האיטלקי הוא לא מפסיק להתמס ליחיד גריטינג קורא רייטינג פרומ ברצלונה. תנועה עשית שהוא. לא תמיד עשיתי דברים לא טובים ודיברנו על זה בפרק הלא מצונזר עם גל. גם עם הפה זה אולי זה למה השיניים שלך. מה? קורה ברוכות הבאות. רגע שניה אימאל'ה ברוכות הבאות לפרק הסופי של הפודקאסט אלא אם כן משהו ישתנה ויהיה עוד פרק בונוס.
אוקיי, זו הכוכבית שאני שמה. אבל כן אנחנו מגיעות לסוף ומי שלא מכירה אותי אז אני רעות נעים מאוד אני המנחה של הפודקאסט הזה ויש לכם מלא פרקים לעשות עליהם בינג' ואני מבטיחה באינטרו הזה לא לבכות ובאמת כמו שהבנתן אנחנו בישורת האחרונה.
אבל הפודקאסט לא ממש מסתיים. אלא יותר משנה צורה או קי, אני יוצאת עכשיו לחופשה של חודש חודשיים כדי לעבוד על פרויקט מאוד מאוד מעניין שכבר התחלתי לפתח בזמנו, ואז התחילו לקרוא לבעיות שיניים והייתי צריכה לעשות הפסקה וחלק מהפרויקט הזה זה פודקאסט חדש שבעצם יכלול את כל הפידבק שנתתם לי בשלוש שנים האחרונות. ומה אתם רציתם יותר ומה פחות והולך להיות שונה ממש מכל מה ששמעתם? אני ממש הולכת לשבור את הקיר הרביעי ולהיות בו הכי חשופה והכי פתוחה.
ואני מקווה שתאהבו אותו ותמשיכו לתמוך בי כי באמת בלעדיכם לא יכולתי לעשות את כל הדברים שעשיתי בשנים האחרונות. זה לגמרי לגמרי אתן אם לא אתן אז הייתי סתם בחורה שיושבת בסלון עם מיקרופון ומדברת לעצמה. אז תודה אבל לפני כל הזה בנות יום רביעי האחת 10 לספטמבר, אנחנו נפגשות להקלטה של פרק הסיום
בלייב. שימו לב זה לא כמו האירוע הקודם, זה לא אירוע בלי סודות אלא זה כמו האירוע הראשון שעשיתי בפודקאסט זה הקלטה של פרק פשוט בלייב עם טופז ממוקה, שהתארחה כבר בפודקאסט, והיא בעצם הולכת לראיין אותי ואנחנו נדבר על הסיפור המלא של דיוויד אוראלי. סיפור של אירוסים, בגידה. ונזלת באף. או-קיי. אני רק אזכיר שהסיפור של דיוויד אורלי הוא סיפור ממש אישי ובעצם לא רציתי להעלות אותו לפודקאסט כשאין לי שליטה על מי מאזין לו.
אז בעצם רציתי לשחרר אותו כפרק לא מצונזר, אקסקלוסיבי למועדון החסות של הבת בי ג'ס, אבל בגלל שאני יודעת שלא כולכם לוקחות חלק במועדון, החלטתי בעצם לעשות אותו בלייב ואז לתת אותו במתנה. לכן, לכל מי שהולכת להיות נוכחת באירוע וכמובן אחר כך הוא יעלה לוועד ביטס. וכמובן בנוסף לסיפור שלי אני שמה לכם למטה טופס אנונימי אני כבר קיבלתי 3 סיפורים ממש מעניינים אז
תיכנסו לטופס. תספרו לי על סיפורי הפקידות שלכם ושלכם, בין אם נפגדתם או בגדתם, אני רוצה לשמוע את הסיפור שלכם, בין אם הוא מלא כעס, בין אם הוא מלא בכי, בין אם הוא מלא חרטות אני רוצה לדעת אז כן, אז באחת 10 לספטמבר אנחנו מתחילות עם דרינקס בשבע וחצי בבודובר ובשמונה נתחיל את ההקלטה. עלות הכרטיסים היא 25 שקליםראו לזה דמי רצינות או קי. כמובן, כמובן שאני אחלק גם מתנות, כי למה לא. אז בעצם הלינק לאירוע נמצא בתיאור של הפרק אבל שימו לב זה לא מקום ענק ואני כן רוצה שכולן ישבו בצורה נוחה אז מתישהו אני כן
הולכת לעצור את המכירה. זאת אומרת המקומות מוגבלים אז אל תתמהו הלינק לאירוע נמצא בתיאור של הפרק בכל מקום ובכל מקרה רגע לפני הסוף הכנו לכם פרק סיום קוריאה עם ג'ונתן אהוב הפודקאסט. ואני רק אגיד לכל מי ששלחה לי הודעות לגבי טיפולי שיניים שהזכרתי באינטרו הקודם. תודה רבה אתם מדהימות ואני באמת כאילו כבר על הסף עשיתי טיפול שורש אחד, אני עדיין עם כאבים, עשתי כבר לקחו מהכאבים האלה בלילה מאוד להון.
השבוע יש לי עוד שני טיפולים ואז בעצם יומיים אחרי הערב לייב אני טסה לפירנצה ללימודי איטלקית ואני מקווה ששמה העדכונים יהיו פחות על השיניים שלי ויחזרו לעדכונים הרגילים. אוקיי לגבי איברים אחרים בגוף שלי אוקיי, אז מי שזוכרת, אני בעצם טסה פעם בשנה לאיטליה כדי ללמוד איטלקית. פעם אחת טסתי לשבועיים ואז הארכתי חודש. בפעם שאחרי טסתי לשבועיים וקיצרתי לשבוע כי הבית ספר לא היה מספיק
טוב. אז עכשיו אני חוזרת לבית ספר בו למדתי בפעם הראשונה בפירנצה לשבועיים, כי די כבר בא לי לדבר איטלקית בצורה שוטפת וגם נראה לי יהיה ממש נחמד כי אני טסה עם חברה שלי מגרמניה. פרידה שמעתם? על יכול להיות בעבר. וכמובן, כמובן, אני הולכת לפגוש את איטלקי הקירח שחי בכלל בבולגריה. במקרה הוא יהיה בצפון איטליה אצל ההורים, אז אני הולכת לפגוש אותו ובאמת שהיה איתו סיפור סיפור כן אז מי שרוצה לשמוע על הסיפור שלו, את מוזמנת להצטרף למועדון החסות של הפודקאסט.
יש לכם גם לינק בתיאור של הפרק אני רק אספר גם שהביצ הזו הולכות לקבל עוד פרק לא מצונזר שהוא בעצם נקרא מה שקורה בבנקו חלק 3 ולמה? אמרתי לבחור שחשבתי שאולי אני בקטע שלו, שהוא צריך לזיין אחרות אם הוא רוצה להיות איתי אוקיי אז זה הפרק השלישי שהולך לתת לכם ממש בימים הקרובים וכמובן שגם עם הפודקאסט מסתיים אין מצב שהנטוס לפירנצה ולא יספר לכם מה היה שם. אז גם כשתיגמר העונה הביצז אתם הולכות לקבל עוד פרקי עדכונים וכמובן בזמן ההפוגה הזאת בין הפודקאסט הזה לפרויקט החדש, אני הולכת לעדכן אתכם בכל החידושים
באינסטגרם. אז שימו לב. האמת השבוע מאזינה כתבה לי שהיא מאזינה כבר כמה שנים ורק עכשיו היא פתחה אינסטגרם והתחילה לעקוב ורק עכשיו היא מבינה כמה היא הפסידה. אז באמת בנות תעקבו גם בסושאל כאילו חווית האזנה תמיד אני אומרת היא לא מושלמת בלי הסושיאל ואם אתם לא רוצות לפתוח אינסטגרם אז לכו לפייסבוק יש את העמוד של בנות פודקאסט וגם לשם עולים סטוריז והכל. ולסיום אני באמת אני רוצה להגיד לכם תודה זה כאילו זה מביך פתאום כזה להגיד את זה אבל אני מרגישה שבא לי להגיד כזה.
אני לא טובה במילים אבל זה לא שאני לא טובה במילים. אני לא טובה ברגשות או קיי אני לא טובה עכשיו להביע את עצמי ולתת לכם וורד זו אפירמיישן אז אם זה הלהאבלג' שלכם אני סליחה, אני באמת אשתדל אבל לא יודעת. זה כאילו זה רגע גדול מידי מכדי שאפשר להביע אותו במילים. אוקיי או שלא יודעת, אולי זה בעצם נטוורק כי דאז אנדפיל גוד-ביא כן, כי אנחנו עדיין נדבר באינסטגרם. ובואו כאילו, אלבי בק, אתן יודעות את זה אז באמת אני מבטיחה שאני אחזור, אני פשוט באמת רוצה להתרכז שניה בפרויקט החדש.
הוא מלא מלא עבודה. אני כבר יודעת שאני הולכת להיות בכמויות אדירות של סטרס, אז תנו לי קצת זמן ואני מבטיחה לכן שיהיה שווה. אל תשכחו פליז לעשות פולו על הפודקאסט הזה כי אני הולכת לעשות פה עדכונים וגם מדי פעם יש מצב שאני אשחרר פרקי בונוס. אוקיי למשל פרק בונוס כרגע שאני רוצה לעבוד עליו. אחרי סיום הפודקאסט תהיה פרק על הורות יחידנית מול הורות משותפת. פשוט לא הספקתי להקליט אותו ואני
טסה לאיטליה. היא לא רוצה עוד להיות בסקז'ואל הזה של אני חייבת לשחרר לכם פרק כל יום ראשון אני רוצה שניה לנוח באמת שוב כדי להתמקד בפרוייקט החדש. אז הולכים להיות עוד פרקי בונוס, אז כדי שלא תפספסו פליז פליז פליז תעשו פולסט באפל בספוטיפיי ואם אתם כבר שם ובא לכם לתת איזה דירוג אז אני אשמח אז יאללה. הלו. סימה. צ'וקינג. סוף סוף הצלחתי. אני לא מאמינה אני לא מאמינה שהיא מדברת איתה. שהחתימה מרחוק. לא מרחוק תבוא אליי ערב תהיה חתימה מקרוב יהיו גם מתנות יהיה מלא כיף. יו, אני לא מאמינה.
את מגיעה לערב לייב הקרוב? לי, אני מנסה לשכנע את אחותי. היא חייבת לבוא, אבל שתדעי לך שיש לפעמים מאזינות שמגיעות לבד ויש להן כזה שולחן שאני עושה להן ואז כולם כזה מתחברות וזה צחוקים וכיף. אוי זה נחמד כן כן, אני אבוא לבד. כן, אבל תגידי לאחותך שהולך להיות כאילו ג'וס הולך להיות ערב מעניין. היא מכירה את הפודקאסט היא משירה היא, היא יודעת הכל, אני גרמתי לה, את יודעת, נסיעות ארוכות וכאלה וזה. שמירת הפודקסט אז בכלל כן. בדיוק מה היא צריכה מישהי שהבין על מה זה לא לעשות את הספרייזיקה.
