותר קשה, והאמת שזה גם יותר מעצבן כי וואלה. רוב הבנים שאני יוצאת איתם היו מתים להיות שקוראים כמוני בלי הכל, אוקיי או קי, חוץ מזה שאני חוזרת לכם גם בחשבון.

כן, כי הלימונדה שלי עולה תשלימו אותי עכשיו. אתן משלימות אותי בראש, כי כמה חפרתי לכם על זה? שניים 10 ש"ח חדשים. תודה שמרית אוקיי. בקיצור, בואו נסגור סוגריים. אז כשאני דיברתי על האפרוחים האמריקאי והבריטי, אז אני התכוונתי לגברים חסונים, כאלה עם ציצית יותר גדול משלי, אוקיי, מעין כזה. למבר בג'ק כזה חוטבי עצים כאלה אבל לא באמת. כי למברג הם לרוב כזה מלא זקן כזה וחולצות. איך אומרים פלנל, שרץ וכזה לפעמים קרחים? אז לא אז לא כאלה, אבל פשוט קראתי להם אפרוחים כי אני גזענית והם

כזה. סטרוברי בלונד אוקיי, ברמה שהבגבות בלונדיניות או קי, אז זה הזכיר לי אפרוח מה אני אעשה? עזבו, כאילו אני יכולה לתאר לכם, לא יודע, או שאתם פשוט יכולות להצטרף למועדון של הביצ צ'ס ותקבלו תמונה ישירה לקלוז. למה אנחנו מסתבכות פה? בקיצור, אז מאז הדייט ההוא, ניסיתי לחזור לאפליקציות, אבל באמת השוק חלש בעיקר בגזרת התיירים. אז היום הצטרפתי לבמבל. כן כן, וגיליתי טריק חדש שאפשר לסנן במבל לפי שפות ואמרתי יאללה רעות, די, נמאס לך מהדוברי אנגלית, סיננתי לפי פורטוגלית וספרדית. ותקשיבו.

מה אני אגיד לכם, זועה זוועה, כאילו אני אגיד לכם מה שאני תמיד אומרת ברזילאי יהודי, לא באמת ברזילאי, בואו לבנבן כזה, כאילו יותר יהודי מברזילאי. אוקיי, וכאילו נאפינג רון ויאט אין שום בעיה. אבל אני רוצה איזה ברזילאי איזה פאולוסזר שידע להזיז את התחת ולא איזה דוד או מוזס שהולכים לקופ הקבאנה וישר כזה משיגים שמשייה, כי חס וחלילה שהאור השקוף שלהם. לא, כאילו אז מה עשינו בזה בעצם? אתם מבינות, אבל די, די באמת.

אני יודעת מה כולכם חושבות רעות בסוף את תגמרי תימני ליטרלי, תגמרי, ולזה אני אומרת יאללה, ברינקית, האינר, איפה אתם? אני שמסוגל להתמודד איתי, אני שואלת, מה אתן חושבות, שאני לא רוצה להיות ציונית אחרי המלחמה הזאת? אני רוצה, אני נשבעת, מה אתן חושבות שאני נהנית ככה למרוד באמא שלי. אני לא כאילו אני כן אבל אבל רק טיפה כן. אבל רציני? מה אתן חושבות? שלא בא לי להפסיק להתעסק? בשאלה אורלה אורנת טובי, ברור הרי מי צריךטור טוב לק בקיץ, ואנחנו במדינה חמה בואו, אז ברור שבעלי ברור אבל באותו זמן הנה אתן

רואות, אני מתרגמת מהדיים טיים. אוקיי, כאילו התכוונתי להגיד, אבל מצד לא. מצד שני קיצר לא יודעת הדסיים טיים האם בא לי ילדים כאלה בינלאומיים, כן. האם בא לי לחזור לגור בחול, כן. האם בא לי שאני אוכל לרכל על הבן זוג שלי, בעברית חופשי? כן כן, כן בא לי, ולמה אני מספרת לכם את זה? כדי שתקשיבו לי את זה, בנות, כי תקשיבו, אני חייבת לפתוח איתכם משהו. אנחנו כבר 3 עונות ביחד, ואיך אני אגיד את זה?

כאילו יורנת פולין יורד כאילו אני פה מספרת לכם על כל מכוב ביי ואתן מאזינות צוחקות, בוכות, אבל לא באמת פועלות לשינוי המצב בואו והרי אתן יודעות כמה אני אוהבת להאשים אחרים נגיד כמו האשמתי את ההורים שלי במצבי. אז הנה ההורים שלי משלמים על השיניים, על הלייזר, על הביציות במקפיא. אבל מה איתכם? התעוררנונה? וכן שמרית, אני יודעת שכל החברים של שמעון לא שווים את הזרת שלי. אני מבינה אותך, אבל בחייאת, תעשי מאמץ, אבל אני אגיד לכם את האמת גם בלי קשר לזה שבא לי להאשים אתכם בהכל.

כן, תמיד חשוב לי לספר על מה שאני רוצה ומה שאני מדמיינת ועל מה שאני חולמת על הילדים האלה, שמדברים שפות ואנחנו חיים על איזה גדת נהר ועל כל החלומות באספמיה שלי זה חשוב לי, ולאחרונה דיברתי עם חברה שלי. ואמרתי לה כאילו אני רוצה לדעת בכלל על מה את חולמת? כאילו מה היית רוצה שיקרה? וזה האמת. די מתקשר לפרק עם דוקטור אנבלה. כי אם אתם זוכרות, אמרנו שמה אם אתם לא יכולות להגיד מה אתן רוצות, איך אתם אומרות בכלל להשיג את זה? כי העברנו שזה בעיה להשיג משהו שלא הגדרנו שאנחנו בכלל רוצות.

נכון ואל תבואו לי עם כל הקטע הזה שאומרים את לא מבינה? אני בכלל לא חיפשתי וזה פשוט מצא אותי. אוקיי, די די, את לא דמות. בה יחפן מדלגת לך ברחבי רומא, ופתאום מוצאת לך ספגטי, ובקצה השני יש את הכלב החמוד ההוא. לא, לא, לא. כאילו נראה לי. אני לא יודעת אם זה העלילה. אני בחיים לא ראיתי את הסרט, כן, אבל אני יודעת שזה לא עובד ככה. ולמי שכן, וואלה יבוא שם לך כן, אבל אני רוצה להקשות עליך, הן עוד יותר. אוקיי, אני מבית שמאי כי אמרנו אם את לא יודעת מה את רוצה, איך

תציגי. אבל אני אומרת אם את אפילו לא יכולה לדמיין לחלום את זה, אז איך תציגי? כאילו מה שאני מנסה להגיד זה. שאם את לא מסוגלת לדמיין, ילדים קטנים בלונדיניים כאלה עם שיזוף כזה שילוב של תימניה מרוקאית עם איזה שהוא שוודי חמוד שקוראים לו אריק. אם את לא יכולה לדמיין את זה אוקיי, לא יודעת איך פתאום צצה לי התמונה מאוד ברורה הזאת, את לא יודעת מאיפה זה באמת. אז אם את לא בכלל מסוגלת לדמיין את זה, אז מה עשינו פה אם את רואה סלינג סאנט, אוקיי, שמי שלא יודעת זאת תוכנית נדלן, יעני נדלן.

בעצם זה פשוט כמה. האנשים שלובשות אופנה לא הגיונית ולא סבירה ברחבי איך אומרים ברחובות האלה, או קיי, אז אם את רואה סלינג סאנט, ואת אפילו לא יכולה לדמיין את עצמך גרה בבית יוקרה כמו שהם מוחרות, או במקרה שלי. בדירה שבה אין גוקים בקיץ. אז מה עשינו פה? אתם מבינות ועזבו אתכן, שניה מכל ההגדרות של מני פסטינג, וכל זה אני רק יודעת שאני קמה כל יום עם חששות מזה שעוד שניה קיץ ויהיה לי ג'וקים בבית. כי אני גרה בקומת קרקע ויש לי חלומות על דירה שהיא לא בקומת קרקע וברגע.

