Waarom 2022 het jaar van OVpay wordt - podcast episode cover

Waarom 2022 het jaar van OVpay wordt

Jan 03, 202225 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

2022 wordt het jaar van de uitrol van OVpay, de nieuwe vormen van betalen in het openbaar vervoer. Verder hoor je de tweede kanshebber op de 'Spitsbreker van het Jaar'-award.

0:39 | OVpay

Dit jaar worden onder de noemer OVpay verschillende nieuwe vormen van betalen in het openbaar vervoer geïntroduceerd. We spreken Bas van Weele, programmadirecteur OV-betalen.

Lees ook | Nieuwe OV-chipkaart wordt dit najaar geïntroduceerd

14:18 | Spitsbrekers

Vijf bedrijven maken kans op de felbegeerde 'Spitsbreker van het Jaar'-award. De kanshebbers hoor je iedere week in BNR Mobility met vandaag Unilever. Te gast is Joanny Lijbers, hoofd HR bij Unilever Benelux.

Contact

Wil je in contact komen met de redactie van BNR Mobility? Stuur een mail naar: mobility@bnr.nl

See omnystudio.com/listener for privacy information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android