הבנתי כן כן, שלא יהיה את השוק ההתחלתי. כן, בדיוק. אז בינתיים. אבל תבואו לאירוע בתל אביב מבטיחה לכם שיהיה פצצה וגם יהיו מתנות. אני לא מאמינה באמת למה את עושה את זה מה? אתם חיים מה אני. אעשה בשטיפת כלים. מה אני אעשה בשלב זה וגם כל הכבוד לשמוע כל שבוע סיפור חדש. נכון, לא. יהיה את הסיפורים על פירנצה נגיד אוקיי, אז בגלל שאת בביטשה אז תקבלי אותם הבנת ואני אעשה אבל פרק בונוס כנראה על הורות משותפת או הורות יחידנית. שפשוט הייתי אמורה להקליט והוא נגנז. כאילו יכול להיות שיהיה פעם בפרקים שכזה.
טוב, נושא שאני רוצה לדבר עליו הוא קשור למיניות ויחסים, ואני לא יכולה לדבר עליו בפרויקט הבא כי הפרויקט הבא הוא יותר נרקיסיסטי, נקרא לזה יותר מתעסק בי. אני מקווה שאת בסדר אחרי הפודקאסט הזה ממש והלכתי בדרך הביתה ושמעתי אותה. רציתי לבכות איתך ממה שיניים? אני מקווה שאת בריאה באמת. זה הכי חשוב באמת זה הכי חשוב, אני באמת התקשרתי כדי להגיד לך תודה שהצטרפת למועדון החסות שבעצם גם מקבל עוד צ'ופרים שהפודקאסט מגיע למעין סיום מתחדש עוד מעט. זה כל כך עצוב שיהיה פרק סיום.
כמו כמו הפיניקס, כאילו? את מבינה? אוקיי, אוקיי, זה. כאילו זה סיום זה הפוגה בשביל שיהיה משהו הרבה יותר טוב ותאמיני לי שאתם תגידו תודה לאל שעשית את השינוי הזה תודה לאל. Ok. כן אז רק תיתנו לי איזה חודש חודשיים לעבוד על זה. ממילא יהיה חגים וזה. אז יהיה קצת האנשים יהיו עסוקים ואני אוציא גם פרקי בונוס פה ושם בפלאשבקים ודברים כאלה. אל תדאגו אז רציתי קודם גם להגיד לך תודה שהצטרפת ולשאול אם את מוכנה, כאילו לעלות לשידור. כן יאללה קדימה איך חיכיתי לרגע הזה. ייאה. שלי כולם ידעו מי אני. כן.
שלום, שלום. התגעגעת אליי? אתה מאמין? אני לא יכולה אני כאילו. את מדברת על עצמך ומדבר על עצמי, הגעת אליי. כפרה לא התגעגעתי התראינו פרק לפיצ'ה ואמרתי טוב תקשיב אני יודעת שאני באמת המצב בקאנטה כאילו בין הבעיות שיניים להתקפי אלרגיה שממש מונעים ממני לעבוד וכאילו אני ממש אני פשוט ישנה במזגן כאילו דברים כאלה. מזעזע אמרתי אני חייבת, למרות שאני גם באווירה של אסא כי אני כל כך מתרגשת לגבי הפודקאסט החדש הפרויקט החדש שאני כאילו מוצאת את עצמי פחות משקיעה בפודקאסט עכשיו. זורקת זין כבר. בדיוק, אתה מבין?
זורקת זין ולא מקבלת זין. זה בעיה, זו בעיה לא זה ולא זה כאילו. בדיוק למרות שאתה אי אפשר להמשיך. אה, טסה לפירנצה. יש שם כאןלונית. איטלקי. כן, אני טסה, אבל. שמה הערבים של אירופה. במיוחד האלה מנפולי לא אז אני עכשיו. ההמלצה שלפחות הערבים של אירופה הולכים עם סטידו. וואי האיטלקים והצמידר שלהם לא הוא מהצפון הוא מלא קומו אז אני הולכת לראות אותו בפירנצה והביט
שלי. קבלו פרק מעודכן למרות שהפודקאסט כאילו יגמר אבל כאילו אני רוצה להעביר משהו כאילו נגמר אבל נתחיל פרויקט חדש אז שוב בגלל זה אני בעבירת עסק אבל אמרתי אין אני חייבת חייבת חייבת לעשות איזה פרק סיום. חייבת סיכום כן מה את לא יכולה ככה לעזוב? ועם מי? אם לא מי שלא מזהה את הכל אלא אם ג'ו לא רק שאתה אורח שנראה לי היה בהכי הרבה פרקים כאילו אתה ואפרת זיו אבל אתה גם כן. אבל. אבל אתה. לא, היא הייתה ב-3 רעיונות אבל אתה היית עם הביצ'ס. גם כן איקס פלוס. אני במיליאה. ואתה גם אתה הרי מנחה איתי ולייב.
נכון כן נכון אז אני הייתי ביותר. כן. בקיצור אתה. המשקל שלי תרתי משמע הרבה יותר. משמעותי. יכול להיות יכול להיות, אז אמרתי לך. מקבל חפירות עכשיו על איזה פרק אני אעשה חשבתי. על זה, לא. מה הולך להיות? בפרוטוקול. לא, אתם לא יודעות הולך להיות מדהים באמת כאילו זה יותר אני אם חשבתם שעד כה אני נרקיסיסטית, שכל אני מדברת על עצמה, זה הולך להיות כאילו דה שוגר שעור. מעכשיו. יותר מזה לא נו. כן, כן. מה כבר? מה כבר יש יותר מזה שדיברת על זיונים על לובש על זה? להחשף בצורה שבחיים לא נחשפתי.
זה הולך להיות הומוריסטי אבל גם רציני. הולכים לככב אנשים מהחיים שלי ועזוב את זה. זה הכי חשוב שזה הולך להיות משהו חדש שלא נעשה. אוקיי, לא נעשה בארץ כמובן בארצות הברית. כבר חיים באלפיים ושמונה. בדיוק אז לא. גם זה כאילו עכשיו אתה מרגיש את זה שיש. גם מה זה חשיפה? עד כמה זה חשיפה?
חשיפה חשיפה אני הולכת אמא שלי נגיד אני לא מדברת על הרבה בפודקאסט הולכת לעלות לפודקאסט היא לא תקשיב לפודקאסט היא לא תקשיב הם לא מקשיבים מבוגרים די כאילו כולם אומרים לי איך יצא לך לשמור על הפודקאסט הזה 3 שנים הפודקאסט עדיין. קצת, נכון? כן האמת אני חייבת לספר לך משהו. אני מקבלת הודעה כתגובה לאיזה סטורי. אני רואה את הידיד של אחותי שקטנה היא בשנה. ואני אוכל תוך שניה אני חוסמת אותו אני אומרת טוב אולי הוא ראה רק את הסטורי הוא הגיע בטח דרך הרגיל שלי של החמש מאות 1000 צפיות. ובטח ראס אותו אחד.
והתעלם. כן, תודה אנשים גם לא באמת הולכים ומאזינים לפודקאסט וזה. באינסטגרם זה אחרת. יש הבדל בין שיעז לפודקאסט והידפדף באינסטגרם שלך, אולי הוא כבר דפדף באינסטגרם. וגם שמה יש דברים. פה לא חסר, את צריכה למשוך את אנג'ל של אנשים אז תמיד את מפרסמת את הג'וס. ואז. עשית פה חטפו. חטף. מראיינים אותה את יהודייה, אשכרה יהודייה. צריך איזה משפט ג'וז בלו בר. את יודעת לפי מה שאומרים בעולם עכשיו על יהודים אתם יורקים על נוצרים אז אתם טובים. יחפשו נהדר. זה חלק מהתגובות שאני אומר לך
ליהודים שהירוקו עליך. ספיד אומרים. כן לא, אתה יודע שגם אחד מאהבה לאיז בליינד הוא יהודי והוא הווילנד. כן. בעולם. חסר לנו עכשיו בזמן מלחמה. כאילו קצת יותר ג'נטלמנים דפוק יפיקים. זבל. מי שלא יודעת על מי מדובר בטוח אתן יודעות זה סם הוא יהודי ואז מלא תגובות אנטיש. אנטישמיות לגביו. אוח. בקיצור. מה אני אגיד לך ואני גם לא יכולה להגן עליו כי הוא באמת חרא. אבל מה, מה הקשר להיותו נימול? אתה מבין מה הורידו לו את הפורסקין?
הורידו את השכל, לא? בקיצור אז אני באה והבחור הזה כותב לי מגיב לי, אני חוסמת אותו, אני מקבלת אחרי זה שעתיים נפעם מאחותי. כדישה לא זה. לחסום, אתה לחסום. אבל את עושה אסקלציה. למה הוא אפילו לא את הפודקאסט הוא פשוט יגיד אה בטח זה נעלם. מה זה בטח זה נעלם כפרה על שלח מודעה וההודעה נעלמה לו. ותחשוב שנגיד כל כמה ימים הוא לא רואה שהילד היסטורי הוא לא באמת ילך ויחפש היה. לך אז הוא רואה את האימבוק. שחסמת. אותו באימ. בוקס אין כזה דבר. לא, לא נעלמות.
זה לא לא אבל בסדר אני שלחתי הודעה למישהו ואני רואה שהוא לא הגיב לי. כמה ימים אני הולך לראות מה קרה. אז בסדר, זה שאתה משוגע. לא, זה בן אדם נורמלי. סטוקר ברור. סתם לא ברור לא, לא. אגב, אני. התחלתי עם ההוא באיסקלציה את חסמת. הוא פשוט. מתי ההיסטוריה הבאה? כי הוא גבר קלאסי, לא אכפת לו יש לו מלא הוא בטח עוקב. אחרי מלא. אכפת להם. בקיצור ואז אני מקבלת הודעה מאחותית. למה חתמת את איש מהאינסטוש שלך של הפודקאסט? של הפודקאסט, הם יודעים. את זה עכשיו מה הקטע? לא זה לא היא, אני אומרת רגע רגע,
רגע, היא לא הלכה וחיפשה? אני אומרת בטח הוא ניסה לשלוח ל ריל שלי אתה מבין? ואז היא צריכה. לא, לא. ואז הוא לא הצליח ואז הוא בגלל זה הוא שם לב שחסמתי אם חוסמים אותך ברגיל רוב הסיכויים שלא תשים לב עד. שאני לא. אולי הוא שלח לה הוא הגיב. לך שלח לה הוא שלח לפני. לא, אני בטוח שהוא שלח לפני יכול לשלוח אחרי. חסומה וכל החברות שלך. חסומות היא גם חסום. היא חסומה בקיצור ואז אמרתי לה. אחלה ואז היא אמרה לו מה זה אני לא רואה אני חסומה ואז עושה לצילום מסך. ואבוי לא לא לא, הוא לא החיק לכת. בקיצור אז אני.