החלומות האלה, וברגע שאני אומרת לכן אני רוצה דירה לא בקומת קרקע. בסוף אני גם אשיג דירה בלי ג'וקים. אוקיי, וזו גם הייתה המטרה של כל האינטרו הזה עם האפרוחים והגריסה ומיסטר פולייט. כל זה היה כדי להגיד לכן שאני מחפשת דירת שני חדרים בצפון הישן בתל אביב ואם אתן רוצות לעזור אני אשמח סבבה. אז זהו בנות, אני מקווה שתהנו מהפרק הזה. אני חייבת להגיד שהמסקנה שלי בעקבותיו, זה שאני הרבה יותר טובה בתור מרואיינת מאשר בתור מראיינת מי היה מעמיד כי. חופרת, כמוני, טובה בלדבר, במקום

להקשיב לא נכון. מה את אומרת? אבל האמת שזה גם רמז לאן הפודקאסט הולך להתפתח בעתיד, שתדעו שכבר נרקמות תוכניות כי כמובן חלמתי אותן, ואחר כך הצהרתי עליהן ועכשיו זה מתקדם לעבר. זה הולך להיות מעניין. וכמובן אל תשכחו לקנות את הכרטיסים לאירוע בהקדם. אני מזכירה שהרווחים הולכים לפורום מיכל סלע למניעת אלימות כלפי נשים, ואל תשכחו לדרג את הפודקאסט ולכתוב. באפל פודקאסטים, יש לכם יאללה לבו. מה העניינים קורה? אנחנו פה בפרק פרק איחוד פרק, יש

פה איחוד של שני פודקאסטים ביחד. ננצח כי ביחד מנצח ואנחנו עם אחד. אני כאן, אוקיי רגע איחוד של מה איחוד? של מה זה דייט דייט עם בנות? זה שני פודקאסטים שהתאחדו. אז זה נראה לי הולך להיות איחוד מוצלח. זה מרגש. קודם כל זה מרגש. עקרוני. אני גם אף פעם לא עשיתי את זה וכרגע בוא נגיד מי אנחנו. בעצם, למי? שלא ציפיות, בואי. לשמיים אני קודם כל עם רעות שוקי הדירה, שהיא סטנדאפיסטית והמנחה של הפודקאסט, בנות. וגם. מה הקטע, יש על שני פודקאסטים.

לא אספיק לך אחד. גם היה פעם בעבר באנגלית, אבל הוא כבר המטרה שלי בחיים זה לעשות כסף עם הפה שלי ולא מאיך שאתם חושבים כאילו. אהבתי. כן אהבתי עכשיו. אתה רוצה להציג אותי גם מלב את הקהל שלך? שלא אולי. לא מכיר, אז מי שלא מכירה אני פה עם לי סובר מנחה, שחקנית, יוצרת תוכן ומנחת הפודקאסט דייט עם לי סובר איזה מרגש. רגע, כשזה מצחיק, כי כשאמרת לי בואי נעשה פרק כפול, אמרתי לה על מה נדבר? מה זה אומר? מה זה פרק כפול? זה הפרקים הכי מצחיקים. כי זה כן, בוא נראה, אני לא יודעת.

אנחנו כל פעם מרימות מרימות. ואני לא יודעת. בוא, נניח כמו כזה לפני דייט לא צריך עכשיו פה להגיד אני הכי טוב, אבל הכי תצחקי ממני לא. לא תצחקו, אולי תבכו, אבל לא יהיה מעניין, אבל הולך להיות מעניין, זה בטוח, נכון? יהיה מעניין, הנושא שלקח לנו הרבה זמן לבחור איך הגענו פתאום? שיחקת לי את זה, ואני כזה אווד זה מייג'רים דרים פוטדיי. כאילו כי ראיתי את השוני קודם כל, על מה הפרק, בוא נספר להם מה זה עם הזה, אבל הנושא שלנו זה ישראלים ויאס חולניקים, כאילו עם מי עם מי? עדיף לצאת עם מי עדיף לצאת עם

ישראל. אם כבר מדברים לקהל שלי להגיד כל אחד וקהלו, שזה יותר נכון מאי פעם במדינה שלנו, אני חושבת כאילו את לא. אני לא רואה. גרמניה עושה פרק על גרמנים ורסיס חוניקים. זה לא אותו דבר. אצלנו באמת יש פה כר פורה לעניין הזה. כן, כי יש פה הרבה תיירות ויש פה. באים, יש פה עולים חדשים. גם המלחמה לא עדיין באים והיה לי מאתגר במלחמה. אני לא אשקר שפתאום צצה הציונית שבי. אגב, מי שלא יודע באיזה צד, כל אחת, כל אחת אתם. לאט לאט, אבל נראה לי כבר מעכשיו אני במלחמה הפכתי. לציון, אוקיי?

במלחמה אמרתי שדי אין מצב, אני לא יוצאת יותר עם גייסון וג'ושים ודיוידים ושלמה. לא ולא, אני מעכשיו, רק עם תומר וקובי, ויאללה שמעון. תביאו לי איזה שמעון. איזה יוסי טוב? כן, איזה יוסי טוב אני מתה על כאלה ככה, בכמה זמן זה החזיק אולי 3 חודשים? זהו האמת. זה מצחיק כי כשדיברנו בכלל עלו הרבה נושאים והתלבטנו על מה נדבר ואז מהשוני 3, זה איך הגענו לזה בכלל שהבנתי שאת יוצאת לא עם. ישראלים? את נשואה בזה? אני שגרירה של רצון טוב. רוצה שפותרות זרות ואני בדיוק ההיפך ממך.

ואז אמרתי זה הנושא. שזה גם נדיר לי בנות שאומרות, אני ההיפך כאילו אני רוצה ישראלים, אבל זה בדרך כלל בנות שהיה להם איזה שהוא רקע עם חוניים, כאילו אם רק יצאתי מישראל יש לי רוב החברות שיצאו רק עם ישראלים מכוח החיים שלהם. אז אין להם את הדעה המוגדרת הזאת, אבל מישהי שיצאה דווקא הם חולקים. פתאום זה מישהי כמוך שתגיד לי, לא? אני רק ישראלים. תראי, אני אגיד לך אני מאז שנולדתי סתם, אני תמיד. את עצמי. מאז שאני זוכרת את עצמי. וכמה נמשכתי לעברית? כי זאת שפת האם שלי. זו לא שפה סקסית.

את מבינה, את צודקת? סקסית היא לא. אבל האם היא באה טוב, בלשון? איך יותר כיף לך לקלל באנגלית הרבה. עברית? או בעברית? אני לא חייבת לדבר יותר מדי מלל לא צריך הרבה מלל. אבל אני פודקאסטרית גם במיטה, וואו. סתם לא, אבל היה את זה צרפתי אחד שלא הפסיק לחזור על השם שלי אוללה הרהיט הפסיקסי לוקלה, הרהיט ראות די השם הזה מוריד זה לא סקסי. גם במבצע צרפתי. את מבינה למה? יש בזה קצת ניחוח. יש בזה קצת, אולי התגשות זהום שהוריד. לי זהו, שהוריד כן. זה הוא שהוריד ולא ירד. את מבינה זה? השילוב של השניים גם.

עבדת לי וגם לא ירדת ירד לי מזה. לא בדיוק אז רגע את יצאת שניה, אז תחילה המלחמה, ואז מה כי אוקיי. לפני זה אני מבינה יצאת. יצאתי עם תיירים. ואז אמרתי, בחיים לא הבינו החולניקים מה הם יבינו גם אם אתה יהודי שחי בארצות הברית אתה בחיים לא תבין ויש לי חברות שיוצאות עם חוניקים ויש לי חברה בספרד ואז את כזה תמיד טועה. האם הבן זוג שלה תומך בה, כי הבת זוג שלו ותומך בישראל? או האם הוא שם לך? איזה סטורי של סטנדוויט יזרעאל? כאילו רק כי הוא רק הוא באמת תומך בה, או שהוא באמת מאמין שבצדקת דרכנו, אוקיי?

אז היא את אומרת את רצית, מישהו שיבין? רציתי מישהו שיבין את המנטליות כמו שמעולם לא רציתי בחיים. זה לא היה אישו. אני לא רוצה מישהו שיבין. לא אכפת לי אם אתה מבין או לא מבין. לא אכפת לי שאתה לא מבין את השפה. אני אוכל לרכל עליך חופשי וחברות. את מבינה כמה יתרונות יש פה? לא יש יתרונות, אבל מצד שני אמרת פה משהו נכון שכזה דווקא גם בתקופה כזאת, עזבי. ששוב נכון שעכשיו יותר באים, אבל גם בהתחלה לא לא הגיעו לפה. זה לא. מה זה אם היית פותחת טינדר?

