E-bikemaker doppio geeft aandelen uit - podcast episode cover

E-bikemaker doppio geeft aandelen uit

Nov 16, 20225 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Een overzicht van het belangrijkste mobiliteitsnieuws met aandacht voor e-bikemaker doppio, militairen gratis met de trein en het wordt nóg drukker op de weg. 

Het Nederlandse e-bikemerk doppio start een aandelenemissie via beursplatform Bondex. Doppio wil geld ophalen om verder te groeien in binnen- en buitenland. De fabrikant van fatbikes verkoopt maximaal 30.000 aandelen met een waarde van 50 euro per stuk, waarbij deelnemers minimaal 250 euro moeten investeren. 

Verder in deze update:

De VVD wil dat militairen in uniform gratis met de trein kunnen reizen.

Naar verwachting wordt het volgend jaar drukker op de weg dan voor de coronacrisis.

Parkeerboetes in Leiden zijn onrechtmatig uitgedeeld.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android