בא אתם מבינים מה עובר לי בראש כאילו על כל האופציות. אני איתך אני לגמרי אני לגמרי זה מה שאני אעשה אז אני מקליטה לו הודעה. תקשיב ובקשה אל תספר זה פודקאסט שהוא סודי בלה בלה בלה ואז הוא אומר לי סגור סגור. שהוא סודי, כל דבר באינטרנט. 3 שנים הוכחתי על אפכם ועל אמרתכם שהפודקאסט הזה סודי. עכשיו אל תלכו ותגידו בוא נעשה לה דווקא אם אתם זונות אתם תעשו את זה ואתם באמת תגרמו. אבל בגלל זה אני אומר הרי איך זה הגיע לאחותך?
כי הוא דיבר איתה בגלל שחסרת. יש לי את הפודקאסט עם עמית שההורים שלי יודעים על קיומו שגם לא הם לא מאזינים, ואז כשהם מדברים עם אחיות שלי אני מתה על הפודקאסט של אחותך, הם חושבות שהם מדברים על מה הקטע, אתה מבין? בקיצור, בגלל שפה הוא מצא את הפודקאסט שלך. השכל הנציגה במקום להגיב לו תקשיב אתה יכול בקשה לא לספר למה לא. לא כי אני אנסה תמיד להימנע. מה זה להימנע? את לא נמנעת פה, את לא נמנעת פה. של הסיטואציה. שצופה בעקרות בית אמיתיות כשחוסמים אותך אתה לא יודע את זה עד שאתה בא ומחפש את הבן אדם.
שלח הודעה ברור שהוא. חיפש. אמרתי. לו תקשיב טיפוסי כנראה. לאמא. שלי. עשויה האמת איזה קטע שאתה אומר את זה לא? כי זה מחשבה לא. זה לא שהוא פשוט. כאילו. לא מה זה לא זוגיות? חשבתי חבר. בת כמה אחותך? אוקיי אז הוא בגיל שלי סבבה? אפשר לראות. תביא לי לראות את. האינסטגרם שלו אולי הם. גייזר בוא נראה לפי הפול האוס. לא חשבתי על זה לא לא לא, לא על מערכת יחסים באהבה אתה יודע זה לא אומר כלום. לא, לא, זה לא אומר שום דבר ודי להניח מיניות על אחרים זה לא בסדר
עושים את זה אבל זה לא בסדר. אבל נעשה את זה בנב. את זה אוף קיי אמרה. אז אני אומרת לו תקשיב כאילו אני ממש רוצה שאמא שלי לא תגלה כי כאילו היא לא במצב טוב דודה שלי ככה וככה אז אם בבקשה בבקשה אני מתחננת אל תספר. אני לא רוצה שתספר די, לא רוצה. שתספר. ואני אומרת שכאילו תחשוב אם הוא יספר אמא שהיא לא תצליח להתמודד עם כל זה אתה מבין ואז אומר לי סגור סגור רק תוציא אותי מהחסימה אני חולה על העמוד הזה לא אגיד לה כלום כמובן ומצטער. על הגן עולה על העמוד הזה הוא כן עצור אל"ק הוא רק נתקל, הוא עוקב
אדוק. אני אומר ליבי. חתיכה מה הוא מקשיב לנו, מקשיב לנו. עכשיו אני לא חושבת. אני חושבת שרוב הבנים חוץ משלושים אחוז מהאזינים שיש לי הם רק באינסטגרם לא באמת מאזינים. ואז. הוא אומר לי, היא חתיכת שטינקרית רעה על אחותי. למה? כי אמרתי לו גם שאני לא יודעת איך זה הולך איתך. אבל אנחנו אם נגיד אחותי עשתה להגיד בטבור אז אני אסחוט אותה. אם את לא רוצה שאמא שלי זה. אז היא תמיד אני מבין שהיא הולכת לבוא אלייך בהפוכה. אחותי בכלל עיר תתמוטט.
היא אחותי אמרה לי דיאדר די וניסיתי להקליט אותה היא אמרה לי דיאדר די את יודעת שאומרים שמי שרואה דברים אסורים לוקה בעיניים שלו ואז אמרתי לה נו אז היא אומרת ויכול להיות שבגלל שאת מדברת דברים אסורים אמרתי לה מה זאת אומרת אז היא עושה לי רכילות את נורא אוהבת לרכל כך היא אומרת לי. כמה היא לא אז היא כאילו אמרתי לך את מדברת למה? אמרתי לה, מיניות היא עושה לי לא אני אמרתי רכילות. לשון הרע. מה שאני אומר זה שבגלל שאני אומרת לשון הרע אשכרה אז אלוהים הפיל עליי את המכה הזאת של כל טיפולי השיניים.
איזה בת זונה. בת זונה, אני. הייתי נחמד, פולה. עם כל בן אדם על זה שהוא מרכל היה חוטף מכ"ר מאלוהים. כפרה על כל העולם היה בלי שיניים. זה. גנים. כן גם אמרו את זה זה גנים זה גנים זה גנים שרק אני קיבלתי מאף אחת מאחת. חיות שלי באחי שלא קיבלו 5 ילדים, רק יהודים דפקה סירות יתר, בעיות שיניים, בעיות ברגליים. רק אני יש לי אחרת אין להם. בעיות במוח. הכל והכי גסה הכי גדול. קיבלת את הכל, הכול. אני טוענת שזה מאימא שלי שהייתה צעירה. אני טוענת שהיה בדיחות גסות כאלה של של זקנים כזה.
אז הוא אמר לה כזה. בקיצור איך הגענו לזה? באמת? איך הגענו? כי דיברנו על מה על אמא שלי. כן אז 3 שנים הפודקאסט הזה רץ וההורים שלי. בישורת האחרונה. והם לא הם לא יגלו הם לא יגלו הם לא יגלו אני. אומרת לכם. כן אבל אז לקראת הפרק הסופי באמת אמרנו בוא נעשה ככה שאתה תראיין אותי אוקיי, ששימו לב גם כשאני מראיינת אנשים אני מדברת כאילו אם אנחנו נספור אני מראיינת יותר אחוזים. את מדברת יותר. מדברת יותר סליחה כן, אבל אמרנו מה עכשיו? איך נתכונן? אנחנו באווירתסה שנינו אז אני
פניתי לצגי פי טי חברנו הטוב. בדיוק. אגב, אתה יודע שדניאל, שהתמחתה בפודקאסט העוזרת הפקה שבהתחלה חיפשתי מתמחה בחינם ואז פשוט אחרי חודש התחלתי לשלם לה כי הייתי צריכה אותה ליותר שעות וגם לא נעים לי שאנשים עובדים בחינם. עזבו את זה שכשאתם מתמחים. לעשות בחינם. הנה. אני מוציאה אותך למבורגר אחר כך המבורגר. זאת אומרת, וואו, אני. כותב. ממני אתה. באמת פטריות של הפודקאסט וכתודה אני אקח אותך להמבוריה אבל טבעוני. יש להם מקנצ'יסט טבעוני גם. וואי. האמריקאי שלי הלכתי לדיינר טבעוני
בברוקלין ואם. אני אגיד לך שאני יודעת. יש להם. צ'יא פני צ'יסטי צ'יזטייק כל מה. שאנחנו רואים בסרטים. מטורף מקנשיז מטורף. המבורגר קריספי צ'יפן מטורף תקשיבי אכלנו שם באיזה לילה אחרי שכרות מטורפת. חייבים ללכת. לארצות הברית, אני. חייב לבוא איתך יאללה בואי. אני טסה לעשות שבועיים. אבל הטיסה כי אני כאילו אומרת פאק אני מתגעגעת קצת אני מתגעגעת אבל הכסף את. מתגעגעת לטיפשות. כן, ואת מתגעגעת לאמריקאים שכולם מתחילים איתי כאילו בכיף והיא. אנחנו אקזיטים שם נכון דקה
מתחילים איתי, אני בהלם שמתחילים. איתי. אני כאילו מגיע לניו יורק. בדיוק כן. פה בישראל הם כזה. מדברת יותר מידי אז לכו תשבו ותשבו מכם. תסתכלו במראה. אמרתי לאחרונה הייתי באיזה מונולוג זעם כהרגלי בקודש, ואמרתי. כל הודעת וואטסאפ מרעות זה מונולוג זה. 7 דקות עוד ה. לא, לא, אל תגזים על. 7 הודעות דקה וחצי כל הודעה. זה. פודקאסט זה. רק לגל כי יש לה לפעמים זמן במטרו במדריד, אבל אני יכולה להגיד לך שחברה שלי הדרום אפריקאית שהלחה לי לאחרונה הבאה של. אבא, בדיוק.
אני רוצה ללמד אותך עם המציאות אתה לא קיבלתי. אבל נגיד שזה לא משנה המציאות זה משנה התפיסה של המציאות ואם אתה תופס את זה כשאני שלחתי לך 7 דקות אז כנראה שזה מה שחשוב. אתה מבין? גם כאילו אי אפשר לשים אותך על כפול שתיים כי את כבר על כפול שתיים. אז לא. אז אני חברה של דרום אפריקה שלחה לי הודעה עכשיו של 4 וחצי ושלחתי את צילום מסך לחברות ואמרתי להם בפרלמנט זה לא בסדר זה לא בסדר אחותי אנחנו בעת מלחמה. זה לא בסדר. איתו שלח לי 30 דקות לא 30 אני לא
הקשבתי. גם יש לך אבל כמה דקות שהם זריז ויש לך כמה אני יכולה לספר לך באמת את כל מה שהיה לי בבנק בהודעה קולית, אבל היא תוך כדי. בעצם לקצר. אז המונולוגזם אמרתי לאחרונה משהו בסגנון אז מה אמרתי? איך זה היה? מנסה להיזכר? אמרתי משהו בסגנון כזה? כן אז אני מדברת הרבה ואני צעקנית אבל אם לא הייתה לי את האישיות הזאת אז אני לא הייתי בפודקאסט. אז אם אתה רוצה מישהו רגיל אז שילך על מישהו רגיל. זה אפילו לא בהקשר רומנטי, זה נראה לי היה עם חברה או משהו.
לא יודעת מה ופשוט התעצבנתי כאילו אני גם גל יודעת את זה וכל החברים שלי יודעים זה אחד הטריגרים שלי. שאנשים אומרים לי או שאני מדברת בקול רם או שאני מדברת הרבה, אני כזה או. כזה שאני אוהב בך ולא בתאים. אתה יושב איתי בשולחן. זה למה התחברתי איתך. אתה רוצה לשבת עם אנשים שקטים שדברו איתך עליך העבודה היום סבבה. וואי עשית עכשיו קטע של אני לא יוצאת אין לי חברות שכירות. מעכשיו אני יוצאת רגיש פודקאסטרים. חברות שסוחבות אין לי חברות ששותקות אני כל החברות שלי מדברות. אני אוהב לשבת ולריב על זה שיהיה
לי זכות דיבור. ועל מה אתם עושות בלי מדברות? על מה אתם לא מדברים זה הביתה. מה אתם עושים החברים שלכם שלא מדברים ואני עכשיו משיקה קורס מיני קורס דיגיטלי שמישהו לעמוד נחיתה איך להתחיל לצאת עם אנשים דברנים? וצעקלים לגמרי. לא, אבל למה אמרנו את זה? כי באמת בארצות הברית שוב אני תמיד אומרת את זה. אני לא נחשבת שהוא כר משוגעת שמה אני הכי. חשוב באמת, אנחנו פה בנורמל. מה אני אגיד? האיטלקי הוא לא מפסיק להתמס לי הכי גריטינג פרום היום. רייטינג פרום ברצלונה. התנועה עשית שהוא היה בגלל.