אני אחרי זה חודשיים. פתחתי אפליקציות כי די כבר רציתי לראות מה מה קורה אחרי הרבה זמן שלא היה לי, וזה. הכל היה דוד. וקובי וכאלה לא היה לך. כאן אז זהו, לא, אבל גם תחשבי נגיד עכשיו מישהו שבאמת לא מבין מה קורה פה, מה עכשיו, לכי תתחילי להסביר לו. את המנטליות שלך הם לא יבינו עד הסוף בחיים, ופתאום הרגשתי את הצורך הזה, שמישהו יבין כאילו את ההיסטוריה ומה חיינו ומה עברנו, ולא רק כי הוא צופה מבחוץ והוא יש מלא כאלה שתומכים בנו. מה חסר אנשים שתומכים בנו? אבל גם הם חסר.

אבל יש אנשים שצריכים בנו, אבל גם יש לי חברים אמריקאים שהגיעו אחרי 4 חודשים נגיד והם באו כזה סולי דרייב ולעשות התנדבות. התנדבות ובוא. דוגרי, זה כדי להגיד שהם יתנדבו. כן, אבל כל הכבוד. אני באמת מעריכה את זה. מהמם, אבל עדיין הרגשתי שהם לא מבינים. הם לא מבינים את המורכבות גם כשהם בידינו. הם לא מבינים את הם. בחיים לא ספרי לי שניה. רגע, אבל? מה, למה את ישר אמרת לי אני עם ישראלים. תראי ממה זה בא לא אמיתי. אני אף פעם לא נמשכתי ללא ישראלים, זאת אומרת באמת לא.

ביופי, גם כאילו את אוהבת את הלוק של כזה, יהודה לוי כזה. אביבה אלוש. כזה את מבינה. נגיד. זה קונצנזוס, אבל זה קונצנזוס שאין לך בארצות הברית נגיד. יש לך בבריאות האנושי כזה תלתלים, בפברה כזה מולטור. אז לא הייתי לא הייתי את מבינה ועוף. קבור כאלה. אז אבל זה בעיקר העניין של המנטליות. אין לי כוח להתחיל, אתה לא תבין את ההומור שלי, אני לא אבין את ההומור שלך. זה משהו במנטליות, אין מה זה, זה שווה. הומור זה חשוב, אני גם חושבת מה זה אפילו הנימוסים. הכל נורא שונה.

את לא בא לך להיות מנומסת מדי? נכון, עכשיו גם אין לי בעיה שהוא יהיה זאת אומרת זה סבבה שהוא מנומס. את יודעת, נגיד ג'נטלמן, וזה מגניב. זה מדהים, אבל זה יכול גם לחצות את הגבול של מהגנטלמן. זה עובר למנומס מדי. ואז. אחרי זה שחרר את זה. זה חוצה ואת מתוסכלת במהלך ידפוק את הראש בקיר ולדפוק לו את הראש בקיר. כן, אבל זה זה כן התמודדות קשה. נגיד עם האקס האמריקאי שלי עם דיוויד אורלי, למי שמאזין לנו שמאזינה לפודקאסט שלי ויש.

לא נראה לי. כן, זה לא השם משפחה שלו, זה הכינוי פשוט הוא הראשון שאפשר פה תהיה כזה. כן, בואי נלך, בוא ננסה. אמרת שיש הרבה גברים שמאזינים, אני לא רק. שלך זה גברים. בוא נראה, אולי נעבור. 30% מאזינים הדברים, תתכוננו אותי, סבבה, כאילו מה אני אעשה? הוא הראשון שגמרתי איתו מאוראלי, ועל כך שמו נקרא בישראל דיוידוראלי. הגיוני הגיוני? כן, אז עם דיוויד אורלי. פעם ביקשתי ממנו את השלט. איך את מבקשת את השלט של הטלוויזיה? תביא את השלט. כן תביא בלשון עתיד את לא אומרת ציווי, לא אומרת, הביא את השלט,

את אומרת תביאי. אז אמרתי לו אני אמרתי לו, אפילו בקודיו. גיב מדרי מאות. אוקיי. האם אתה יכול כבודך? ואז הוא אמר לי, יו נו. יונה וסיי פליז החוטק, אני בתור ישראלית, אפילו לא אמרתי לו ברינגמיד עימות, אני אמרתי לך קודיו ואתה אומר לי להגיד לך פריז, אני מצאתי לך. לפני שעתיים אני צריכה להגיד לך פריז, את מבינה, ואני אומרת פה. הנימוס קצת מתנגשת לנימוס עם אנשים שאת לא מכירה רחוקים? לא עם מישהי שאתה שוכב איתה? קודם כל כן, ואני ואני בן אדם מנומס, לא? אני באמת בן.

אדם יותר ממני. יכול להיות, אבל זה בעתיד. אני בן אדם מנומס, אבל עדיין יש גם גבול. לא בא לך לחשוב עכשיו על כל מילה עכשיו? אני אגיד לך, אני הצאנס הראשון שאני נתתי. זה היה לבחור צרפתי שהכרתי במקרה איפה? בבן יהודה בקלארה בקלארה בתל אביב, או? הם באים להשתזף והולכים לקלרה. בדיוק כמו בא לקלרה חייבת להגיד שאולי אני אראה צרפתי טיפוסי. אני נראה קצת יותר שוודי כזה, אבל אני עדיין שבודיני כן, אבל לא מידי. לא אדומים, לא, לא אדום, לא אדום. את מבאה? תראי מה אני מגלה לחולם, את לא ידעת שיש צרפתים כאלה?

אני לא יוצאת לכלה לנשמה, למרות שנראה לי אני ממש הטיפוס. שלהם הייתי כן 20 ומשהו, כן דבר. אחד זה קל. בקיצור, מפה לשם, התפתח לו איך שהוא סיפור אהבה. אבל אהבה חד צדדית? כי הוא. הוא יתאהב בי נורא נורא מהר. ואני אמרתי סתם בוא ננסה אני. יודעת, בואי ת, פעם קצת אסון בבגט. כן, אני גם לא אף פעם לא היה לי יותר מידי בכלל, גם באופן כללי. סטוצים, כאילו דברים כאלה אני לא נורא כזה מערכות יחסים וזוגיות וכן מאוד כזאת ובקיצור, התאהב לי בזה ואת יודעת.

כשהוא טס חזרה גם אז הוא ממשיך להיות איתי בקשר, וזה כאילו זה נהיה עם כל זה שאת יודעת אני. אמרתי לעצמי אוקיי, בטח יהיה איזה שהוא קשר מסוים, אבל לא חשבתי שאני. אתחתן עם הבחור, וההוא כבר דמיין שהוא מציג אותך. זו הג'וויש ברייד שלי. כן מביא אותך לפריז. כן כן, הוא גם יהודי וזה אז הוא מבחינתו. ממש דמיין דמיונות. ובאיזה שהוא שלב נמאס לי לדבר אנגלית, לא רוצה לדבר אנגלית, רוצה לספר משהו בעברית, רוצה להתעצבן והיא רוצה לספר בדיחה בעברית. אני גם פחות מצחיקה באנגלית. מה אני אעשה?

זה לא אתה יודע זה, זהו זה. הוא ואז כזה הרגשתי ששברתי לו את הלב. הבנתי. זה היה. או לא? אמרתי לו בטלפון אני חושבת. זה היה בחו"ל כבר הוא כבר היה בחול, אבל. עדיין בונה עלייך מגדלים. כן, ואז מה גיליתי? הנה עוד עניין של מנטליות. הבן אדם היה מהורס. רגע. אני גיליתי כמה זמן אחרי שהוא בכלל מאורס. כדי לי כמה זמן? ככל הנראה עשיתי 1 + 1 שזה אגב משהו שמאפיין את המנטליות של הצרפתיה.

נכון, אומרים על הצרפתים, היא לא ראה את האמילי בפריז, אבל כמובן זה הכל, תפיסה אמריקאית שפילגש, נגיד וגם זכר גם איזה גיגו מהצד. זה דבר מאוד נפוץ. בסוף אני כאילו התאהב בי זה יסתכל עליי כפילגש. שזה לקח לנשים כאילו תפסיקו לחשוש לפגוע בהם. אתם לא יודעות מה הם עושים לו, אבל זה לא יפה להגיד כי יכול להיות שהוא באמת בנה עליך והכין לו איזה תוכנית פלנבי או שאת היית פלנבי אי אפשר לאן תמיד טוב שיש הרבה תוכניות. אז לגמרי היו לו. בקיצור, הסיפור הזה יצא מכלל שליטה.

כאילו הבנתי שזה לא בשבילי. אמרתי לא שחשבתי שזאת יותר מידי בשבילי לפני ואז, גם אחרי שאת יודעת כל העניין של המנטליות ופתאום הוא מתחן ואני כזה וואטף פאק פאק, אתה לפני רגע היית בא, איך פתאום כל כך מהר? אירוסים חצי. באינסטגרם כאילו בלי בושה, גם לא תגידי הסתיר. עד היום הוא עוקב אחריי. די כן. איזה כיף. איזה כיף שהם עדיין עוקבים ועדיין רואים את יודעת שהם פחות מאושרים בחיים שלהם?

הכל בסדר, כן, אבל הם מסתכלים על הידיים על התמונות וחושבים מה היה אם את מבינה ואם זה תמונת בגד ים אז אולי הם גם מבלים קצת זמן לבד עם התמונה הזאת. זה נראה לי שלא בא לך על מישהו בעסק. נגיד, אמרת את זה עכשיו, אני כזה לא, גם כן, אני לא רוצה. לדעת. כן, לא, לא גם הכי סיפור ישן כאילו לא מעניין, אבל שם הבנתי עוד יותר שזה לא. מתי את הבנת שחולניקים זה? למה לא? את זוכרת את עצמך? אני לא יודעת באיזה בית את גדלת. אני גדלתי בבית שרואים בו ערוץ

הילדים והיה לך כזה גושים בזמן. ואז היה לו שנות השבעים, אז הלך כזה את לאיס וקלרק או קי והצלצול לא גואל, ותשעים 210. פשוט עושה פה סקירה כזאת לילדי שנות התשעים. את תחשבי על זה מה אני? גדלתי עם אשטון קוצ'ר כאילו עם אנשים כאלה שהם זה. איתי, זה מה שהעם מיוצג על הטלוויזיה. לי לא היה אביב אלוש כאובייקט מיני בעל המסכים, נכון? גם לי לנו ותראי. יודעת, אני לגמרי הייתי ערוץ הילדים. אני תמיד חלמתי על אמריקה, בסוף אני הפכתי להיות הדודה הזאת מאמריקה. כן, רק שהיא לא מביאה לכם צ'קים

של $1000 בחתונה? כן, אבל אני חלמתי על אמריקה והייתי גם בירושלים. היה לנו מלא כזה ישיבה בויס, יש שמה כיכר האמריקאים, קראנו לה גם קראק סקוור, כי הם עושים שם סמים. כן וככה. הגעתי. הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם אמריקאי הגרועה בחיי. לא יודעת אם זה גם לך ככה, אבל לא יודע את הכל. היה ככה היה כזה. חלמתי באנגלית, את מבינה, רוצה להגיד שחלמתי בגדול. אבל לאומית, כן חלום. אני רציתי איזה רציתי איזה דיוויד ראיתי. מה זה נשמע נחמד. כזה ריץ' אנד דיוויד?

לא? יש לזה את הזוד לא יודעת, אבל באמת יכול להיות שזה באמת הייתה כל ההשפעה, גם אחר כך כאילו תמיד חלמתי להגיע לארצות הברית והגעתי. ואז הבנתי שאני באמת אוהבת אותם כאלה לבנבנים כאלה שקופים, את מבינה? אני יורדת עליהם, אבל באותה נימה זה עושה לי את זה. את אוהבת אותם. והיית במערכות יחסים גם עם? כן, בהתחלה זאת בעיה כי אני באה מבית דתי אז יש פה איזה שהוא אישו. את מבינה זה גם איזה שאלה, כי יש כאלה שיגידו לך. אני מאוד אוהבת חוניקים. וואלה הייתי בברזיל, ראיתי מלא ברזילאים חתיכים אבל אני לא יכולה

כי הם לא יהודים יש ברזיל. רגע, זה מפריע לך שהם לא יהודים? בהתחלה, אז איפה אני? באתי מבית דתי ואמרתי אין מצב עם גוי שיקסה, מה פתאום אסור? אוקיי, אבל אז בעצם הכרתי את דיוויד ואמרתי טוב נו, אני לא מתחתנת איתו בארץ, הם היו יודעים. כשהכרתי את דיוויד, אמרתי טוב, אני לא מתחתנת איתו, הולך להיות ממילא רק סקס. אני מתה לראות, להיות שובבה פעם אחת. אוקיי, וכך זה קרה והוא לא היה יהודי, אבל יש לי פה יש לי פה שוס בשבילך שהוא רצה להיות יהודי. ומה עושים כדי להיות יהודים? כץ קצץ.

אותי. רגע, את היית באירוע? אני אני תקשיבי. לך רגע, בן, כמה הוא כשהוא עושה? היד בן איזה 27 28. התחלנו לצאת באיזה שהוא שלב. אני עברתי לגור איתו במיאמי והיו לו הרבה לקוחות יהודים. אוקיי ממש, והוא תמיד הרגיש שאין לו קהילה. הוא תמיד הרגיש לא נוח בדת שלו, הם לא באמת היו. הם לא דיטנט פרקטי דארלינגן, לא היו באמת נוצרים שהולכים למיסה וכאלה וכאלה. הוא לא היה באפ טייז, אוקיי? ואז הוא רצה להיות יהודי כדי להשתלב בקהילה היהודית

הרפובליקנית של מיאמי. והוא אמר טוב, אני אלך לאיזשהו תורה, והוא החליט לעשות ברית מילה בגיל 28. וואו, שאני כבר. רגע, את היית? אני. אז זהו, אני כבר נסעתי לארץ כי התחלתי את התואר הראשון. אבל דאגתי שהשכן יאסוף אותו. אני חייבת לציין הליך זה. לא זה פרוסיג'ר. זה לא עכשיו ניתוח. זה לא עכשיו, בברית. לא כי אנשים חושבים, אוי ואבוי. הורגזר הוא קיצץ, הוא זה וזה נשמות. נשים פה שמות, התקנים, נשים פה עוברות ניתוחים קיסריים, כאילו מה, דרמה זה כולה, זה ניתוח

קוסמטי. בסופו של יום, תנשמו עמוק, כמו שאמרתי זה בהרדמה והוא לא, אבל זה לא אני לא זוכרת זה אם זה הרדמה מלא. אפילו אני לא יודעת אפילו אם זה הרדמה מלאה. אחותי. בכמה הקפאת ביציות, גם שאיבת ביציות עושים לכם הרמה של חצי שעה-שעה. כן, אבל גם עושה עושים לכם הרדמה. בתואר דומה. כללית כן, אני כבר לא זוכרת. אני הדחקתי את החוויה מהזיכרון. אני רק זוכרת שהיה זוועה, אבל. כן, אז כן. אז פה זה גם יש. יש איזה הרדמה כלשהי? עכשיו היא של התינוק. מק, הכול לא נותנים לו טיפת יין וזהו. 20 דקות אחרי כבר הלך

הביתה. חודש אחרי זה הוא בא לבקר אותי בארץ והכל היה בסדר. לא היה בסדר, אני רוצה להבין משהו, את היית איתו במערכת יחסים ארוכה בכל זאת. תגידי לי, שניה, מה כן זה? הוא לא היה גם הקשר הארוך הראשון שלך. אבל מה היתרונות ומה החסרונות? לא יודעת, אולי תשכנעי אותי, אולי לא למרות. שאני דיין. אמרת להם אמרתנו מנומסים. הצד הטוב של להיות מנומס. זה גנטלמן, נכון?