שאנחנו עשיתי דברים לא טובים ודיברנו על זה בפרק הלא מצונזר עם גל. גם עם הפה זה אולי זה למה השיניים שלך. כאילו מה שאחותי הייתה צריכה להגיד זה מי שמכניסה דברים אסורים אלוהים נותן עליה המקום. את יודעת בנצרות למה לנו אין כשרות? כי הרי אנחנו אמורים להיות בהתאם ליהודים. אז למה יהיה לנו כשרות? כי היה. איזה חלום לאחד השליחים של ישו יורד מהשמיים עם סלסלת מנעמים מכל מה שיש לעולם הזה להציע ואז הוא אומר לו אבל יש פה דברים אסורים במאכל ואז מה יש הוא אומר לו תראיתי מטיף מה יש הוא אומר לו.
נו תנצל אותי. תנצל אותי נו. ישו אומר לו, לא משנה מה אתה מכניס לפה, אלא מה אתה מוציא ממנו. אתה יודע מה עוד יש אומר? תפנו את הלחי השנייה. זה גם קינק וגם. קינקי מכל הצדדים. היה בעצם הוא אמר חברה, תפנו את הלחי השנייה את הלחי של התחת חממו את האזור לפני ואז איזה. לחם עם צלב הלב לא. לא אלוהים. הולך להיות פה ברק עכשיו, ואני הולך להתפחץ טוב, בוא נעבור. מפני שדאגתי שלא היה לנו על מה לדבר.
באמת דאגתי, אבל לא באמת כאילו אמרתי טוב, בוא נכין שאלות אז יאללה בואו נייצק את זה כי. אנחנו מודעים לך שאלה על מה לדבר זה אחד הדברים הכי חוסר מציאותיים שיש אז כל פעם שאני פה. ולהדליק מזגן כי עכשיו כבר עברה לי אלרגיה והתחממתי. רגע אני מת פהורר הזה לא באמת עושה עבודה. הוא עליי כן הוא עליי נגמר עכשיו סוללה תביא מהדילדו. מה ויברטור? אחותי באה לעשות אצלי כביסות כמה פעמים קוראים לי דברים עם אחותי. לא. מה חדירה זה לחלשים. עזוב. מי? בכלל מחפש חדירה זה כאילו זה כזה
שטויות. לא באמת יש מלא בנות עם זה לא כן? אני פשוט יותר היא ויברטור והורדתי את כל הדברים מה עשיתי דוקסיטינג את השכנה ואז הורדתי את כל הדברים ועשיתי כביסות ואת כל השלוש כביסות עשיתי, שמתי על המיטה בערימה לקיפול. אחותי באה לעשות פה איזה 4 מכונות כביסה התקלקלה על הכביסה ואז בזמן שאני הייתי למעלה. מה הבעיה? שפתאום אני מגיעה לערימה? אני רואה שהיא קטנה, אני רואה בגדים מקופלים ליד, ואז אני רואה את הויברטור מת ואני עושה. אני משחק על זה. לצחוק במבוכה ואני. אומרת לה מה את נרגעת לי בבגדים פה?
היא עושה לי לא לקחתי מהערמה הזאת, ואז אני אמרתי לה מה וראית פה אמרתי, אה, יופי, כי יש פה חו חוטינים צבעוניים כאלה אחי איזה חוטיני אני? כאילו שנים. יש לי 3 חוטיני אולי ואני תמיד לוקחת. אותה באכול לאשפש אם היא ראתה או לא. בדיוק אם היא הייתה רואה, היא הייתה אומרת. לי בטוח. כי היא הייתה כועסת. אני אבא שלי פעם מצא לי את הצעצועים. ואז הוא בא אליי ואומר לי שמתי לך את השקית. אבא הלבנוני שלך הנוצרי. זה היה בשקרי. שיש לו ילד גיי הדובר ערבית יש להגיד. מצא לך צעצועים. מצא לי את הצעצועים, כן.
אתה חושב שהוא אדם מה זה? ברור שהוא ידע מה זה נומה, אבא שלי חי בירח. אל תגזים. ברור, הוא אמר לי, אימא שלי יכולה לראות. ולא אז אבא שלי אמר לי מצאתי את זה ודאגתי שאימא שלך לא תראה והחבאתי לך את זה מאחורה של הארון. האבא משטעת בעצם איתך, הוא אומר, אני אגן על אמא. אבל מה? מה הבעיה בסיפור? כי ההון שלי מסודר. לא? לא מה זה גם אני כן. כי אהרון שלי עבר סידור ומי יסדר לי את ההון, אבא. ברור שאמא אז. ברור. אני אומר שאבא מנסה לחפות על זה שאמא ראתה. אז באיזה שני אברהם?
פעם אחת חזרתי הביתה כשגרתי תמיד שמרתי קונדומים, גם בבית של ההורים. למה? כי אני מגיע לחיפה אני רוצה אולי יש לי. הזדמנות אני רוצה שיהיה לי את זה שגנבו לי. פעם את כל. הצעצועים, הקונדומים מהרכב. לא והיום אז אז שמתי. אותם שמתי ברכב וזה. שמתי אותם באחת המגירות לא, זה היה בזמן מעבר דירה ואז שמתי אותם. שמתי גם שיהיה אצל ההורים כאילו קונדומים. שיהיה נו כי לא אוהב לשיר את זה בתיק וכאלה שלא התחמם. אני חוזר איזה יום אחד הביתה אחרי שלא הייתי איזה שבועיים אני פותח את המגירה, אני קולט את הקונדומים
מסודרים אחד אחרי השני. במגרה. כל פעם. בוא נגיד הקיר הרביעי נשבר מזמן. חייו של גבר או הומו. נשמה צריכים לראיין את ההורים שלך איך אתה עדיין לא באמת? אפילו באמת צריכים לראיין אותם הם מדהימים לא אתה יודע שאני קניתי לאחרי קונדומים ולא רצו לשים? לא הוא לא רצה לשים את זה הוא אמר לי בפירוש הוא אמר לי מה את נותנת לי את הדברים האלה? את יודעת שאם את תמצא אותם. ככה הוא אמר. רגע, אפשר להסתיר? למה? אין אין אפילו תשים את זה בצבע אין אין איפה להחביא אין אין שום. דבר מוזר.
לכבוד סיום. הדרמה איך לקרוא לזה? 3 שנים. זה 3 שנים מטורפות של פודקאסט מטורף. עצמאי, יש להגיד. שנפתחים היום שכזה, כי אין מספיק פודקאסטים שמדברים על מיניות בגובה העיניים, אחותי אי פעם חיפשת את המילה סקס או דייטינג? ספוטיפיי כאילו אנשים לא עושים מחקר. שוק. אני כשאני חיפשתי שאני התחלתי את הפודקאסט עם גל אני חיפשתי את המילה דייט דייטינג, סקס דינק, מלא הכל בעברית היו 4 פודקאסטים, שניים מהם לא פעילים, אחד מהם היה של ווינט ואחד מהם היה של מישהי שהתארחה בפודקאסט, והיא לא הייתה
מוציאה בסדירות. אז כשאני התחלתי, באמת באמת לא היה, אבל זה לא אפשר. להגיד עליי חלוצה בעצם בסוגיה הזאת. להוסיף לי תארים אני לא. אני לא מהבית, לא אני כאילו לא רוצה לקחת על עצמי בלה בלה בלה. כן, על הזן שלי. אני פה לאבוד קונטרסט. איך אומרים ניגוד? איך אומרים? זה הדבר. הכי יומרני, הכי מתנשא שאי פעם אמרת. זה קורה לי באמצע ההרצאות פתאום שאני שוכח מילה בעברית. שכחתי איך אומרים שותפה.
לא איבדת את זה לגמרי. בקיצור אז אני הניגוד לכל הבנות האלה, שכזה מקבלות מחמאה ואומרות לא, לא נעים לי להגיד את זה. אל תקראי לי ככה. כן, תקרא לי איך שבא לך ותרים לי ותעיף אותי, ולא אכפת לי כי אני עפה על עצמי. ומאחלת לכולכם שתהיו כמוני. את יודעת מה אני אוהב, את לא עשית את זה גם בקטע זה היה מאוד גס אבל לא עשיתי את זה בקטע מתריס זה לא סתם לדבר על מצצות זה סתם לדבר על פרקטיקה.
מינית, יש לנו אויב. משותף כן, לא, אבל זה לא רק חוג אני רואה מלא פודקאסטים אחרים היום שהם ממש צהובים מחפשים לעשות את הבאזז ואת הזה ואת לא. את חיפשת להביא תוכן, את חיפשת להביא עניין, חיפשת גם לחנך, אפשר להגיד את זה מחנך זה דיי מאוד. בדיוק נכון אני לא כמו איזה פודקאסט עכשיו התחילה לעשות הרצאות על מיניות מיד שתעשי הרצאות על מיניות את לא מדברת מינית או לא? בתכנים. של אנשים אחרים. הם, הם כבר הפכו הפסיקו להיות מקוריים. הכי מעתיקה פוסטים אחד לאחד מהם.
ועושה הרצאות ולוקחת כסף והיא לא מטפלת מינית. ומה היא עושה הרצאות על הדברים כאילו הכי בסיסיים שבסדר אני מבינה אם אתן צעירות זה באמת בסיס וגם אני הייתי שם בעונה 1000 אבל כאילו על הדברים הכי הכי בסיסיים וכאילו על תוכן שהיא לקחה ממרואיינים זה מה זה לא. במקום. אני פה כמוכם למידה. גניבת. היא גנבה. כן אני שונא אני שונא כשגונבים ממני רעיונות כשאני עושה וידאו כשאני כותב ציוצים שאני זה ואני רואה אנשים לפעמים מעתיקים מילה במילה.
לא, אין. לי בעיה שיעשו את הטייק שלהם על הדבר הזה אבל תחדשו אל תעשו בדיוק את מה שאני עשיתי. פשוט תשתפו ותתנו כאלה. היי אני סיעה מזדהות ואתן מאזינות לפודקאסט בנות. אז עכשיו את דיברת על זה שעשית את זה במיוחד בשביל ללמד את עצמך ואני חושב שאנחנו נתחיל בשאלות. צ' צ'י פי טי קצת הכתיבו ואנחנו שכתבנו. למעלה פריזמה העליונה ואנחנו לאט לאט נגלש יותר לאישה.