קרה לך פעם שאיזה קובי הייתם הולכים כזה על דיזנגוף והוא היה מעביר אותך לצד של החנויות כדי שהוא יהיה ליד הצד של הרכבים, כדי שאם משהו יקרה ורכב יבוא ויפגע הוא יפגע. קובי לא עשה את זה, לא שמע. לא ג'יי שונים של העולם כן עושים את זה. או קיי, קרה לך נגיד? שהם אני פה, אני מג, אני מאזינה לפודקאסט. ככה אני יודעת שאתם לא נכנסים לעובי הקורה אבל גם במיטה הם פחות חסודים. נקרא לזה יותר פתוחים יותר,

מקבלים יותר. כאילו מה שעושה לך טוב במיוחד בגיל הצעיר, אני מרגישה שגיל 30 והלאה כולנו משלימים פערים, להיות זנותיים באיזה שהוא שלב כן. מה את חושבת? כן, גם דברים ישראלים כבר כאילו יאללה מה שיוצא. אני מרוצה, אבל תזכרי שאת בת 23 4 ישראלים די כזה. יש לי שערות בידיים. מוכחות שהם גם לא, חלקן עוד לא. את יודעת, לא ראו עולם. הם לא ניסו. תמיד לא, אבל זה תלוי. זה תלוי בקטע הזה.

נראה לי בגבר שאת. נכון, ויש לי הכל יש מהכל, אבל אני יכולה להגיד לך שבאיזה שהיא הכללה, שהיא הדבר האהוב עליי, לעשות בחיים ובפודקאסט, להכליל אנשים ולהיות שיפוטית, שכן הגברים? הם יותר פתוחים. מה עוד היתרונות? זה שהם לא מבינים אותך לרחל אלגבר כשהוא נמצא לידך, זה איזה משהו שלי חסר. לא יודעת כמה הלכת זה חסר. תראי, זה מעניין מה שאת אומרת לי אין את הפריבילגיה אף פעם לא הייתה לי, אבל אני אוהבת. לפעמים לרחל שהם שומעים. שהם שומעים אה, כאילו כדרך אגב הוא לא קנה לי פרחים מהיום שישי שמעת את זה?

זה שיח של כשני אבנות 80. לא קנה לי פרחי. אגב, נגיד האמריקאי האחר שהם קודשארמה היה קונה הרבה פרחים. אני לא אוהבת פרחים באמת, כאילו אני לא לא. אני לא מבינה את הקטע הזה. זה לא מפחיד אותי, זה אפילו להכניס לי ג'וקים. לא, אני מפחדת מג'וקים. תקשיבי, את מביאה לי מתנה, שאני צריכה לעבוד בשבילה. את מביאה לי מתנה שאני צריכה לגזור, ולהניח באיזה שהיא ואזה. אז אני צריכה ללכת למקסטור ולקנות ואזה. ואז אומרים לי המאסטור אומר לי מה זה ואזה אני גבר. אני לא מבין מה את אומרת. ויייקס דוגל על נורא.

הזאת ואז אני לא יודעת איפה יש לך בגלל שלמהסיקו משהו כזה. זה אני. מבינה ואין לך קאאונטר ספייס בתל אביב יש לך שיש קטן, איפה תשימי את הפרחים. אז אתה מביא לי מתנה שאני בעצם צריכה לעבוד בשבילה, אז לא תביא לי סושי. אז נאכל. להישאר בפנים בתוך הלב של. אבל חברה אמרה לי טיפ הנה גם בשבילך ולמאזינות האימא, אל תגידי לגבר, נגיד אני לא אוהבת שאתה נותן בחיים אל תיתן לי כי אמרת לי שוקר. אחרי כמה שנים הוא יפסיק להיות פרחים.

ואז תגידו מה למה בחיים אתה לא מחזר, אתה לא עושה אלב בית וגימל והוא יגיד לך כי בתחילת הקשר אמרת שאת לא אוהבת כל עוד הוא עושה משהו. תגיד תודה, כן, כן, תביא. מה כן? אל תגידי לי מה, לא תגידי? מה, כי אני אוהבת. אני אוהבת, לא יודעת, לא עולה לי עכשיו משהו כי אני אוהבת פרחים. אבל. תגידי, מה היתרונות של ישראלים? אוקיי, למרות שזה עוד לא הגענו גם לחסרונות אבל החיסרונות. תמיד יותר קל.

נכון, לא? היתרונות של ישראלים באמת, אני את יודעת, אז אנחנו באים מאותו רקע לרוב אוקיי, אז הוא עשה צבא מאותו מקום, כן, את יודעת, המנטליות היא אותו דבר. ההומור בעיקרון למי שיש אז את יודעת, יש הבנה, בפן הזה גם עבר אתגר. למי שיש כן? את לא צריך להסביר להשלים פערים אחד לשניה, את מבינה כי כמה כבר שוני. הרקע הכי הרבה שזה אז את הדת. בסדר, גם את זה, גם את זה אפשר להשלים מהר, אבל עכשיו יבוא משהו את. אריק, אני יודעת מה ואת יודעת, הוא עבר החיים שלו באמת. הוא גדל במקום שונה לגמרי, ההומור

שלו שונה, הכל שונה. אבל על נושא שיחה שאת אומרת לו, כן, ככה זה עובד בצבא. תחומי עניין משותפים? את יודעת, יכול להיות שיהיה לנו יכול גם מאוד להיות שלא. אולי תחומי עניין שלו זה נגיד האמריקאים, לצורך העניין, הרבה מהם, לפחות בקהילות היהודיות, בזה מרגילים אותם לזה. שמה שחשוב זה לעשות כסף, לעשות כסף. את מבינה לעומת פה שזה כזה, אוקיי. מה אם היה לך? מגיל מאוד צעיר כאילו זה את יודעת הזה סתם. הדגש הזה על המשפחה, את אומרת זה דווקא אני רואה את זה בתור משהו שלילי?

הלחץ הזה, את מבינה? אני לא יודעת אם לחץ של בקטע של לחץ של לעשות כבר משפחה, אבל שניה רגע חשוב גם לחיות. אני לא אומרת שפה בארץ את יודעת, אין את המירוץ הזה של כל הזמן להספיק ולעשות דברים, אבל עדיין יש לנו משפחה. חברים לא יודעת לחיות שניה. וזה לא רק המטרה העיקרית. זה לא רק כסף. כן, ברור שבא לי שיהיה לי כסף. הכל טוב, אבל זה לא המטרה העיקרית שלי בחיים, כסף. אני חושבת שזה יותר לעשות משהו שאני אוהבת. הבנת מה? אנחנו פריבילגיות מסריחות, אבל אני מסכימה איתך. כן, לא, אבל אני חושבת שגם את

אומרת. הקטע של המשפחתיות, זה שאת יודעת שיש לכם ארוחות שישי, ואצל אמריקאים הם כזה. רק בקריסטמס רואים את המשפחה הנוסעים נחורס לוול למרות שאני. לא יכולה להגיד שאני הבן אדם הכי משפחתי בעולם, וכל שישי תמיד יש ארוחה, לא, אבל זה לא משנה. אבל את אומרת, אם הלכתי המשפחה ונגיד תרצי לעשות הארוחת שישי לא, זה לא יהיה איזשהו מושג זר לבן זוג. כן כן, אני אשמח שזה את מבינה. תחשבי גם מתי שהוא נגמר על מה לדבר, אומרת החופרת הראשית לישראל

כן, אבל. זה שאני צריכה להסביר לך מה זה צבא ומה זה ארוחות שישי לפחות נותן על מה לדבר, אבל יכול להיות שהדייטיש לי ממש. קשה, אז זה מגיע. ארוחות במקומות. האלה. ואגב, יש גם משהו בעיניי בחיספוס בגבר הישראלי באביב אליישיות, כן שאין אין בתיירים בחולניקים לא משנה מחלק. כמו איך אומרים סלע נחלים? איך קוראים לזה סלע אני פחות יודעת לאבן הזאת שבנחל שמים משפשפים אותה. איך אומרים הנה? זה התיירים? הצ, אומרת התיירים, כן הם חלקים. כמו אין שום חספוס ולובים. גם לא השערות, הרבה פעמים על הגוף.

כן, אבל אלה חברה. אין אין, ואם יש כאלה שהם יהודים כאלה, אז יש להם הכל מתולתל, כזה תמיד. כן, הכל. טל החזה. כזה? אז אז כן, אז זה משהו. אז, שגם יתרון בעיניי, לגבר הישראלי לגמרי. בוא נדבר על חסרונות. ישר בתור אישה לי מאוד קל למנות אותם, כן. לא? אמרנו? לחוניקים. נכון, אוקיי אמרנו, הם לא מבינים כאילו החיסרון בכל כל מה שקרה לא היתרונות של החסרונות, של האיום. כי היתרונות של הישראלים זה החיתרונות של הזה. כן, הדבר היחיד שאני יכולה להגיד שנגיד הישראלים אני לא אומרת יש להם גם נימוסים.

הם גם ג'נטלמנים. יש לא כולם יש. אני שמעתי בחור לאחרונה אמר לי שבדייטים הוא משלם וואו. אני עברתי על דברים קצת ברמה יותר מרכזי, אבל בסדר לא, אבל כן אוקיי. אז אז גם יש להם את זה. מצד שני, מה זה גנטלמניות בישראלית? מה זה גנטליות בתרבות שלנו? כי תחשבי שאנחנו כל כך גסר רוח. שוב בהכללה, נכון, יש לי חברה שהיא עד כדי כך נחמדה שאם אני דוחפת אותה בטעות אז היא מבקשת ממני סליחה. ברור שיש. יש לך כזאת? כן, לא, אני אני. לחברה הזאת שהיא אוי הם סוף סוף י. כאילו למה אני מדברת באנגלית? כן? את מלב סורי?

סורי, אני דחפתי אותך, מה את מתנצלת? שאין לי חברה כזאת, אולי אני זאת, אבל לא. חברות שלי, ספרו היא כן כן, אבל בתרבות שלנו אני. חושבת שזה באמת עניין של פרשנות. את יודעת, כל אחד ואיך שהוא לוקח את זה, אבל מה זה גנטלמנט? זה זה בעיניי וואי להגדיר את זה עכשיו דברים. שעושה תני לי דוגמאות. נגיד זה שהוא מפנה את הנכד, אתם בארוחת שישי אצל ההורים. אני יודעת שחפושים בסדר אני יודעת, אני מקשיבה לפורסט חברה, אבל נגיד אתם בארוחת שישי. מורם לפנות את הכלים ואני, או

שתפסיק לא לזה. זה חמוד, אני לא יודעת ג'נטל, אבל זה כזה ג'נטלמן. בעיניי זה גם כזה. אבל זה גם גנטלמן עם האסרטיביות הזאת. עם החיספוס הישראלי זה לבוא ולזכור וזה. הוא הקשיב ושמע שיש איזה מקום שאני רוצה להיות בו. עכשיו בסדר לי בא ללכת לקארטינג. אז הוא עכשיו יזמין מקום, בקארטינג, סבבה ופשוט יגיד לי יאללה, הזמנתי לנו הולכים. מה זה? התקנות זה כאילו זה כאילו ציפייה. אני לא מצפה. הוא אומר, גבר שעושה את זה, זה

חבר מדהים ומעולה. הנה עוד דוגמה, לא, זאת דוגמה באמת אמיתית גם אוקיי, כי עכשיו המצאתי, כי האמת שאני לקחתי את הבןדות שלי לקארטינג לא משנה, אבל. אני. אומרת אבל כאילו מתחשבות וכזה מה הוא פעם אמר שהוא אוהב את המורדים אני אקח. אותך, אני אקח אותו להופעה של המורדים. אם אני אגלה אחר כך שהוא עדיין ספריי בסדר אם לא אז לא אבל אוקיי, ונגיד. אני הייתי היה ליס בוקר, אחד כזה עצבני וזה ויש איזה סנדוויץ' במקום מסוים שאני מאוד אוהבת סלט ביצים, אחלה סנדוויץ, המלבן מקום בגבעתיים.

בקיצור, ואז אני אני יצאתי רגע מהבית חוזרת והיה לי סנביץ' עם פתק כזה אז. זה מרגש. את מבינה זה כאילו שאתה מהם. אני רוצה תורן אפיום, אני חושבת שזה גוד. בויפרנד, זה לא? זה לאו דווקא ג'נטל, אבל אני חושבת שהכלים נגיד זה יותר גנטל מ או אפילו לא בקטע של לפתוח להתאדר. אבל. נגיד מה לבוא, לתקן דברים מה? לא ג'נדר. מבחינתי זה אמרנו, זה על

הקיצוניות של זה, על הנימוס. זה מתיישב על זה שאם אני יוצאת מאיזה שהוא מקום או אני לא יודעת מה פעם עשיתי איזה הייק כזה אז בחור ישראלי בברזיל עזר לי כאילו, איזה גנטל. מה אני מצדך? לעזור לי כן, כאילו ואני מפניס אות. אני לא צריכה עזרה, אבל כן, אבל תודה. אבל מבחינתי את אומרת הנה הוא קנה לך את זה. בואי אני אגיד לך שדיויד אורלי זה יותר מחוות ממה שאת מדברת הוא. של המחבות סלאשלב בומינג על הגבול. כן, הוא היה כשהייתי בישראל והיה

לי מבחן באוניברסיטה. הוא מתקשר לחברה הכי טובה שלי, אורית, והיה אומר לה אורית לשוגר, והיה כבר ליוגר, כאילו אני זה חשפנית, והוא היה אומר לה לשוגר יש מבחן. היום אם את יכולה ללכת אני אחזיר לך כסף תקני למיץ תפוזים. זה הדרינק האהוב עליה ותביאי לה אותו לפני המבחן. איזה חמוד. פאקינג מיאמי. הבן אדם מתקשר אליי אחד לפאגים אחרי של האוניברסיטה העברית. את מבינה זה. זה מהמם. טוב. את צודקת, זה באמת יותר נעים.

לא עשה לי מחוות בחיים, למרות שהיה איזה אחד שכאילו רשם לי מכתב מאוד ריגש אותי בכללי מכתב מגבר זה כאילו רמה אחרת. כן, לקחת את זה שווה יותר מהכל יותר מהכל. אזטלמן מה לנסוח אז הדלת. כן, כאילו לעזור. לפעמים אם אני צריכה להחזיק את השקיות שאני צריכה את מבינה. אני רואה את זה לפעמים כישראלים ואני אומרת וואו, כאילו, ולפעמים, אני לא רואה את זה, ואני אומרת. אז אני דווקא נתקלתי בישראלים שעושים את זה אבל אני מסכימה איתך. של חולניקים כן יהיו כנראה יותר נימוסיים וכן יהיו יותר.

זה לעצבן אותן. ומצד שני, יש לישראלים גם אגו, שזה בעיניי נגיד חיסרון. יש אגור הרבה יותר גדול כמובן גם לנו. אוקיי, אבל יש אגו יותר גדול מאשר לחולניקים. לא יודעת, אני חושבת שהם יותר הם פחות. סליחה שאפשר לנחש רק ממי שטון דעין נחשב שאני לא בן אדם כזה שלי. יפה ותשתקי. לא. אני בן אדם קצת יותר שתלטה. על אפשר להגיד יותר דומיננטית במערכת יחסים. זה בטוח ואני יכולה להגיד שישראלים אני לא רוצה להיות מהאלה שכזה.

כולם מקנאים או מגד, אבל זה כן לפעמים מאיים באיזה שהוא מובן והיו לי על זה אלפי שיחות עם אנשים. לעומת זאת, עם אמריקאים הם לא מתייחסים אליי כאל מישהי מאיימת. מאוד שמים אותי כזה על פדסטל מאוד כזה לוקומי מאוד אוהבים אותי, מבחינתם אני הכי נורמטיבית בעולם. אני לא כזה שוקר המשוגעת, אני מבחינה רגילה נכון אז היא מצחיקנית כזאת והיא מדברת הרבה והיא מדברת על סקס בלי בושה, אבל מבחינתם זה הכי רגיל כי מבינה מאוד מסתדרים איתי בקטע הזה ומישראלים.