מהר מהר, כי אנחנו צריכים. ללכת לכולם אז יאללה, את אמרת בעצם הפודקאסט שלך כולו עסק במיניות נשים, אורגזמות, פרקטיקה מינית, אבל באמת עבדת, אנשי מקצוע? ואיך התפיסה שלך על המיניות השתנתה? כמובן שאני לא הולכת לחשוב יותר מדי, כי שוב, אני כבר מכירה את השאלה פה. בוא נשבור את הקיר הזה כאילו, אז. כמובן שלא אמורים לדעת מה קורה מאחורי הקלעים. אבל דוגרי. אני השקעתי. היה לי 10 דקות לחשוב. על זה אבל אני שכתבתי את השאלות.
כן, אני כן אגיד שבאמת למדתי הרבה שוב אני באתי מבית שלא רק שאני לא מדבר על בדיוק הוא מדבר על מיניות בצורה מאוד מאוד שלילית כל היום בלא, לא ותפחדי ותעשי ואל תעמדי בתור. ואם מישהו עומד בתור מאחורייך תשימי לב. אני חושבת שמה שהכי שמתי לב בהתפתחות שלי זה שפעם היה קשה לי מאוד להגיד. או קיי אצלנו בבית היו אומרים טוטה וכשהיה לי חברים אשכנזים חברות אשכנזיות, הם היו אומרות מנוש שאני בכלל לא הבנתי מה זה המילה, במה מדובר?
ובאמת או טו טעות זה פיפי גם להגיד את המילים האלה זה כזה עקורד לא פשוט שלנו אומרים לא לא אנחנו מרוקאים והכי היה קשה לי להגיד פוט ובאמת היום אני אומרת פוט על ימין ועל שמאל מה זה מאוד. ובאמת חוויתי את כל מה שאומרים שכאילו שפה. כי שנה מחשבה וזה נכון אתה מכיר את זה שנגיד עכשיו השערות שלך קצת יוצאות מהגופייה ויש דברים כזה שאם אתה שם מכופתרת זה כזה? וואי אפילו בנות כזה מתגרות מזה. זה קצת ניז נכון? סקסי ברמות לפי דעתי אבל גם למטה את מכירה את הפיצ.
אבל גם לפעמים נגיד גברים שפתאום בטעות המכנס נעשה להם קצת למטה ואז רואים להם את הקצה העליון של השערות. אני כן אגיד לך שמהחזה כן לא יודעת זה תלוי גם אני ראיתי איזה גבר אחד שאל להוביל עמוק מדי ואמרתי מה זה השיער מבזבץ? יותר מידי? זה סוודר מתחת לטי שירט? כן. אבל אני אומרת לך שככה איך שאתה זה לא נראה לי מוזר ולאן אני הולכת אתה יכול לראות. אפות נו, הרי חלקה. לא.
טבעי ואני התחלתי מרוב היצוגים שאני רואה של בוט צעירה התחלתי כאילו באמת להכות על חטא על הלייזר שעשיתי ואני סתם צוחקת בסטנדאפ שאני הולכת לטורקיה לברר תוספות והשתלות שיער וזה אבל אני אומרת לך מיליונים כן אבל אני אומרת לך שאני חולמת אני חולמת כרגע על גוש חמוד קטן מעוצב כזה משולש יפה כזה. אגב, אני מעולם לא הבנתי גברים שמגלחים הכל. מגיעים גם בואי. גדול. י מגולחות זה כמו חתול מסוים המגע.
עזוב רואים שם את כל הגיבודים לא יודעת לא יודעת זה טו מאץ' אז תודה לך שאפילו עכשיו באמת כל התפיסה שלי לגבי איך שאני והאפות שלי וזה השתנתה לגמרי. יפה. יש משהו תוך כדי עשיית הפודקאסט עצמו שלמדת. בתור פודקאסט תירט אני אגיד לך. להגיד קודם כל שהפודקאסט פגשתי מלא פודקאסטרים בחיים. שלי.
התארגנתי אצל מלא פודקאסטים בחיים שלי וגם ממתי שהכרתי אותך בפרק הראשון שהקלטנו אי שם שאני לא הייתי בכלל האורח הייתי העוזר הפקה של הפודקאסט השני ואני זוכר שדיברנו עלייך אחר כך והדבר הראשון שאמרתי זה שהפודקאסט מדופמת כי הכל אצלך מאוד ברור הכל מאוד חד. את יודעת מה את רוצה להשיג בסוף הפרק ואת ממש. כן כאילו זה לא סתם אנשים חושבים שזה סתם לפתוח מיקרופון ולשבת ולדבר זה לא. יש מחקר וזה. הלוואי והייתי יכולה לפתוח את המיקרופון ולעשות פודקאסט הנונסנס זה החלום שלי אין כזה דבר תנסו
אתה יודע מה תמיד שואלים? עד שעשה והצליח לו בצורה כזאת או אחרת. אבל אני אומרת לך שגם האנשים האלה הם צריכים להכיר את המרואיינים, צריכים לדעת מה על. מה? להביא חברים הוא באמת לא מביא חברים הוא מביא גם אנשים שהוא עובד איתם נכון? גם. לאחרונה העברתי שיעור על פודקאסטים בקורס לשיווק שאני עושה במכללה, ואמרתי להם תמיד אנשים אומרים אני רוצה לעשות פודקאסט, אתה יודע, זה הדבר שהכי באים אליי אנשים, גם בחול. אני רוצה לפתוח פודקאסט. אני תמיד אומרת אתם רוצים לפתוח פודקאסט?
תפתחו תקליטו באייפון שלכם מרואיין שלכם אני ההידריו להקליט חצי שעה פרק, להקשיב לא אחר כך ולא להיות בקריןץ זה האתגר אם. אתם רואים? זה למה לא עשיתי את זה בעצמי. אתה לא תקריא אתה ברואיין בכל מקום, אבל. יש הבדל בין להיות מרואיין ולהפוך למראיין. כן אבל אתה אתה גם מתכנן את התוכן שלך לפני?
אתה לא באמת פה אתה גם כותב וזה אבל אני כן חושבת שמה שלמדתי וזה הנה כבר יישמתי את זה עכשיו רציתי לעשות פרק על הורות יחידנית מול הורות משותפת ורציתי להביא מישהי מאוד מעניינת והרגשתי שהיא לא שם 100% היא לא מרגישה הכי בנוח והלקח הכי חשוב זה אם אנשים אומרים לי לא בהתחלה. לא לנסות לשכנע או אולי כאילו אני רוצה אנשים שרוצים להיות פה. כי בסוף האלה שאמרו לי אולי וזה והבאתי אותם הפרק לא היה טוב הם הציקו לי אחר כך או קי ועוד לקח.
מה שרוצים שאתה ארכיא אותה ותחבר. תקשיבו היה לי סטרס ברמות שאתם חושבות שכאילו סבבה אני באה פותחת עושה את המחקר פותחת את המיקרופון ואז עורכת אבל להתמודד עם אנשים זה קשה. והלקח הכי חשוב. מפחדים איך הם ייצאו אחר כך. ואני מבינה את זה אני מבינה אבל כאילו בגלל זה עדיף תמיד אנשים ניסיון ואני תמיד אוהבת להביא קורות חדשים. אני לא אוהבת למחזר כל עוד שכבר היו בפודקאסטים אחרים, אבל עוד לקח. הכי חשוב אני חושבת זה לקנוס
פרקים לגנוז לקנות. אבל הייתי יכולה עוד אני לא אשכח היה לי מרואיינת שפשוט התישה אותי. היא אמרה על עצמה שאומרים עליה שהיא מתישה ובגלל זה היא רווקה. לא רק שהיא. התישה אותי. כן אחר כך בגלל שאני מראיינת אותה ועורכת פרק של שעה וחצי. 40 דקות שתבין כמה הורדתי אחר כך פודקאסטרים אחרים שמעתיקים הרי כולם מעתיקים מכולם לא כמוני הולכים ועושים מחקר שהנה דניאלה את תעיד אמרתי לך זה דניאלה. אה, לא רק התחלת. בבקשה שני אנשים עם הפרעות. קשב לא, אבל אני תמיד סוגרת סוגריים. זה נכון כי את מאוד מסודרת.
חייב שהתמחתה בפודקאסט עכשיו התחילה לעבוד בחברת פודקאסטים. מטורף שווה לעבוד אצלנו חברה ואני עדיין מחפשת מתמחה הפרויקט החדש הוא יהיה משהו שבאמת אין אותו. בארץ הוא שאמרתי על מה הוא בארץ וזה מטורף. כן, אז אם אתן רוצות לקחת חלק. בפרויקט כאילו אני אומר מצד אחד האין ויו, מצד שני אני בחיים לא אעז לעשות דבר. כזה. ולמה לא הלכתי לאח הגדול אני לא רוצה כאילו באתי אבל לא הלכתי לאודישן אבל לא באמת רציתי. את זה. יודע, אבל כמה זמן זה יקח לעשות? בגלל זה אתה לא מקנא?
גם אתה יודע כמה זמן לוקח להפיק כל פרק 3 שבועות? משמע שאני הולך אלי 4. פרקים מראש. זה סיוט, זה סיעוד, זה סיוט. בקיצור אז שוב אני מחפשת מתמחה. אם מישהי רוצה בהתחלה זה יכול להיות בחינם ואז אני רואה שיש איזה תיאום אחרי איזה שבוע שבועיים זה יכול להיות בתשלום כספי זה כולה שעה ביום. אוקיי, אבל אני לא מתחייבת על זה. בקיצור אז הבחורה הזאת שהייתה מתישה המרואיינת? אחר כך תחשוב שמישהו מהתיק ואז גם היא מראיינת אותה ואז אני פונה לפודקאסטרית הזאת ואני אומרת לה תגידי, איך היה לך עם מייק?
והיא אומרת לי תקשיבי איזה חולנת נפש ואני אומרת לה בטח אני הוצאתי אותך טוב בפרק. איתי לא כי ערחת אותה. בדיוק, אבל היא יכולה, תקשיב, אני חיברתי למשפטים שהיא תצא. נורמטיבית. בעת. לך, בן צדקי. אני לא הייתי את מבינה למה אני לא הייתי עושה אני נגיד הייתי גונז את הפרק. הזה. פרקים טוב אם. אנחנו כבר ברכילות אז היו אורחות שאמרת עליהם דווקא שהם יהיו וואו שכאילו רצית אותם עוד פעם ושהם יהיו מטורפות. מטורף זה לסיים פודקאסט ולצאת עם אנרגיה מחודשת מאשר לצאת עם התשה באמת? אז כאילו גם עשיתי פה מלא
חברויות. אבל גם. יש פרחים, זה ממש. זה היה מלחמת התשה להגיע לאיזה שהוא תוצר באמת, אבל היה לי אורחות אורחים שאני כאילו יוצאת ואני אומרת הרוב. בוא נגיד ככה. 50% מהאורחים הם סבבה והכל, אבל היו לי 40% שהיו וואו ב-10 אחוזים שהם חרא. ואיפה אני נופל? בוואו כאילו אני. בתור אחד מה זה 40%? 40% זה הרבה? אני רוצה להיות ברשימת. טופ אבל נגיד יש את אפרת זיו שגם עזוב החברויות שעשיתי. אפרת זיו תאיה שהייתה בפרק אני לא רוצה לשכוח עוד. אלעד סמוחה שהייתי חברה שלה לפני לי סובר שתמיד אנחנו מנסות להיפגש.