לפעמים הם כן מרגישה שהאגו קצת משחק שאם אנחנו יושבים בשולחן ואני קצת משתלטת, אז הם כזה מנסים כזה. ט, וואן אפמי או להתחרות איתי. אבל שוב, כמובן בהכללה, לא כל הישראלים ככה. עובדה שהיה לי אקס ישראלי אחד אחד. תוך 4 היה אחד ישראלי והוא היה גם החבר הכי טוב שלי. יגידו כאילו 18. אז זה לא באמת כאילו שפגשתי אותו באיזה אפליקציה והתאהבנו. הכרתי אותו 7 שנים ואז החלטנו לצאת או אפילו יותר 8 שנים. ולמה זה נגמר? נגמר כי אני היה לי את המטרות שלי. היו כאילו את כל הבעיות שהיו, אבל

אני טסתי לעשות דוקטורט בחול. והוא נשאר בארץ והוא אמר לי, אני לא אשכח בשיחה כזאת לפני. הוא אמר לי למה אנחנו פשוט לא יכולים להיות נורמליים אחרי שאתה מכיר אותי מגיל 18 אם אתה רוצה להיות נורמלי מה אתה עושה איתי? והיום הוא מצא את ההפליפר האפטר שלו הכי נורמלי והכי נורמטיבי. והכי סאחי ואני לא אומרת את זה בירידה, אני הכי סאחית. אני לא מעשנת לו, שתה לו כלום. הוא מצא את זה. אם מישהי אחרת, אני לא בן אדם. כאילו אם אתה רוצה נורמטיבי זה לא אצלך, אבל גם אותי מעניינת, כי עד

במערכת יחסים. היא חדשה, שמעתי. שמעת נכון? ישראלי יש להגיד. אם ישראלי מאוד. אוקיי, איך זה קרה? איך נפגשתם? אני תמיד מעניין אותי לדעת איך אנשים נפגשים היום. במילואים האמת, אור מיי גאון. אני ממילואים למילואים בגדול מאז שאת במלחמה. חיילת של בנט. את כאילו את הדוגמה הכי טובה. כי הנה המלחמה הזאת שאמר, כולם צריכים להתחתן עכשיו במלחמה וזה. אי אפלט של בנט לגמרי. חיילת של דניאל לגרי. אני מעדיפה. להגיד כן?

אבל כן הכרנו אז במילואים. הכי במקרה זה מתחיל כי הכרנו באינסטגרם, אבל זה היה במסגרת המילואים, אבל בסוף זה. העבודה שלך במילואים. לא, אני מתקשר. כן, הייתי עכשיו. אני גם במילואים, אבל בחטיבה אחרת, בחטיבה הקודמת שהייתי. אז כן, הייתי התעסקתי עם הדיגיטל כזה עם הרשתות. יצירת תוכן כזה החטיבה. כל מיני דברים כאלה, בקיצור. ממש במקרה, הוא העלה איזה שהוא סרטון מעזה וביקשו ממני לדבר איתו לבדוק. רצינו את הסרטון להשתמש בזה לעמוד של החטיבה, והוא כתב פוסט ממש יפה, ואז משם זה התגלגל. ואז ככה זה הגיע.

השיחה התגלגל משם למרות. שהתוכנית אפשר להגיד זה כאילו סיפור רומנטי בצל המלחמה. זה הכי מטורף. ותמיד לא נעים לי להגיד מה אני עשיתי במילואים, כאילו איך הכרתם. אלוהים, וזה את יודעת. הוא היה בעזה חודשיים. אני כאילו אני עשיתי דברים לאינסטגרם. סברה, הבנו שזה אחת החזיתות הכי חשובות במלחמה. בואי הבנו את זה. רגע והוא ממש ישראלי במהות שלו. כל מה שאמרת לי, על היתרונות והחסרונות, וזה זה היתרונות, לפחות הוא ממש בקטע הזה. כן, הוא מאוד. קודם כל הוא גם דתלהש, אגב. אבל הוא ירושלמי גם כזה או לא.

ירושלמי כי אנחנו עם הנבחר אבל עם עם הסק ירושלמי. בקיצור, אבל. לחיות עם כל הדוסים האלה. חברה זה לא פשוט. זהו, אז והוא בחור מהמם והוא מאוד כל המחוות שאמרתי דברים עליו הוא ממש לא. הוא באמת מהמם ממש. ואת אומרת אחרי הצרפתי הזה את אומרת נוור אגן? זהו, כן, אני אני, אני ממש. אני ממש בסדר עם כברברים ישראל. מרגישה שזה האמת שהוא לא. יש לי סיפור יותר ככה טרי, ממש מהתקופה לפני שהכרתי את הבן זוג שלי. עכשיו זה כמה זמן לפני הייתי. הייתי בדייט עם אמריקאי וזה זה דוגמה.

למה שוב לא שהיה לי ספק באמת, אבל פשוט זה עוד יותר הכריע מבחינתי. שזה גם טוב שלפעמים זה שם לך את את הפיינל. כן, זה היה הקשה ששבר. או קיי זה טוב לפעמים לשבור את. גמ למה לשבור ושבר? היינו, ודייט אני ואמריקאי, ומפה לשם יושבים באמת איזה 3 שעות. כבר תכף. נכנסים לשעה הרביעית של הדייט. כן, וגם אני ענית לבנים, גם שוב אמריקאי. הכל שונה. אמרתי, יש פערים להשלים והרבה מה לדבר, להסביר מה קורה פה. הוא אומר לי מה קורה שם ואני גם גאה בעצמי. וואו, וזה אנגלית. כאילו את יודעת מדברת.

יש לי סבבה, אבל לשבת עם האדם עכשיו 3 4 שעות לחפור איתו על החיים באמת אבוקמה לרי לשלי הייתי ממש. מילה האנגלית שלך מהדייטים האמריקאית. ואז יושבים זה, ואז כזה פתאום הוא אומר לי עכשיו הוא אומר לי טוב, אם תרצי, אני אוכל להכיר לך את אחד החברים שלי. עכשיו. אנחנו סתמי, אז אני אומרת לו, מה, לא? לא חשבתי שאני מבינה שאני שומעת טוב. אנחנו נכנסים לשעה הרביעית של הדייט, ואז הוא אומר לי. הוא עשה פרמזורנינג. אז הוא אומר לי כן, לא, אני אגיד לך מה. ואז שניה אנקדוטה אנקדוטה זה. סוגריים.

זה מישהו שאני צילמתי או קי לאחד מהתכנים שלי ברשתות, ואפשר. לעשות פה בליפים קוראים לו מירן, אוקיי. ואז כן. ואז הוא אמר לא פשוט את צילמת אותי לרשת וכזה. את אמרת לי, את כתבת לי משהו. יש לך עכשיו הרבה קלות לבחור מהן, כי הרבה בנות כזה התלהבו ממנו כשראו אותו כי הוא נראה טוב וזה אז אמרתי לו כן, אבל אני אני צחקתי כאילו זאת אומרת, קודם כל צחקתי. ומה הקשר עשית פירטוט? כן, גם מה הקשר יושבים עכשיו אני אומרת לך משקיעה מהחיים שלי 3 שעות עם. הבנאדם לא עד כדי כך חשוב לי שליש גן עדן, נשמה, לא?

כדי כך. כאילו אמר, האמת שאנחנו האמריקאים. אנחנו לא כל כך מבינים הומור. אין לנו כל כך הומור. הם סתומים. הנה רצית חיסרות רוצה שאני יכולה לרדת גם לישראלים וגם הה. הם הם סתומים. הם לפעמים לא קולטים, אבל מה? איך הוא מפריע? איך הוא יושב עם מישהי כמוך? והשיחה קולחת והוא לא, כאילו עזוב אותך, מישהי. אחרת תגידי, זה לא שאני הייתי סגורה על הבן אדם או זה משהו כן, אבל, אבל אמרתי בוא נהיה, בוא נעשה משהו שאני לא נוטה לעשות. בוא ניתן צ'אנס בוא נהיה פתוחות נצא.

לשותנו לכולם בוא נצא מאזור נחום, בואו ניתן צ'אנס צ'אנס. ואז אמרתי, עזבי אותי, תני לי להיות בנוחות שלי. אני. זה לא תראי איך הוא חושב איך אני חושבת. את מבינה? אני אמרתי בדיחה. דבר שלא ייפגלו הבין אותי יושבתי בן אדם 3 שעות ואז את יודעת, רציתי חשבון. אמרתי די רוצה חשבון. כמה זמן אחרי הזמנתי חשבון עכשיו הוא הרגיש מטומטם, אז הוא ניסה למשוך את הערב. הגעתי למצב שפעם שניה אני אומרת שאני מבקשת חשבון.