דברים שראיינת היו כאלה שהשאירו על. הדברים. אני חייבת להגיד לך שכולם מאכזבים במציאות. ניסים לוי. מקסים זה. כאילו זה מרגיש לי כמו באפליקציות. שבילדה בילד מגיע לסקס פלוס. כמה מאזינות לאחרונה מאזינה כתבה לי על אחד מהאורחים איך מבררים ומורוק, ואז אמרתי לה לפני שאת מבררת עם מורוק תבררים שווה לצאת איתו. יואו להגיד לכם משהו. בנות איזה משפט חזק אני הולך ליישם. את זה משהו באינסטגרם והאנשים הם? אני שואלת שאלות שמכוונות למשהו והם לא כנים כמוני. אתם לא רואות את כל החרא?
אני באה ומוציאה לכם גם את החרא שבי ואת הטירוף שלי. כן ואז אנשים אומרים וואי בנות, במיוחד את רואה אותו מול המצלמה, זה מעלה לו נקודות וזה וזה. אז, הוא אומר, הוא נשמע מדהים. למה? בגלל דברים מאוד בסיסיים? כן, ואני אומרת לכם, הם לא כאלה מדהימים. שוב, היו לי והיו לי האצפונדר שהיה צחוקים היה את הפרק נאמבר וואן בתולדות הפודקאסט שלי ויהונתן ברק. איתו היה למרות שאני חייב להגיד לך שהוא היה קצת הזייה. אז זה ידוע לא לא הוא כאילו הפרק היה הזייה. זה. לא, והוא היה מאוד הזייתי.
כן אתה לא, אז תקשיב לפודקאסטים שלו אבל אבל. כאילו תחשוב שאפרת זיו נגיד יונתן ברק הוא סלב אפרת זיו לפני שהיא הייתה סלב אני מצאתי אותה כביכול באמצעות המצע של חברה של שר. והיא הפרק מספר שלישי בתולדות הפקת אתה רוצה להגיד לך יונתן ברק מקום ראשון מקום שני זה יזיזות בקנאה עם אמת לאמיתה כן, שהיא כאילו גם אנונימית ומקום שלישי זה מה זה סקס טוב עם אפרת, זיו וכל הפרקים שלה אם אני לא טועה מדורגים בטופ כן. אני לא. בטוב אז באמת זה לא סתם האנשים שבסוף אני מתחברת אליהם. ויש. לי את המזרימה. לא בת אוקטובר.
לא, לא שמעתי סליחה. לא יודעת, התעלמת. זה בסדר, כי התעלמתי. אותי. אבל גמרתי אני בטוח לא. בתור כמות המשכת היא לא. הבנתי אתכם עם המציאות. לא בסדר, אתן צריכות להקשיב לרעיון. אני חייבת להגיד שזה גם לא רק האורח בו זה. גם. סיור זה גם מהאינטרנט, לפעמים גם קובע הרבה אנשים. אחרים לפני האינטרנט שלי. אה רגע אני חייבת לציין עוד מישהי דוקטור מעיין בואי נשיטה. שבאמת היה לי שיחה איתה אחרי זה וגם השתתפתי באיזה מחקר שעלה על אפליקציות. והיא שינתה את החשיבה שלי לגבי היחסים שלי עם אמא שלי, ובעקבותיה
כמעט נכנסתי לטיפול חלש. היא המליצה לי על 3 פסיכולוגיות, דיברתי איתן ואז נחש מה קרה. טסתי לחול. אז גם זה היה נכון. כן, כי בהתחלה רצוי להתחיל כן פנים מול פנים. אני לא רוצה להתחיל בזום, כן. עכשיו אנחנו, אנחנו עושים פה עכשיו איזה שהיא סקירה על כל הפודקאסט על כל השלוש שנים האלה אי אפשר באמת לסכם אותם, אבל עשית כל מיני פרויקטים תוך כדי גם הקמת פודקאסט בסגנון אחר עם עמית. איזה דברים את חושבת שהשגת מהפודקאסט הספציפי הזה? או אולי לא השגת ורצית להשיג. אז תראה, האמת שרציתי לעשות את
הפודקאסט. הזה אני כאילו חושבת יעני. באמת? אני רק חשבתי כמה נקודות כן. אנשים שאני צריכה להזכיר בשם תודות האמת שרציתי להתחיל את הפודקאסט הזה לפני שפגשתי את האקסלי מי שהמליצה לי על פודקאסט שנקרא קולה. אנגלית התחלתי. ואז התחלתי את קונפיאשן. עם קוסט שאחר כך פתחתי איתו סטארט אפ וזה כאילו ידענו שהכימיה בינינו עובדת. אגב, עם כל האנשים האלה שהתחלתי איתם פודקאסטים, גל, גיל כל האנשים האלה התחלתי עסקים. אכלתי פה כזה, נפרדנו ואנחנו עדיין חברים. איזה כיף שזה אומר משהו.
גם על זה נכון מאוד. וגם על גל היחסים שלי עם גל זה באמת משהו שכאילו תקשיב להתמודד עם ריבים ומחלוקות ודברים כמו שאני וגאל התמודדנו אני יכולה להגיד לך שלא חוויתי את זה לא עם עדן ולא עם מורטל, עם אורטל אולי קצת אבל עם אורטל בחיים לא היה לי עסק ועם גל היה לי בעסק אתה מבין והתמודדנו עם הפרידה הזאת וגם אני חייבת להגיד כאילו כולו כן כאילו בואו. צריך את שניכם בסוף. בדיוק ואני ממש אני גאה בהם. אני הלוואי עליי זוגיות כזאת שאנחנו מצליחות לעבור את המכש את
המכשולים האלה. בקיצור אז רציתי לפתוח את הפודקאסט לפני שהכרתי את האקס שלי ואז הכרתי אותו והוא אמר לי תעשי פודקאסט בחינם בחינם תעשי פודקאסט לבד בחיים לא חינם ואמרתי לו. פתח את הפה. אמרנו מה המטרה לעשות כסף מהפה שלי. מה את חושבת? אני כן חושבת שהשגתי כאילו הייתה לי איזה שהיא מטרה להיות ברדיו. לא רק היה הפודקאסט עצמו עשית גם ערבי לייב שאנשים גם שילמו כסף כדי להגיע לשם. היא בחיים לא הייתה סטנדאפיסטית, לא רציתי למלא עולמות, זה לא המטרה שלי, אני לא נהנה.
לא, את עשית קטע סטנדאפ אבל הקטע היה גם כדי להביא את המאזינות כי המאזינים שיבואו ויהיו חוויה. בדיוק פתחנו את הפודקאסט, רצינו בכלל לעשות הרבה מסיבות רווקות ואת זה אני כן עושה. לא אני עושה סטאנד אפ משימות רווקות אבל אני לא רוצה לפתוח אולמות. אני לא רוצה כל היום לעשות אופן. מייק זה לא הכיוון שלי ואז אמרתי טוב, אני רוצה להיות ברדיו, בעיית התקופות שעמית היה שולח אותי לכל אודישן און דה פלייס, הונדה פייס אוף דה פליינט. כן. וככה גם אותי שלחת לכמה אודישנים. פה ושם.
יונתן על המסך ואותי לאותי הורידו. לא רק שהורידו שמו את הסטנד ביי אז ככה שאם שאם אני הייתי שובר רגל אז היא הייתה נכנסת. לי לא שילמו ויצאתי שם פארש. מה אכפת לך? באמת שזה היה משהו שרציתי לעבור גם בעצמי. כן, אז אז היה את התקופה שאמרתי טוב, אני פשוט אייל בטלוויזיה וזה וזה ואז הבנתי שאני פשוט נהנית מאוד להרצות להיות מרצה לשיווק. אני לא יודעת, אולי בעתיד אני
אחזור להייטק. דיברתי אתמול עם חברה על משהו שהיא עושה ואז אמרתי וואי אני, מה זה מבוזבזת, כי כאילו דיברתי על מה שעשיתי בעבודה האחרונה וקשרי משקיעים בכל ההישגים שלי שממש מדידים ואמרתי וואי כאילו פתאום בא לי יחזור להייטק, כן. חלק מהאינטררוס שעשית בחלק מהפרקים. של ממש כשהיית בלי עבודה וכשהיית זה וזה היה תקופה נוראית וכיף כיף לראות אותך מתפתחת בצורה הזאת מהצד שלי. מדהים אני. הוצאתי. אתם קולטים? זה מטורף, את עשית פה תהליך מדהים עם עצמך. נכון מאוד פחדת גם, אבל מאוד פחדת. נראה לי.
אני פשוט, אבל בסוף כשהחלטת ללכת על זה. שייטת, פשוט רציתי להיות עם אנשים, אבל אני כן אגיד שפשוט הייתי בדיכאון לייט כזה מתחילת המלחמה ואז לימדתי והילדים עזרו לי נכון? אני חושב שגם הפודקאסט עזר לך כי זה שמר. לך כי. זה השאיר לך סוג של מצב רגיל, כאילו. שגרה שגרה כן, במיוחד גם הפודקאסטים, כי אני חייבת להצחיק אתכם. כן. ואז בעצם שהייתי בדיכאון לאיט הבנתי שדי נמאס לי לעבוד מהבית. בתי קפה זה לא באמת זה. ואז אמרתי טוב. אני חייבת להבין שזה המצב והאו טו מילה כאילו איך עושים מרגריטה?
ואז אמרתי סבבה, אני פשוט אתחיל לטוס ואני חייבת להגיד לך שאם אנחנו נשים בצד את כל העניין עם השיניים, שאי אפשר לשים את זה בצד כי אני הנה, עכשיו אני מרגישה את זה חצי מהפנים שלי אני מרגישה אותם הכאב מקרין לכל מקום, גם עם כדורים. אני כאילו קמה וטוב לי טוב לי ואני יודעת שכאילו הרבה מכם רוצות שאני אהיה או בזוגיות או שאני אהיה עם ילדים או לא יודעת מה
חברה. חברה טובה שלי כאילו תמיד אומרת לי שוקר זה הזמן להתחיל להביא ילדים ואני יודעת אבל כאילו אני אומרת זו לא המטרה, המטרה להיות מאושרת ואני כרגע מאושרת שוב שוב קשה לי להגיד את המשפט הזה בגלל שאני כל היום בוכה בגלל שיניים אז כאילו חוץ מזה אני שמחה מבחינת הקריירה והכל וגם למה אני באווירת עסק? כי כבר קשה לי עם הרעיונות האלה ואני מאוד מתרגשת להביא לכם את הפודקאסט החדש, את הפרויקט החדש. כן, כן, דובר אליי. אני ממש מרגיש פה וברא וולטר. רק חסר לי פה איזה פאב בלונדינית או שאני אדבר בצורה יותר?
כן, נו. את חושבת שהפודקאסט הזה שינה לך את החיים באיזה שהיא צורה? אז כן, בהחלט. אני חושבת שעזוב את זה שמזהים אותי ברחוב כאילו שזה הכל. אני עדיין לא מבין את זה לפעמים גם לי זה קורה. עדיין פודקאסט עצמאי. 5000 קחו 5000 עוקבים באינסטגרם, אומנם עם כמה רילזים מאות אלפי צפיות ובטיקטוק לפעמים מזהים אותי אבל זה כן מגניב ללכת למסעדת טבעונית והוא אומר לי את רעות, נכון? ככה? כן הכי מצחיק זה שכאילו אני לא יודעת פעם הבאה. זה מה. אז מה שוויםך יפה אם לא נותנים לך הנחה.
ואני תמיד אומרת תגידו לי כאילו אם אתם לא חושבים שזה מחמיא לי לאגו אתם תוהות. זה מחמיא לי, מנצח לבית קפה ואז מישהו שאני מכיר כאילו מתקופה ארוכה וזה עוקב אחריי יחסית. אני רוצה להזמין אותך לקפה הזה. לא הסכמתי כי אני לא אוהב לא. אתה אבא גם בחול הזה. בניו יורק. בניו יורק ואגיד אז זה הכי מחמיא, הכי מנפח. את האגו. הם לא ישראלים.
בדיוק הם דוברי אנגלית, אבל אני חושבת שבאמת זה החזיק אותי וזה בתקופות הקשות אתם הייתם שמה בשבילי כמו שאמרתי באינטרו האחרון כאילו קשה לי לעשות משהו עכשיו ולא לשתף אתכם שאגב זה גם פודקאסט פרק שנגנז שדיברתי עם ג ייסון דנין הולפ על העניין הזה כי הוא היה מחוברים. אתה לא.
מבין אבל פרק לא היה מספיק טוב והוא נגנס והוא סירב לבוא לעשות עוד פרק לצערי הוא עסוק אני מבינה אבל הפרק היה בעצם רציתי לעשות על זה שכאילו האם את יוצרת תוכן בשביל האם את חיה חיים לפעמים בשביל לדווח עליהם בפודקאסט שאני לא חושבת את זה אבל אני כן לפעמים מייצרת דרמה יש מאין כן לא יודעת כי אני כבר לא יודעת איך אני בלי הפודקאסט אני כבר חברות שלי יגידו שלא. יצרתי עכשיו דרמה בכלל לא התכוונתי לייצר. רציתי לייצר דרמה אחת, יצרתי דרמה אחרת.
שזה פנטסטי, אבל. כן, אבל אובר ואום כמו שאומרים מהתגובות פרסמתי סרטון עם שני תלמידים פג חמאס רק חיזבאללה הגיע לשתי מיליון צפיות בטוויטר. שתי פאקינג מידות ועל לא היו תגובות על השפתיים שלי. השפתיים היו נראות. מעולה השפתיים שלי מהממות לא קיבלתי מה קרה. יש לי אני לא ידעתי. ואני לא חשבתי שזה בערך שעשו לי פשוט חיסול שפתיים. אמרו לי שהשפתיים שלי נראות כמו אחר תחת אמרו שהשפתיים שלי. ושוד.
כן. אנשים כתבו שמה אני מוצא צא לחיילי צהל עם השפתיים היבשות האלה, ואז אמרתי להם אני אוהב את זה שאתם מדמיינים אותי מוצץ לחיילי צהל. אני מאוד שמח מזה תוך כדי שאני שם לו לב על השפתיים. אז אגב תגובות איזה תגובות הכי משוגעות קיבלת אבל חיוביות. חיוביות. אנחנו לא בעד שלילי. פה אני כן אגיד שהתגובות והדברים הכי מרגשים אוקיי אבל אני חושבת שהתגובה שהכי היתה מדוייקת היא אמרה בהתחלה אמרתי לעצמי, מה זה החפירות האלו? אבל מהר.
אבל מהר ועוד הבנתי שהמונולוגים שלה זה מה שעובר לכל אחת מאיתנו בראש והיא פשוט מקליטה אותם אני רוצה עוד ועוד מהפודקאסט הזה. יואו איזה כיף האמת שזה כיף לשמוע כי בסוף זה את האמיתית. זה. את זה האישיות שלך. בוא נגיד ככה כאילו אם אתה מראיין כביכול. אם אתה שם למישהו אחר בוא נגיד אם אני נותנת לך את השאלות שאני שואלת את המראיין האם זה יהיה בר? כאילו אקסציינגול לא, אבל יש פודקאסטים אחרים ותראו איך אני עפה על עצמי, מה יש פודקאסטים אחרים שאם אתה. נותן את אותם שאלות.
לבן אדם אחר אז אנשים לא באמת ישימו לב בהבדל. זה כל הקטע הזה עם הפלו קסט צ'אנס זה לא סתם לשאול שאלה. ובוא אני לא אומרת שאני מראיינת הכי טובה אני. יודעת מה זה? אבל אני עושה מחקר. על. מישהי רשמה נגיד כל האינטררוס שלי שהם יותר על הצד העצוב. כן, היא תמיד כזה טוב אני פה כדי להצחיק אתכם ואז לפעמים אני לא יכולה נגיד על הקפאת מציאות על המוות של טיינינג. כן. על עכשיו ועל השיניים שאני בוכה ואז מישהי רשמה לי שמעתי את הפרק על ההקפאה ופשוט רציתי לחבק אותך אחרי האינטרו תודה רבה.
פרק של דברים שאף אחד לא אומר. איזה אני כל כך מעריך אנשים שלוקחים את הזמן כדי להגיב לך תגובות חיוביות באופן כללי תגובות חיוביות כי יש אנשים. כאילו מי אתה? למה שתיקח את הזמן לעשות תגובה שלילית, אתה יודע. לפעמים אני שואלת, אבל. אני אגיד לך מה, אנשים יותר מתפתים להגיב תגובות שליליות כי הם רוצים להגיד אמירה ואומרים מה, עכשיו אני אגיב אמירה. חיובית. אני לא מגיב, לא חיובי ולא שלילי. גם אנחנו יודעים שזה מפגרים. איזה סרטון אנשים. הגעתי לשתי מיליון תגובות צפיות
אני כזה תמשיכו. מישהו אמר לי לחסום את התגובות? תמשיכו אני רוצה אינגייג'מנט. אחי אני גם אוהבת שאני מקבלת תגובות מאנשים מאוד מגוונים נגיד אני גרושה +2 אחרי 8 וחצי שנים נזרקתי ואז היא רושמת עלק נזרקתי אני זרקתי חזרה לעולם הרווקות התל אביבי יש עליות ויש מורדות אבל הכי חשוב פאק דה נאמבר ליטרלי. תודה. שאתה עוזב לי להבין שהדברים שמעסיקים אותי בתכלס עוברים על כולם ושהכל טוב. מתה עלייך. בדיוק, זה כן.
לכולם. עברו המחשבות האלה, כולם רצו לשאול את השאלות האלה, אבל בגלל שאנחנו נמצאים באיזה שהיא סיטואציה ואיזה שהיא חברה שלא מתעסק זה טול לא מדברים על זה, אסור צנעתך פנימה זה פה. גם כתבה לי מישהי בת 59 אחי אומרת אני סבתא. משהו. אמרתי יואו, איזה קהל מבוגר מגוון. את, את חתכת את קהילה. כאילו הם הכי יש להם חוכמה חברה זה כמו שמישל אובמה אומרת כאילו הילדלי זה החוכמה מה זה אלדרלי בוא. זה כמו אצלנו זקנה.
תוסיפו את זקני הכנסייה, היא אומרת, תיקחו את הסנהדרין והיו כמובן בנות שאומרות לי את באמת לא מבינה כמה הפודקאסט שלך עוזר לי אמא'לה אני מכורה לפודקאסט. זה משאיר אותי שפויה בחייה. רווקות. אתה מבין, זה כאילו. גורם לי אותה קלחת. בדיוק, וזה באמת גורם לי להרגיש לעומת קבוצות נגיד בפייסבוק שרק גורמות לך להרגיש כאילו כן, כולנו באותה סירה, אבל היא סירה שחרה להיות בה כי אתה רק רואה דברים רעים באפליקציות. ואני כן, אני מראה לכם את הדברים הרעים אבל אני גם מראה שלפעמים מסתובבים.
אני עושה מזה צחוקים אז אני מקווה שזה לא גורם לכם להתייעש. ואני כאילו מרגישים. שזה קצת יהיה מכבי מורבידי. מה שאני אגיד עכשיו, אבל אתה יודע, אנחנו בתקופת מלחמה. ואני אומרת כאילו אם אני אמות מחר אני אומרת השארתי משהו מאחוריי אז לא השארתי ילדים, לא השארתי זה אבל. השארתי איזה משהו, כן. השפעת על מישהו אומרים לא להגיד משפיענים זה לא יפה. משפט על מישהו אבל נראה לי הגשמת הרבה מאוד מהדברים שרצית להגשים עד עכשיו וזה מה שאני נותן את
התחושה הזאתי של המינוי. המימוש אני לא יכולה להגיד שאני רווקה ורלאה אני רווקה וטוב לה. אני כל כך מרגישה שזה הבייבי שלי ואני כל כך ממומשת בדבר הזה של יצרתי משהו. יצרתי משהו והוא החזיק 3 שנים והוא רק פתח לפרויקט העתידי שלי שאני בכלל מרגישה שהוא יביא לי. זה יביא הרבה סטרס. לא, אוי. ואבוי. את די רוצחת את הפודקאסט. לא, לא, לא, אני אגיד לכם. למה? אני אגיד לך מה הולך לקרות. פרק לביט צ'אט על מה שהיה בפירנצה.
אחר כך הפרויקט. אני רוצה לשאת עוד פרק לביטס והולך מפה לשם אם יהיה פרקים שאני ארצה לעשות נגיד על הורות משותפת, יכול להיות שאני אשחרר פרק פעם סטייט ונד כן, אבל הפרויקט העתידי, הפודקאסט העתידי שהוא פרויקט, הוא לא באמת הפודקאסט. אני הולכת לתת לזה כמה פרקים, נגיד 5 8. באמת לראות עד כמה אני אצליח לעמוד. בנט כאילו להתחיל את זה כפודקאסט כעונה. כן אגב עונה ראשונה זה אני עונה שניה זה יהיה אנשים אחרים? כן. כן.
כן. זה חברה זה פרויקט זה לא רק פודקאסט ואז אם אני אראה שקצת קשה לי עם זה או באמת אני מתחילה עכשיו. להתפזר לעוד עולמות של קורסים ודברים כאלה שאנשים כאילו משלמים לי פה כאילו עוד עוד אופציות, עוד הזדמנויות. עבודה. כן, אז אם אני אראה. לכם שכסף לא חשוב משקר. כסף כן קונה אל תאמינו לי מישהו אומר לכם סתם סתם לא לא לא אבל זה נותן לי נחת כלכלי. אז אם את רוצה להתעסק במלא דברים את צריכה שיהיה לך בסיס. אבל אני לא יכולה אפילו להגיד אם זה לא יעבוד כי אני לא באמת מאמינה בזה.