תחשבי גם לא נעים להגיד ואז. עוד, ואז זה זהו מלווה אותי כי ג'נטלמן למרות האי, נוחות למרות הזה מלווה אותי עד הבית. ואז מה הוא אומר לי, טוב אחרי שסיפרת לי כל כך על הסביח שלו, אבל תיקחי אותי מתישהו. אני לא צריכה עוד ידידים. אני לא רוצה עוד ידידים אני לא הגעת. וזה. ואז ככה זה. כאילו אני בהלם, אני בהלם. אני בהלם איזה צחוקים היה לי, איזה סתום, אתה סתום. בלום, איך שאומרים בירושלים פשוט סתום. בלום, איך נקרא לו, נקרא לו מייקרו מייקרו תעשה כלום. בלום. לא. תני לי שהן יותר כזה של איזה

חינבת. איזה ספק 4 שעות בשביל להכיר לך משהו מישהו, מה נהיה, איך קוראים לזה האפליקציות האלה, מה אני השדכנית שלך עכשיו? צחוקים זה בזבוז של וגם. הוא הציע לי לצאת, מבינה, זה היה כזה קטע. הם אוהבים מדידות, הם לא. אבל הבנתי גם משהו יש משהו גם לאמריקאים. הנה עוד חיסרון, יש להם קטע כזה, הם באמת יכולים. אני חושב ממה שהבנתי לצאת איתך, לשתות משהו בקטע של באמת לשתות משהו לבוא והוא גמר לי כאילו כל האופציות פתוחות. אני אני יכול. ללכת את הלחץ. מצד אחד אין לך ובעלי את יודעת

שהוא מתחיל איתך. כי אין דבר כזה שמישהו הציע לך ישראלי יציע לך לצאת לדייט? זה דייט זה דייט? שדווקא זה לאו דווקא חיובי, באיזשהו מובן כי לפעמים את כזה טוב אני רוצה לצאת. הבה גוט טיים, מבחינת נס הסרלי עכשיו זה. הולכת אני, זה נחמד לדעת. מה, זה מאוד ישראלי? אנחנו מאוד כזה חדורים מטרה כזה. מה את מחפשת והאפליקציות וזה? לא בהכרח שאני אשב איתך עכשיו לדייט לשתות משהו וזה יתפתח למשהו רציני, או שאני בהכרח ארצה אותך אבל אני יודעת שאתה מזמין אותי לדייט.

את יוצאת איתך לדייט? להשקיע מזמני והוא יקר ואז לתוך השער. כזה ארוך, אתה אומר לי אם אני רוצה להכיר את חברים שלך, מוזר, אבל אחד מוריד גם מוריד. תקשיב, אבל אם רואה את המילה. לכל מי שיוצא זה צריך ללמוד את התרבות, זה הבעיה. את בעצם אני אומרת זה טעם נרכש ואת אומרת אין לי כוח לרכוש. הייתי עם הצרפתי הייתי עם וזה אני רכשתי אותו כשהייתי צעירה וההודעה לכוחות נפשיים והיום שכבר אין לי, אני דוברת את השפה של הסתימות השכלית הזאת או קי, ואני יודעת כאילו טוו הנדלמייס כן. כל הכבוד, אז מה אני אגיד לך?

כל הכבוד. תראה אני. יש לי עוד מעט דייטים. איזה קנדי הוא הזמין אותי למסעדה? אני לא הייתי בדייט במסעדה, נראה לי. אבן את רואה את זה הנימוסים לקחת. למסעדה ועוד הוא אמר לי בוק, תאמר לי האווי טיוז. אמרתי לו טוב, הוא אמר לי אני סוגר לנו מסעדה בככה. וככה ב-8 שעה נורמטיבית, גם לא ב-10, אל תיפקשתי ב-10 או 9 וחצי. והוא אמר אלה אני סוגר את מסעדה ביפו. הוא אמר לי כבר את השם של המסעדה ומה הוא אוהב בה, אלא אם כן את צריכה שאני אגיע לאזור שלך.

כי רק על זה שהוא קבע לי, שעה ומקום וזמן ותאריך רק על זה אני אעבוד לאיפה הנשמה, שאני לא עושה את זה. בשביל חברות אני לא עושה את זה בשביל דייט. אני גם הייתי באה. בריא בגלל שהוא היה כזה ג'נטלמן ג'נטל, אבל יש גם את הצד השני בנות שהוא יושב איתכם 4 שעות. בדיוק אז אני לא עכשיו. אגב, אני כן חושבת שכל מה שדיברנו פה במובנים מסוימים ההתאמות. גם בהקשר של נשים אגב ישראליות. וזה יש פה תוספות כמובן. אמריקן יו נוור גו אם אמריקאיות. יש כן, יש טוב שהיתרונות. טירוף ועוד מקומות.

כן, גם נכון. וגם לנשים יש אגו, גם לנו יש. אבל בסדר. תראי לקראת סיום אני. לא יודעת אם יש פה איזושהי הכרעה, כי אנחנו כנראה לא לא נסכים. אולי זה בסדר? אבל את יודעת תמיד טוב לטעום מהכל. נכון? זה נשפט בגיל, אבל תמיד טוב. כאילו את יודעת. להיות פתוחים להיות פתוחים. פתיחות, זה חשוב. ואני תוהה לעצמי, איזה עם איזה מסר עם איזה מסקנה אנחנו רוצות להוציא את המאזינים והמאזינות שלנו, מכל הצחוקים והדברים

שדיברנו. פה נגיד אביב אלוש, או מייקל בובלע מכירה אותו הקנדי אז, אמרה הקנדי לא, אני מנסחת לתוך איזשהו גו. כן כן, יפה ואלוש או מייקל בובלע באמת. חשוב לנסות. חשוב לצאת מהאזור הנוחות? כן. ומה תפסידו מקסימום, ואל תשימו לעצמכם חוקים שאני הייתי צעירה לי מאוד. הרבה חוקים לא עם הוא גוי, לא עם הוא. זה לא בסוף חיים את החיים, כשעכשיו אני, ממרום גילי, בת 34. אני אומרת, אני לא מתחרטת על כל מייקל ועל כל אביב אלוש, את מבינה וגם אני מכריחה את עצמי לפעמים אחרי האמריקאי אגב, אני הייתי הנה, אני כבר סוטה.

פותחת פה מהמסר אחרי האמריקאי האחרון אני עשיתי גמילה מהאמריקאי 9 חודשים. אני לא עשיתי סוויי פרייט על אמריקאי ועודתי על מישהו בצבע. כן כן. איזה באמת ממש ירדת אצל העם. זה היה ממש קשוח, אוקיי? והנה, אבל אמרתי לעצמי רעות, תצאי מהאזור נוחות לאחר מכן? איך בעצם הוכחתי לעצמי שאני צריכה לחזור לאזור הנוחות שלה? מייקל בובל של העולם, אבל אבל הנה ניסיתי, אבל ניסיתי כן. מה המסר שלך? שקודם כל לא להתחרט על כלום. אני אני, גם, אגב, לא מתחרטת על הניסיונות.

וזה בסדר, שברגע שמבינים מה אוהבים ולמה נמשכים אז ללכת עם זה גם לא בכוח, לא בכוח. לנסות. גם לא בכוח. די, אני באמת בכוח. אלוש, כאילו סוף זה לא בכוח. אם זה אביבה אלוש, בואי אביבה קונצנזוס. כן האמת, שכן זה קונצנזוס, אין מה להגיד, טוב בסדר. איך הלכת פרק משותף פעם ראשונה? וואי, היה לי כיף, לא ידעתי למה לצפות. כאילו תרדיט ושיהיה כיף, אבל כזה פרק כפול וזה אף פעם לא. תראי, דיברנו שעה לפני כן בטלפון לפני איזה שבוע כן, אז ידעתי שהכימיה פה. היא תזל. היה לי כימיה כזאת עם גבר. אם היית רווקה?

אם היית רווקה ובצד השני, אז כן היה לי כיף ואני ממש מקווה שגם לכם ולכן כן, שנהניתם נהנית. ככה וכן, את רואה. זה כזה נהניתם? קהל משולב זה בעיה ולזרכר כל החולניקים אני אגיד הבל. לבי דיי כן. והייתי של 4 שעות בלי מטרה. וזהו. שיהיה לכולם. יום מדהים ואין עלייך חל עם משקף. ביי, בנות ובנים.

Transcript source: Provided by creator in RSS feed: download file
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android