אני לא יכולה אפילו להעמיד פנים שאני צנועה וחושבת שלא לעבוד. הפרויקט החדש הולך לעבוד, אבל אם אני אראה שזה לוקח ממני יותר מידי. כן אחי מה אני משחק אותו? מה את עושה דברים כדי שלא יעבדו לא את עושה דברים כי את רוצה שהם יצליחו זה כמו שכאלה שואלים את הבמאים אתה עשית את זה כי ידעת שזה יצליח לא? לא, בחיים לא ידעתי. כשעשינו את זה לא ידענו שזה יתפוצץ בצד. ית. זה הולך להיות משהו מטורף אני לא רוצה סתם לעשות כאילו. אבל זה באמת אני אומרת לכם כי עם.
אהבתם עד עכשיו. את הפודקאסט אם אהבתם עד עכשיו את האינטררוס אתם הולכות לעוף על הסגנון החדש. אוקיי, וגם. על. מקרה שעדיין יש איזה שהם געגועים בי לשיחות אז אני הולכת להוציא את הפות. הזמנות בגרסה מחודשת שזה יהיה. שיקו גרסה. כן. אז זה לגמרי הולך. אוקיי אז באמת תעקבו תמשיכו לעקוב באינסטגרם אגב אחת המאזינות רשמה לי עמיגד אני שנתיים 3 שנים עוקבת אחרייך ורק עכשיו פתחתי אינסטגרם אני לא מאמינה מה פספסתי חברה אם אתם לא באינסטגרם או אתם תעקבו בפייסבוק. משהו. שם הכל קורה.
מי עוקב בפייסבוק? לא, יש לי חברה אחת. בת כמה? עד שיש לך פייסבוק? כן, כן, כן. כן. אז אגב, מאזינות מה את חושבת שהמאזינות שלך? קחו מהפ אז קודם. כל אני מקווה שאת המאזינה השמרית את שמרית קודם כל סתמי את הפה איך מושלמת היא הבתי נסבלת את מושלמת. את התחת. שמי הכול אז סתמית טוב תלכי רגליים סתמי את הפה זה המשפט בא לי בא לי פשוט לרשום את זה על חולצות סתמי את את לא איך אמרתי? את זה. הרגליים, תמי את הפה. מלכתחי את הרגליים סתמי את הפה את מושלמת יפה בלתי נסבלת. ככה בדיוק.
כן חסיתי את זה גם על כוסות. בדיוק ככה אני רוצה. אבל שגם יהיה רגליים כאילו. זה היה אילוסטרציה. זה להביא וזה גם משהו יהיה כמו. כן נעשה את זה כחול לבן שזה גם יהיה כזה מאוד ציוני היום הכל חייב להיות ציוני. כי גם. כמה שאלות במגן דוד חצי. בדיוק נשלים את זה כזה. בהצללה. כן הצללה באמת. אני מקווה שמה שהמאזנות לקחו זה באמת שכאילו איך שאת את באמת את מושלמת שוב אני לא אני לא יכולה להגיד את זה כי כאילו לכולנו. יש להם אותך ואולי את מכוערת אבל את מושלמת. כן אבל זה בסדר לוגי בוסתמה.
בוא כן אני מקווה. אלה מגיע להם זוגיות והם מוצאות זוגיות. בדיוק עזבו אני לא. אני מקווה ש זוגיות למרות שהפודקאסט הזה כן הוא אמר ליישן צ'יפס שהזוגיות זה לא המטרה. אוקיי? המטרה היא להיות מאושרת. מה מרו אומרת? מה? איך מי? מה יש לך? מושג לאביאל. כן, זה הכי קלישאה, אבל זה באמת. ככה, אבל. אני לא רוצה לשמוע את עצמכם לורדות על עצמכן, אני. לא יכולה, אל תתנו לאף אחד להגיד לכם מה לעשות ובסופו של דבר. תהיו אתן. רק מה שאת. כוהנת. אני באמת אומרת את זה להרבה בנות
שרוצות זוגיות. אני אומרת להן רגע את רוצה זוגיות או שאת רוצה להיות מאושרת? אומרת כן, אבל אני רוצה חברה בלה בלה בלה. אני הקמתי לי מעין סביבה שכאילו אורטל עד לפני שנה. היא הייתה מעין הבת זוג שלי. עד לפני שנתיים. אני לא יודעת מתי התחלנו קצת להתרחק, אבל היא הייתה בת זוג שלי ושיש לי את השכנים שלי בבניין שהם באמת הם כמו משפחה. אוקיי, כאילו עכשיו. ממש קורונה ולגמרי לייצר לעצמכם את הסביבה הזאת, ואם חסר משהו ואני לא מרוצה באיך שהמצב נמצא כרגע, אז אני פועלת ואני טסה לחול
או שאני עושה אני הולכת. לטיפול. בתנועה ולהיות בתנועה אני למדתי את זה על בשרי בשנה וחצי האחרונות. להיות בתנועה זה מה שמשאיר אותך שפוי. אגב, זה לא אומר שאין לי ימים שאני כאילו בוא אני עכשיו חודש לא לצאת מהבית כן לא בוא אל תבינו. לא נכון. נעצר לנו החברת סטרימינג האף בוקס שירותי. סטרימינג, אנחנו. לא מתפקדים. שלא תמיד זה לא. נכון? והאתר שהבאת לי הוא זבל הוא פח אשפה. והוא חושף לך את הזה יש לי חוסם אבל אני יודעת. דרך הטלוויזיה. אז בכלל אין לך חוסם אז זה. לא הטעם הטלוויזיה.
בקיצור, חברה, אנחנו. יש גם וגם. אבל באמת. אני ראיתי את כל הטיקטוק טוב אנחנו נעשה סיכום אז האמת שאני קצת מתרגש. יואו בכיתי חברה אני פחדתי שאני אהיה ממש מושיל. האמת שגם אני אני שונא. לקחת גם חלק. באנג, אני עונה. במדינת העונה. הראשונה הייתי. בפרק 9. אתה פשוט וזה לא רק הוא זה מלא חברים שלי שאני מתייעצת איתם על כל פרק ממי הייתם רוצים לשמוע? בלה בלה בלה והמאזינות גם אתם כאילו שוב זה מרגיש לי מוזר לעשות דברים עכשיו בלי לדבר איתכם. אוקיי אז לכו תדעו מה יהיה כן אז מה אמרתי זה לשאול?
בנימה הזאתי של הסיכום. אבל אנחנו לא באמת מסכמים. יש עתיד, זה פגרה. יש עתיד, מה העתיד? העתיד אז באמת זה הפרוייקט החדש? בינתיים אני טסה לפירנצה ואז כל החורף אני לא אהיה פה בגלל זה אני לא רוצה להיות פה בחורף אני עובדת רימהות ואין לי סיבה להיות בארץ ובגלל זה גם אני לא. יכולה להתחייב לראיונות בוא איתי אחי, בוא איתי, בוא נטוס. בוא נעטוף, בואי נעריך, בואו לארצות הברית. אין לנו כסף. אני יכול, אני יכול לנסות למצוא. דיגיטלית אני צריכה את הארביטראז' הגיאוגרפי, אז אני צריכה את הפער
במכיצה. צריכה לנסות למצוא איפה שהוא להתנחל בניו יורק בניו יורק. נעדכן אתכם וגם תעדכנו אותי אתם אוקיי, גם הביטס וגם המאזינות תמיד תרשמו לי. דיברתי עם הבחור וזה קרה וזה אני מתה לשמוע אוקיי? בטוח שאני נתראה. כאילו במסגרת. הפיזית שלהם. לאכול עכשיו לא לא לא. אגב, במסגרת נשוב להחזיק במיקרופונים הפאליים שלנו. אולי נעשה הרבה צפייה אחר כך בפודקאסט, ואז נעשה אורי ויזן של הפרקים שהוצאת. אבל רגע, סליחה הכי חשוב.
ערב סיום אפוסט האחת 10 לספטמבר אני אגיד את זה גם באינטרנט אחד 10 לספטמבר אנחנו עושים הקלטה בלייב, פרק בגידות חברה כבר שלחו לי ספורט, כל מי שלא יודעת יש טופס אנונימי. אני שמה לכם לינק בתיאור של הפרק, אנשים שולחים לי סיפורי בגידות שהם נבגדו או בגדו מה זה מרתקים? שלחו לי שלחו לי שלחו לי וכמובן אני הולכת לספר על דיויד אורלי. מטורף. כן, כן, כן. אז נתראה שם ובנות רגע, הוא לא יכול. היה עכשיו. אני אגיד את זה באינטרנט כל התודות אני לא יכולה כי אני לא רוצה. אני רוצה.
קודם כל אני רוצה להגיד לך תודה. אני רוצה. לך תודה אני רוצה להגיד לכל האורחים והאורחות שהגיעו, למרות שאני פודקאסט עצמאי שלא מקליט באולפנים והיו לי הזדמנויות פשוט אין לי כוחות להגיע לאולפנים. כן, לא, אני יכולה גם בחינם בוא אין לי כוחות אין לי כוחות. אבל באמת באמת הכי תודה לכן כאילו אתם באמת הייתם חלק כל כך אדיר מהחיים שלי ואני באמת לא יודעת איך לחיות כבר בלי אינטראקציה הזאת אתכם.
ותודה על זה שנשארתם נאמנות לי באיזשהו מובן גם בימים שלא הוצאתי פרקים ותודה לביט שאמרו הם לא באמת משלמות כסף כדי להיות חלק מהמועדון כדי לקבל את ההטבות. אני יודעת את זה, אני אומרת לך כי גם כשהם מקבלות את ההטבות הם כזה. אני. לא זכרתי בכלל שאני הייתי בזה. שאתן משלמות ואתם משלמים כדי באמת לתמוך בי ואין אין דבר כי באמת אני מרגישה האשטק ברסט. למה סיימת את זה בצורה איכס מגעילה. לא רוצה. להיות פה יותר די די די. לא רוצה להיות פה יותר. ששלוש עונות לא התדרדרתי. ואהובה לא יקרה. ולשמרית ושמעון תודה.
יאללה אהובה את באה להמבורגר? יאללה להמבורגר. תודה בנות אני חולה לכן על התחת תודה. גרהית זה אחר כך נמסך. את עצמי תמיד להנמיך את עצמי אלו הם חיי. יאללה לאביו ובפעם האחרונה. על התחת ושתדעי שאת אישה מדהימה וגם אני למדתי המון מהפודקאסט שלך ולמדתי גם להכיר אותך כבת אדם. כי הפכת לחברה. כמה פעמים אני זרקתי פה על. הספה מטורף. אני אמשיך להיות לנו כיף. בוא נגיד בפעם האחרונה ביי בנות. רגע, נגיד את זה ביחד. בוא נגיד את זה בפעם האחרונה. מירכאות. די יאללה בואי ביצ'.
